هنر خلق بهترین پایان بندی ها

هنر خلق بهترین پایان بندی ها

هنر خلق بهترین پایان بندی ها

چه عواملی باعث اهمیت بازه های زمانی پایان در اجرای یک فعالیت می شوند؟ به جز نزدیک بودن از نظر زمانی به نتیجه ی نهایی، چه موارد دیگری را در لیست عوامل این اهمیت قرار می دهید؟ اهمیت نوع پایان بندی برنامه ریزی ها باعث مهم شدن یک ویژکی تاثیرگذار می شود: تمام کنندگان موفق.

اگر به همگون بود کیفیت اجرای یک برنامه ریزی در همه ی لحظات باور داشته باشیم باید همیشه برای مراحل پایان آن چند استراتژی موفق آماده کرده باشیم.

یک تمام کننده ی قهار به خوبی می داند که (اتکا به داشته ها) یک عنصر کلیدی و سرنوشت ساز برای موفقیت است. از 49 درصد تمریناتی که برای پیروزی در یک مسابقه انجام داده اید و 51 درصد باقی مانده ای که انجام نشده است، کدام بخش در سبد شماست و در جهت موفقیت تان قابل استفاده است؟

اتکا به داشته ها یک نشانگر متعادل است که دقیقا در زمانی که با دو دیدگاه در مورد عملکرد گذشته مواجه هستید، راهکار موفقیت را در اختیارتان می گذارد. در یک دیدگاه با مجموعه ای از فعالیت های باقی مانده مواجه هستید که احتمالا از برنامه ریزی جا مانده اند و در قسمت تکمیل شده ها قرار نمی گیرند.

تمرکز بر این بخش از فعالیت ها، در بازه های زمانی پایان که غالبا کمتر از فرصت لازم برای بازگشت و تکمیل هستند، نوعی دیدگاه بازدارنده است. در دیدگاه دوم، قسمت های مطلوب اجرای فعالیت ها مثل یک موتور محرک در محوریت تمرکز قرار می گیرد.

بدون تردید اجرای سخت کوشانه ی هر فعالیتی، پوشش دادن حداکثری هدف های کوتاه مدت در اجرای بخش های مختلف برنامه ریزی است؛ اما در صورت قرار گرفتن در دوراهی های چالش برانگیز نگرش به عملکرد گذشته، ویژگی اتکا به داشته ها به تمام کننده های برتر کمک می کند تا از میان انتخاب های موجود، آنچه را که به خلق بهترین نتیجه ی ممکن منجر می شود برگزینند.

تمام کننده ها واقع گرا هستند و این ویژگی، آنها را به سمت داشته های واقعی متمایل می کند و از فکر کردن به نداشته های باقی مانده در زمان محدود برای ساختن پایان بندی، دور نگه می دارد.

تمام کنندگی ایده آل به (انگیزش دائمی) نیازمند است. یک تمام کننده ی حرفه ای می داند که هیچ نیرویی قوی تر از اراده نیست و هیچ منبعی برتر از تمرکز بر اهداف به حفظ اراده استمرار نمی بخشد.

گاهی باید جزئیات اهدافی را که در ذهن داشته اید با خودتان مرور کنید؛ مثل همه ی لحظاتی که برای خلق یک هدف پشت سر گذاشته اید، جزئیاتی که برای آن خلق کرده اید و اندازه ای که برای آن در نظر گرفته اید.

مشاهده مقاله  شکست های پیاپی در آزمون های آزمایشی …

اهداف اولیه با هر مقیاسی، برآمده از خواست درونی شما هستند، همان جایی که باید اراده و انگیزش دائمی را در آن جستجو کنیم. مرور اهداف، علاوه بر اینکه انرژی شما را در ادامه ی فعالیت ها بیش تر می کند، شما را با تغییرات لازم برای ساختن بهتر پایان بندی آشنا خواهد کرد.

یک تمام کننده ی برتر به دلیل کارهای نصفه و نیمه جشن قهرمانی نمی گیرد، چون (دستاورد برتر) خود را از مدت ها قبل می شناسد. قانع شدن به موفقیت ظاهری نسبی برخی فعالیت ها، از انگیزه ی موفقیت خواهد کاست. همیشه در انتهای مسیر اهداف، یک دستاورد برتر قرار دارد که اگرچه مقدمه ای برای خلق موفقیت های آتی است، از خرده دستاوردهای طول مسیر، ارزشمندتر است.

یک تمام کننده ی برنده، اولویت بندی خواسته هایش را کاملا مشخص می کند تا ریتم متعادل پویش به سمت اهداف، همیشه حفظ شود.

برای یک تمام کننده ی حرفه ای (ماهیت تلاش) هم سنگ ماهیت موفقیت است. با تمام شدن اجرای برنامه ریزی دقیق برای یک هدف بلند مدت، تمام کننده های حرفه ای از خرج کردن پشتوانه ی تلاش خود لذت می برند. تلاش کردن به همه ی دستاورها جلوه ی ماندگار می بخشد.

تلاش و سخت کوشی و هنر استفاده ی صحیح از این دو موهبت، راز جاودانگی روح موفقیت در زندگی است.
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود