کنکوری‌ها هر شب نبض خودتان را بگیرید!

خیلی وقت‌ها آدم کار مهمی دارد ولی  هر کاری می‌کند نمی‌تواند از پسش برآید. درواقع نمی‌داند دقیقاً باید چه کار کند. نکته‌ی مهم این است که وقتی کار را شروع کند متوجه خواهد شد که باید چه کار کند. برنامه‌ریزی نیز کاری است که وقتی جدی آن را شروع کردی خودت خیلی چیزها را یاد می‌گیری. مهم شروع کردن است.

برنامه ریزی کنکور
برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی کنکور

برنامه‌ریزی کار ضروری برای همه‌ی کسانی است که هدف ویژه‌ای دارند؛ مانند کنکوری‌ها که هدفشان کسب رتبه‌ی زیر 1000 است. مهم‌ترین رکن برنامه‌ریزی نیز آن است که از وضعیت خود باخبر باشند. راهکار مناسب برای این موضوع استفاده از دفتر برنامه‌ریزی است.

دفتر برنامه ریزی کنکور

این دفتر همیشه همراه شماست و باید هر کاری می‌کنی در آن بنویسی تا آخر شب، مجموع کارهایی را که انجام داده‌ای و مجموع زمانی را که برای هر درس صرف کرده‌ای به دست آید. در این صورت می‌توانی بررسی کنی که از 24 ساعت شبانه‌روز چه‌قدر استفاده کرده‌ای و چه‌قدر زمان تلف‌شده داری. به همین ترتیب آخر هفته متوجه عملکرد آن هفته می‌شوی. گاهی ممکن است حواست نباشد و برای یک درس بیش از اندازه وقت بگذاری در حالی که به درس دیگری بی‌توجهی کرده باشی.

ساعت و ثبت زمان مطالعه

در محاسبه‌ی زمان به این نکته توجه کن:

ساعت کنار دستت بگذار و وقت مفید درس خواندن را به‌دقت محاسبه کن. اگر کتاب را باز کنی ولی حواست به کتاب نباشد باید آن را از زمان درس خواندن کم کنی. اگه وسط درس خواندن چای خوردی یا برای آب خوردن بیرون از اتاق رفتی باید آن را از زمان مفید مطالعه کم کنی. خلاصه این‌که زمان مفید را دقیق حساب کن.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود