هزینه آزمون های گاج VS هزینه آزمون های قلم چی | قیمت آزمون‌ های آزمایشی کنکور چقدر است؟

آزمون های آزمایشی پلی برای رسیدن به موفقیت؟

دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور 1401 برای رسیدن به هدف خود و قبولی در رشته مورد علاقه‌شان با راه‌ها و روش‌های مختلف تلاش خود را افزایش میدهند تا درصد موفقیت‌شان بیشتر شود.

یکی از مراحل رسیدن به موفقیت شرکت در آزمون های آزمایشی مختلف می باشد, شما با شرکت در آزمون‌های آزمایشی، هم با تمام رقیبان خود در سایر نقاط کشور، میزان تلاش و مطالعه خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهید و هم این‌که روند مطالعه‌تان فشرده و بهتر می‌شود.

 

هزینه آزمون‌های گاج VS هزینه آزمون‌های قلم چی | هزینه آزمون‌های آزمایشی کنکور چقدر است؟

آزمون های آزمایشی کنکور

شرکت در آزمون‌های آزمایشی برای داوطلبان کنکور نتایج و دست‌آوردهای بسیار خوبی در ادامه مسیر مطالعه‌شان به همراه خواهد داشت‌، اما در این میان دانش‌آموزان برای مقایسه و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آزمون‌ها معیارهای متفاوتی مانند کیفیت آزمون، تعداد و هزینه آزمون‌های آزمایشی کنکور و… را در نظر می‌گیرند.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را در انتخاب بهترین موسسه و آزمون‌ های آزمایشی، متناسب با موقعیت و نیازتان یاری کنیم. سپس به مقایسه قیمت آزمون های گاج با هزینه آزمون های قلم چی می پردازیم تا بتوانید انتخاب راحت تری بین این دو داشته باشید.

در نهایت هزینه ثبت نام آزمون های گاج (برای هر مرحله) را آورده ایم و در پایان قیمت آزمون های قلم چی (برای هر مرحله) را مورد بررسی قرار می دهیم.

آیا با توجه به آنلاین شدن آزمون ها, شرکت در این آزمون ها توصیه می شود؟

با شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور رعایت پروتکول های بهداشتی, کلیه آزمون های آزمایشی به فرمت آنلاین درآمدند و از حالت برگذاری حضوری خارج شدند. بر همین اساس به دنبال آنلاین شدن این آزمون ها, بسیاری از دانش آموزان از ثبت نام در این آزمون ها خودداری کردند. در این بین هزینه آزمون های قلم چی نسبت به دوره های گذشته هیچ گونه تغییری نداشت و مانند هزینه آزمون های گزینه دو ثابت باقی ماند ولی قیمت آزمون های آزمایشی گاج با کاهش قابل توجهی رو برور شد اما باز هم با استقبال خوبی مواجه نشد. لذا نکته ای که باید به آن توجه کنید هدف اصلی ما از شرکت در آزمون ها است.

درست است که یکی از اهداف شرکت در آزمون ها شبیه سازی فضای کنکور و آشنایی با شرایط فیزیکی می باشد, اما آیتم های دیگری نیز در این مسیر قرار دارد که موجب شناخت نقاط ضعف و قوت شما و البته تحلیل عملکرد دو یا سه هفته ای شما می شود. به گونه ای که به دید درستی از کیفیت مطالعه خود می رسید و این عامل شرکت در آزمون های آزمایشی را برای آمادگی بیشتر تا کنکور 1401 بسیار واجب می کند.

معیار اصلی در انتخاب آزمون های آزمایشی چیست؟

شرکت در بهترین آزمون‌های آزمایشی برای داوطلبان کنکور نتایج و دست‌آوردهای بسیار خوبی در ادامه مسیر مطالعه‌شان برای کنکور 1401 به همراه خواهد داشت‌، اما در این میان دانش‌آموزان برای مقایسه و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آزمون‌های آزمایشی معیارهای متفاوتی مانند کیفیت آزمون، تعداد و هزینه آزمون‌های آزمایشی کنکور و… را در نظر می‌گیرند. لذا همواره قیمت آزمون گاج و هزینه آزمون های قلم چی یکی از سوالات متداول دانش آموزان بوده است.

با توجه به شرایطی اقتصادی فعلی نیز یکی از اصلی ترین چالش های داوطلبین در کنار تهیه کتاب کمک درسی و کلاس مناسب، بررسی هزینه آزمون آنلاین قلم چی و یا هزینه ثبت نام گاج و دیگر موسسات می باشد.
در این مقاله سعی کردیم تا شما را در انتخاب بهترین موسسه و آزمون‌های آزمایشی، متناسب با موقعیت و نیازتان یاری کنیم.

هزینه آزمون های آزمایشی کنکور

بی شک با توجه به شرایط فعلی جامعه و هزینه های بسیاری که برای تهیه کتاب و کلاس های گوناگون باید صرف کرد, هزینه آزمون‌های آزمایشی کنکور یکی از مهمترین معیارهایی است که هر داوطلب کنکور برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه در نظر می‌گیرد.

آزمون‌های آزمایشی گزینه دو, آزمون های گاج و آزمون‌های آزمایشی قلم‌ چی سه نمونه از معروفترین آزمون‌ها را در سطح کنکور و در سراسر کشور برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند. در این بین هزینه ازمون های گزینه دو با توجه به خدمات محدود تری که دارد, مقدار ثابتی در طول سالیان اخیر داشته

هزینه آزمون های آزمایشی گاج و قلم چی

لذا در این مقاله به مقایسه دو موسسه گاج و قلم چی پرداخته شده و به صورت دقیقی قیمت آزمون های گاج در برابر هزینه آزمون های قلم چی مورد مقایسه و تحلیل قرار گرفته است.

آزمون‌های آزمایشی قلم‌ چی

کانون فرهنگی آموزش یا قلم‌ چی، قدیم ترین موسسه در زمینه کنکور و مبتکر آزمون های آزمایشی کشوری در ایران. قلم چی موسسه‌ای است که این روزها در بین داوطلبان کنکور از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است و نام کنکور و قلم‌ چی گویی به هم گره خورده و در کنار هم زیاد شنیده می‌شود.

هزینه آزمون های قلم چی چقدر است ؟

هزینه آزمون های تابستان قلم چی همواره مقدار مناسب تری نسبت به سایر موسسات دارد, به این دلیل که این موسسه در ماه های ابتدایی کنکور به شدت مورد استقبال قرار میگیرد و دلیل این استقبال این است‌ که آزمون‌های آزمایشی قلم چی از جامعه آماری بسیار بالایی برخوردار میباشند و کارنامه ها و ابزار علمی و مشاوره ای متنوعی در اختیار داوطلبین قرار میدهد، هزینه این آزمون‌ها نسبت به قیمت آزمون های گاج و سایر موسسات بالاتر و بیشتر است و اکثر داوطلبان از بالا بودن قیمت‌های آن انتقاد می‌کنند.

قیمت آزمون‌های قلم‌ چی در سال تحصیلی ۹۹- 400 از بازه یک میلیون و هفتصد هزار تومان تا دو میلیون و صد هزار تومان در شهرهای مختلف متفاوت بوده است.
یادداشت: این اختلاف قیمت به‌دلیل کتاب‌های اضافی است که به دانش‌آموزان توصیه می‌شود که استفاده کنند و در برخی از شهرها استفاده از این کتاب‌ها اختیاری و در برخی دیگر اجباری است.

مشاهده مقاله  0 تا 100 افزایش تراز در آزمون گاج + تحلیل آزمون

قیمت بدون کتاب آزمون قلم چی در سال 99 در حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد که این مقدار در مقایسه با هزینه آزمون های گاج 99 کمی مبلغ بالاتری دارد، البته برای اطلاع دقیق از هزینه‌ها می‌توانید به موسسه قلم‌ چی مراجعه کنید و یا با این موسسه تماس بگیرید.

قیمت هر مرحله آزمون قلم‌ چی

آزمون‌های قلم‌ چی شامل 23 مرحله آزمون است که هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود. قیمت هر آزمون قلم چی در سال 99 حدودا 70 هزار تومان برآورد شده و مخصوص افرادی است که تمایلی به استفاده از خدمات پشتیبانی قلم چی ندارند و می خواهند به صورت تک آزمون در این آزمون ها شرکت کنند.

قیمت آزمون های گاج

برای اینکه بدانید در کدام آزمون باید شرکت  مقاله “کدام آزمون شرکت کنم” مطالعه کنید

نقاط قوت آزمون‌های قلم‌ چی

یکی از نقاط قوت قلم‌ چی، بورسیه دانش‌آموزان با معدل بالای ۱۸ است که امکان پرداخت هزینه آزمون های قلم‌ چی برای آمادگی کنکور 1401 را ندارند. لذا برای داوطلبانی که از لحاظ مالی ضعیف‌تر هستند شرایط خوبی را فراهم کرده است‌ و در اولین گام هزینه آزمون های تابستان قلم چی برای این عزیزان رایگان می شود.
علاوه بر آمار بالای استفاده از این آزمون‌ها، مطالب آموزشی در سایت این کانون قرار می‌گیرند و امکان دسترسی به این مطالب برای دانش‌آموزان فراهم است.

نقاط ضعف آزمون های قلم چی

از نقاط ضعف خدمات موسسه قلم‌چی می‌توان به هزینه بالای آزمون‌ها نسبت به هزینه ثبت نام گاج یا سایر موسسات اشاره کرد، همچنین فروش کتاب‌های موسسه همراه با آزمون‌ها، دشواری یا آسانی بیش از اندازه سوالات آزمون از دیگر نقاط ضعف قلم‌ چی است. این شرایط برای کنکور 1401 نیز مانند سال های گذشته است.

آزمون‌ های آزمایشی گاج

این روزها موسسه گاج هم با تبلیغات فوق‌العاده و جوایز شگفت انگیزی که برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی گاج قرار داده از محبوبیت بالایی در میان داوطلبان برخوردار شده و برای آن‌ها جذابیت خاصی دارد. همچنین قیمت آزمون های گاج نیز یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب این موسسه میباشد

هزینه ثبت نام آزمون‌ های گاج چقدر است ؟

آزمون‌های آزمایشی گاج، نسبت به سایر آزمون‌ها سابقه کمتری دارد و به طور کلی هزینه ثبت نام گاج مناسب‌تر است. اما در سال های اخیر با توجه به رشد چشمگیری که در کیفیت کتاب های خود داشته, کیفیت آزمون و سوالات آن ها نیز بهتر شده است.

قیمت آزمون های گاج برای سال 99 حدودا معادل یک میلیون و صد هزار تومان می باشد، قیمت آزمون گاج در سال تحصیلی 99 – 400 با توجه به کیفیت آزمون‌ها، مناسب و متعادل است‌. لذا برای کنکور 1401 میتوان آزمون های گاج را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه معرفی کرد.

قیمت ازمون گاج

هزینه هر مرحله آزمون گاج

آزمون‌های آزمایشی گاج در 21 مرحله و هر دو هفته یک‌بار، برگزار می‌شود که قیمت هر آزمون گاج (برای هر مرحله)، حدودا 40 هزار تومان است.

 

نقاط قوت آزمون‌های گاج

از نقاط قوت آزمون‌های گاج می‌توان به قیمت مناسب آزمون‌ها اشاره کرد که امکان استفاده را برای دانش‌آموزان آسانتر کرده است.

همچنین طراحی سوالات استاندارد و نزدیک به کنکور در دروس عمومی و اختصاصی از دیگر مزایای آزمون‌های گاج است.

نقاط ضعف آزمون‌های گاج

از نقاط ضعف آزمون‌های گاج می‌توان به جامعه آماری متوسط آن اشاره کرد، همچنین کیفیت نامناسب سوالات از دیگر نقاط ضعف آزمون‌های گاج است.

نفرات برتر آزمون‌های گاج

آزمون‌های آزمایشی گاج در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی برگزار می‌شود و بعد از برگزاری هر مرحله آزمون ، رتبه و نمرات تراز نفرات برتر اعلام می‌گردد.

به طور مثال در آزمون آزمایشی که در تاریخ ۰۸/ ۰۶/ ۹۸ برگزار شد نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

رشته انسانی

زهرا دارابیان مرادآبادی: رتبه ۱

نمایندگی: دلفان

تراز: ۶۳۹۶

علی یوسفی راد: رتبه ۲

نمایندگی: قائمیه

تراز: ۶۲۴۵

علی خان بابا: رتبه ۳

نمایندگی: اندیمشک

تراز: ۵۷۴۸

رشته تجربی

حمیدرضا رمضان‌زاده: رتبه ۱

نمایندگی: اندیمشک

تراز: ۸۲۲۱

آیدا شکیبایی فرد: رتبه ۲

نمایندگی: شیراز

تراز: ۸۲۰۳

فاطمه جعفری: رتبه ۳

نمایندگی: شیراز

تراز: ۷۷۱۱

رشته ریاضی

علی حمزه کاظمی: رتبه ۱

نمایندگی: لردگان

تراز: ۶۴۳۴

خجسته صابری پناه: رتبه ۲

نمایندگی: بندرعباس

تراز: ۵۲۵۷

امین حیدریان: رتبه ۴

نمایندگی: کوهدشت

تراز: ۴۵۱۶

مقایسه هزینه آزمون‌های گاج و قلم‌چی

با توجه به این‌که آزمون‌های آزمایشی دیگری مانند گزینه دو،  و … نیز در سطح کشور برگزار می‌شود اما طرفداران آزمون‌های قلم‌چی و گاج به مراتب بیشتر از سایر آزمون‌هاست.
در این مقاله سعی شد که به طور کلی نقاط ضعف، نقاط قوت، تعداد آزمون‌ها و قیمت آزمون‌های گاج و هزینه آزمون های قلم‌چی با یکدیگر مقایسه شوند تا داوطلبان و دانش‌آموزان بتوانند با داشتن این اطلاعات بهترین و مناسب‌ترین آزمون‌های آزمایشی کنکور را با توجه به شرایط و موقعیت تحصیلی، اجتماعی و مالی خود بای کسب آمادگی در کنکور 1401 انتخاب کنند.

اگر شما از دسته داوطلبانی هستید که هزینه آزمون‌های آزمایشی گاج یا به صورت کلی هر موسسه دیگری که مرتبط با کنکور است, برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بدانید که هزینه آزمون‌های گاج 99 در مقایسه با هزینه آزمون های قلم‌چی پائین‌تر و مناسب‌تر است.

یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان راهنمایی برای کنکور 1401 میخواهید؟

آیا قصد دارید در کنکور 1401 شرکت کنید؟ آیا نیاز به نحوه مطالعه و برنامه ریزی صحیح دارید ؟
مایلید یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین دانشجوی پزشکی و دندان پزشکی ما داشته باشید؟
کافیست همین الان “کنکور 1401” را به ۱۰۰۰۳۴۷ پیامک کنید.
مشاورین ما با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

9 نظر درباره “هزینه آزمون های گاج VS هزینه آزمون های قلم چی | قیمت آزمون‌ های آزمایشی کنکور چقدر است؟

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      اولاً که دقت کنید هزینه ثبت نام برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت است.
      در کل در سال 1400 هزینه ثبت نام آزمون های گاج (برای هر مرحله) بین 700 تا 800 هزار تومان است.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز، همونطور که در مقاله اشاره شد ؛ هزینه آزمون‌های گاج 99 در مقایسه با هزینه آزمون های قلم‌چی پائین‌تر و مناسب‌تر است.

  1. غیاثی راد می گوید:

    من یکی داخل یکی از روستاها هستم و میخوام برای کلاس دهم داخل قلمچی بورسیه بشم؟چیکار باید بکنم؟
    درضمن معدلم بالای ۱۹ هست

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      شما میتونین به یکی از شعبه های قلم چی که در نزدیکی شما هست مراجعه کنین و حتما کارنامه رو همراهتون داشته باشین وبعد میتونین برای بورسیه درخواست بدین

  2. ..... می گوید:

    سلام من برای بورسیه تایید شدم و تماس گرفتم گفتن که دیگه نیازی نیست برای مراجعه حضوری ولی الان داخل صفحه شخصی کانون محل حوزه وادرس حوزه و شماره تماس ازمون رو نزده و هیچ ازمونی رو دریافت نکردم دهم تجربی هستم

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      بله از طریق سایت کانون ثبت نام بورسیه، عکس کارنامتون رو بذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود