درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل 1 فیزیک 1‎

درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل 1 فیزیک 1‎

دانلود درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل ۱ فیزیک ۱

سلام ، تو این پست درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل 1 فیزیک 1‎ رو واستون قرار دادم. درس فیزیک همیشه و همه دوره ها یکی از دروس چالشی برای رشته تجربی بوده و هست. این درس شامل مباحث گوناگونی می باشد که سوالات آن تمامی به صورت مسائل و حل کردنی می باشد.

بر همین اساس این درس در دوره متوسطه اول در قالب بخشی از درس علوم برای دانش آموزان تدریس می شود و در دوره ی متوسطه دوم به صورت جداگانه و در قالب یک کتاب مجزا با بودجه بندی ارزشمندی در کنکور سراسری توزیع می گردد.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب یک فایل کامل، جزوه درسنامه و تست های فصل اول فیزیک دهم را آماده کرده است.در این پست تیم مکتبستان جزوه درسنامه و سوالات فیزیک دهم رو به صورت کامل و البته گزینشی از جزوات برتر کشور برای شما آماده کرده که در حقیقت دارای سوالاتی با سطح بالاتری نسبت به منابع دیگر می باشد و به نوعی حکم آمادگی بیشتر در درس فیزیک ویژه گروه تیزهوشان را دارا می باشد. تو داوطلب عزیز تیزهوشانی می تونی در ادامه همین صفحه درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل ۱ فیزیک ۱ را به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به این درس و همچنین یادگیری بهتر فصل اول از این جزوه استفاده کنی.

در جزوه درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل ۱ فیزیک ۱ که برای شما قرار داده شده است، یک درسنامه کامل از فصل اول به همراه توضیح مختصر و جامعی از آنها قرار داده شده است تا به درک صحیحی از مفهوم فیزیک و کاربرد هریک از فرمول ها برای تیپ سوالات مختلف برسید. این جزوه مطابق با کتاب فیزیک مقطع دهم ویژه دانش آموزان رشته تجربی و رشته ریاضی می باشد.

برای یادگیری بهتر درس فیزیک ویژه مقطع دهم در گروه تیزهوشان باید شناسایی و تشخیص دقیقی از تیپ سوالات هر فصل و البته تعداد سوالات مطابق با بودجه بندی دقیق کنکور 1401 داشته باشید. برای این کار ابتدا سراغ تمرینات کتاب درسی فیزیک دهم بروید و به صورت آموزشی این تمرین ها را کامل حل کنید و نکات مربوط به هریک را در دفتری جداگانه یادداشت کنید.

در این مرحله پس از شناسایی و تشخیص تیپ سوالات, از روش بازیابی اقدام به شناسایی تست های مشابه برای هر تیپ از روی کتاب کمک درسی یا جزوه معلم خود نمایید و با طبقه بندی یا علامت گذاری تست های مشابه, از هر تیپ حدود 10  تا 15 تست مجزا حل کنید. سعی کنید سطح سوالات رو در این مرحله به مقدار متوسط برسونید. به این ترتیب شما در عین حال که با تمرین زیاد راه حل های اختصاصی و مسیر حل مربوط به هر سوال رو یاد میگیرید, فرمول های مربوط به هر بخش رو نیز حفظ خواهید کرد.

همانطور که می دانید فیزیک کنکور سی سوال را در کنکور سراسری 1401 به خود اختصاص می دهد و شما باید از همین سال دهم تمامی مطالب را به صورت پایه ای و کامل یاد بگیرید.

جزوه ای که برای شما تهیه شده است کاری از مهندس فرشاد لطف اله زاده ،‌طراح سوالات فیزیک آزمون های قلمچی می باشد.

براي دريافت درسنامه و سوالات تیزهوشان فصل ۱ فیزیک ۱ به صورت کاملا رایگان فايل زير را دانلود کنيد.

 

یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان راهنمایی برای کنکور 1401 میخواهید؟

آیا قصد دارید در کنکور 1401 شرکت کنید؟ آیا نیاز به نحوه مطالعه و برنامه ریزی صحیح دارید ؟

مایلید یک جلسه مشاوره رایگان با مشاورین دانشجوی پزشکی و دندان پزشکی ما داشته باشید؟

کافیست همین الان “کنکور 1401” را به ۱۰۰۰۳۴۷ پیامک کنید.

مشاورین ما با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود