دانلود جزوه ادبیات فارسی یازدهم کنکور 1401 : جزوه جامع و کامل، رایگان

دانلود جزوه ادبیات

دانلود جزوه فارسی یازدهم (جزوه کامل)

جزوه ادبیات یازدهم تجربی همیشه و همه دوره ها مهم ترین درس عمومی با ضریب 4 برای رشته تجربی بوده است. جزوه ادبیات یازدهم انسانی شامل تست های متنوعی از مباحث آرایه های ادبی، قرابت معنایی، املا و واژگان و … می باشد. لذا لازم است که روی متن کتاب درسی فارسی یازدهم تجربی تسلط کافی داشته باشیم.

این جزوه عمومی بوده و شامل ادبیات یازدهم تجربی ، انسانی و ریاضی است.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در در یک فایل طبقه بندی شده که متناسب با ترتیب دروس در کتاب درسی می باشد، تمام مطالب مربوط به دروس مختلف فارسی یازدهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه جزوه و سوالات کنکور 1401 مربوط به درس فارسی یازدهم رو در قالب یک فایل و به صورت کاملا رایگان از باکس دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به مفاهیم ابیات در حوزه های گوناگون، معانی واژگان و همچنین دستور زبان هر یک از دروس فارسی یازدهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید ادبیات فارسی یازدهم تجربی در 18 درس تالیف شده است که متناسب با 18 درس ادبیات فارسی یازدهم می باشد و بخش قابل توجهی از سوالات کنکور را شامل می­شود.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان درس به درس پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه کامل فارسی یازدهم برای خودتون جمع آوری کنین. جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد خوش نظر، رمضان زاده و جباریلر می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

کلیه ابیات موجود در این دروس برای شما تحلیل شده اند و آرایه های ادبی متناسب با هر بیت برای هر قسمت به صورت مشخص و مجزا بیان شده است.

همچنین معانی واژگان موجود در هریک از ابیات و البته هر متن مشخص از هریک از دروس کتاب درسی نیز به صورت جزئی و دقیق برای شما مشخص شده است.

در ادامه دستور زبان متناسب با هر درس نیز با ذکر چند مثال کلی برای شما توضیح داده شده است. در انتهای این هر درس نیز, قلمروهای گوناگون ادبیات فارسی با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

مطالب و نکات مشخص شده در هر یک از دروس ادبیات فارسی یازدهم متناسب با کتاب درسی و همسو با بودجه بندی کنکور 1401 می باشد, لذا با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی کنکور 1401 قرار خواهد گرفت.

دسته بندی این جزوات مطابق با کتاب فارسی یازدهم و به این صورت می باشد.

دانلود جزوه ادبیات فارسی یازدهم

با توجه به اینکه بخش‌های کتاب ادبیات فارسی پایه یازدهم شامل مطالبی از جمله گنج حکمت، شعر خوانی، روان خوانی و کارگاه‌های متن است، ما در این مقاله از سایت مکتبستان برای شما کنکوری‌های عزیز و همچنین دانش‌آموزان پایه یازدهم که در حال تحصیل در این پایه هستند، دانلود جزوه ادبیات یازدهم و دوازدهم را قرار داده‌ایم.

ما تلاش کردیم درس‌های کتاب ادبیات فارسی پایه یازدهم را به صورت فصل به فصل مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید راحت‌تر و آسان‌تر بر روی مفهوم و معنی ابیات، نثرها و لغات موجود در هر درس تسلط پیدا کنید.

دانش‌آموزان پایه یازدهم می‌توانند با دانلود جزوات فصل‌های کتاب ادبیات فارسی یازدهم که برای آنها در این سایت قرار دادیم خود را برای امتحانات دبیرستان آماده نمایند چرا که این جزوات با دقت فراوان توسط اساتید با تجربه گردآوری شده است.

دانش آموزانی که در حال حاضر در پایه یازدهم مشغول به تحصیل هستند و از همین الان به فکر کنکور سراسری بوده و سعی دارند که از الان خود را برای این آزمون بسیار مهم آماده نمایند و رتبه خوبی را کسب کنند باید بر درس ادبیات فارسی تسلط کامل داشته باشند.

تسلط کامل بر درس ادبیات فارسی در صورتی حاصل می‌شود که دانش‌آموزان و کنکوری‌های عزیز بر هر سه پایه این درس مسلط باشند.

پس اگر از الان به فکر آینده خود هستید تلاش کنید علاوه بر متن اصلی درس کتاب ادبیات فارسی پایه یازدهم و دیگر پایه‌ها از جزوات این درس استفاده نموده و دانلود جزوه ادبیات کنکور پایه یازدهم را که برای هر فصل این کتاب به صورت مجزا در این سایت قرار گرفته است، مورد مطالعه قرار دهند.

دانلود جزوه ادبیات کنکور

  • فصل اول : ادبیات تعلیمی

در حوزه ادبیات تعلیمی در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99 می باشد، دو درس قرار گرفته است. درس یکم با عنوان نیکی و درس دوم با عنوان قاضی بست می باشد.

  • فصل دوم : ادبیات پایداری

در حوزه ادبیات پایداری در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99 ، سه درس قرار گرفته است. درس سوم با عنوان در امواج سند، درس چهارم با عنوان ادبیات بومی 1 و درس پنجم با آغازگری تنها می باشد.

  • فصل سوم : ادبیات غنایی

در حوزه ادبیات غنایی در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99، دو درس قرار گرفته است. درس ششم با عنوان پرورده عشق و درس هفتم با عنوان باران محبت می باشد.

  • فصل چهارم : ادبیات سفر و زندگی

در حوزه ادبیات سفر و زندگی در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99، دو درس قرار گرفته است. درس هشتم با عنوان در کوی عاشقان و درس نهم با عنوان ذوق لطیف می باشد.

  • فصل پنجم : ادبیات انقلاب اسلامی

در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99، دو درس قرار گرفته است. درس دهم با عنوان بانک جرس و درس یازدهم با عنوان یاران عشق می باشد.

  • فصل ششم : ادبیات حماسی

در حوزه ادبیات حماسی در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99، دو درس قرار گرفته است. درس دوازدهم با عنوان کاوه دادخواه، درس سیزدهم با عنوان ادبیات بومی 2 و درس چهاردهم با عنوان حمله حیدری می باشد.

  • فصل هفتم : ادبیات داستانی

در حوزه ادبیات داستانی در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99 می باشد، دو درس قرار گرفته است. درس پانزدهم با عنوان کبوتر طوق دار و درس شانزدهم با عنوان قصه عینکم می باشد.

  • فصل هشتم : ادبیات جهان

در حوزه ادبیات جهان در کتاب ادبیات فارسی یازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 98-99، دو درس قرار گرفته است. درس هفدهم با عنوان خاموشی دریا و درس هجدهم با عنوان خوان عدل می باشد.

دانلود جزوه ادبیات یازدهم

چرا جزوه ادبیات فارسی کنکور برای دانش‌آموزان مفید است؟

احتمالاً دانش‌آموزان با خود می‌گویند وقتی کتاب درسی ادبیات فارسی هست چرا باید جزوات این درس را از سایت‌های معتبری مانند سایت مکتبستان دانلود نماییم؟ اما می توان گفت با وجود این جزوات که بر اساس کتاب درسی می باشد کار دانش آموزان راحت تر شده است و می توانند تمرکز بیشتری بر روی قسمت های مهم آن بگذارند

در پاسخ به سؤال این دانش‌آموزان باید گفت:

  •  شما با دانلود جزوات کتاب ادبیات فارسی پایه یازدهم می‌توانید بر بخش‌ها و قسمت‌های مهم این درس مانند املاء کلمات، مفاهیم و دیگر موارد تسلط پیدا کنید.
  •  می‌توانید با مطالعه این جزوات که به صورت فصل‌های مختلف این کتاب برای شما در نظر گرفته شده است، به سؤالات خارج از کتاب و تست‌های مربوط با این فصل‌ها راحت‌تر و آسان‌تر پاسخ دهید.
  •  استفاده از جزوات دانلودی کتاب ادبیات فارسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از این درس خلاصه برداری و نت برداری کنید.
  •  این جزوات به شما کمک می‌کنند تا کم، کم خود را برای آزمون سراسری آماده نمایید.
  •  جزوات کتاب ادبیات فارسی باعث می‌شود تا شما تحلیل درستی از درس‌های موجود در این کتاب به دست آورید.

مناسب ترین راه برای دانلود جزوه ادبیات کنکور 1401 کدام است ؟

شما می توانید در انتهای همین مطلب به راحتی و بصورت رایگان تمامی جزوات مربوط به کنکور ادبیات را دانلود و از آنها استفاده نمایید.

بهترین روش خواندن و مطالعه درس ادبیات فارسی کدام روش است؟

شما کنکوری‌های عزیز و دانش‌آموزان پایه یازدهم آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان درس ادبیات فارسی را بهتر خواند تا مفاهیم آن را بهتر یاد گرفت؟

ما به این سؤال شما فکر کرده‌ایم و به آن پاسخ داده‌ایم. اما بهترین روش مطالعه درس ادبیات فارسی کدام است؟

بهترین روش مطالعه و یادگیری درس ادبیات فارسی روشی است که به وسیله آن شما بتوانید بر مباحث و مفاهیم موجود در این کتاب به صورت مجزا مسلط شوید.به این معنی که فصل‌های موجود در این کتاب را به صورت تفکیکی و جدا از هم مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

بر این اساس ما در سایت مکتبستان سعی کردیم مفاهیم موجود در کتاب ادبیات فارسی پایه یازدهم را به صورت فصل‌های جدا از هم قرار دهیم تا شما بهتر بر این درس مسلط شوید. حال اگر می‌خواهید روش مطالعه خود را تغییر داده و به روش مکتبستانی‌ها این درس را مورد مطالعه قرار دهید پس همین الان اقدام به دانلود جزوه جامع ادبیات فارسی پایه یازدهم که در این سایت برای شما قرار داده‌ایم، نمایید.

جزوه کامل فارسی یازدهم تجربی ، انسانی و ریاضی را از اینجا دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

فرمت:PDF

حجم: 3 مگابایت

دانلود

دانلود جزوه قرابت معنایی

فرمت:PDF

حجم: 9 مگابایت

دانلود

دانلود تست قرابت معنایی

فرمت:PDF

حجم: 2 مگابایت

دانلود

دانلود جزوه تاریخ ادبیات

فرمت:PDF

حجم: 5 مگابایت

دانلود

دانلود جزوه لغت و املا

فرمت:PDF

حجم: 1 مگابایت

دانلود

دانلود جزوه زبان فارسی

فرمت:PDF

حجم: 1 مگابایت

دانلود

دانلود تست زبان فارسی

فرمت:PDF

حجم: 2 مگابایت

دانلود

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

8 نظر درباره “دانلود جزوه ادبیات فارسی یازدهم کنکور 1401 : جزوه جامع و کامل، رایگان

  1. طاهره می گوید:

    سلام
    جزوه فارسی یازدهم انسانی ، جزوه کامل فارسی یازدهم تجربی و همچنین جزوه فارسی یازدهم ریاضی در سایت هست ؟

  2. سحر می گوید:

    سلام وقتتون بخیر
    امکان دانلود ادبیات یازدهم تجربی ، جزوه فارسی یازدهم انسانی 99 وجود داره ؟

  3. زهره می گوید:

    سلام
    امکان دانلود جزوه فارسی یازدهم تجربی و جزوه کامل فارسی یازدهم انسانی وجود داره ؟

  4. سمانه می گوید:

    سلام
    جزوه فارسی یازدهم 99 و همچنین امکان دانلود جزوه فارسی یازدهم تجربی و دانلود جزوه فارسی یازدهم انسانی از لینک داخل مقاله وجود داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود