جمع بندی به روش سه روز یکبار

سلام دوستان عزیز کنکوری ، تو این پست راجع به چند سوال رایج راجع به جمع بندی به روش سه روز یکبار بحث میکنیم.

سوالات راجع به جمع بندی به روش سه روز یکبار :

سوال: برخی قدری نگرانند که بخش هایی را نخوانده اند آیا در خرداد می توانند آن ها را بخوانند یا نه؟

 اینکه چقدر نخوانده ام به من کمک نخواهد کرد و به من آرامش نخواهد داد. سنگ بنای همه دانش آموزان چیزهایی است که خوانده اند و اما دوره جمع بندی زمانی است در خرداد که در کنار تثبیت نقاط قوت می توانند یادگیری ناقص خود را نیز به کامل تبدیل کنند. باید مطالبی را که خوانده اند ولی اشکال دارند را برطرف کنند. ما باید کارهایمان در خردادماه مشخص باشد.

جمع بندی به روش سه روز یکبار

سوال: در دوران جمع بندی چه کنیم؟

 سه مرحله تا کنکور عبارتند از:

  1. دوره انتقالی
  2. دوره جمع بندی به روش 3 روز یکبار
  3. هفته آخر تورق سریع

پس از آزمون های جمع بندی یک دوره انتقالی داریم. ایام انتقالی را که ما پیشنهاد می کنیم 7 روز بیشتر نشود را داشته باشند. آن درس هایی را که نگران هستند و مباحث باقی مانده را کار کنند. اگر هم می خواهند جدید بخواهند در این ایام بخوانند فقط دیگه تمام کنند و بلافاصله وارد دوران جمع بندی شوند. در ایام جمع بندی که 3 هفته است در هفته دو آزمون می دهند سه روز یکبار. 6 دوره از زرد اختصاصی از کنکورهای سراسری داخل کشور.

سوال: حال چرا کنکورهای سال های قبل؟

 دانش، آرامش، تکنیک ها و مهارت ها. و این دقیقا چیزی است که در خرداد به دانش آموزان خیلی کمک می کند اگر در خرداد می گویم کنکورهای سال های قبل را کار کنند هم دلیلش همین است. دانش را در طول سال یاد گرفته اند الان باید به روش سه روز یکبار تثبیت کنند و یادگیری نافص را به کامل تبدیل کنند. این آزمون ها عجیب و غریب نیست و این نیست که ندیده باشند بلکه استانداردترین هستند و اگر کنکورهای 6 سال اخیر (از 87) را کار کنند به آرامش می رسند.

مشاهده مقاله  جمع بندی کنکور ریاضی

دانش آموزان تکینک ها و مهارت ها. این جا جائی است که ما کنکور را شبیه سازی می کنیم و روش ها و مهارت ها تکنیک ها و مدیریت زمان را، تکنیک زمان های نقصانی، تکنیک ضربدر و منفی، اصلا نحوه آزمون دادن را به صورت جمع بندی و جامع تمرین می کنیم پس ما مهارت های خودمان را هم در آزمون دادن تقویت می کنیم. پس ما به اهدافی مانند تکمیل دانش، ثبات دانش، حفظآرامش و تقویت مهارت های آزمون دادن دست پیدا می کنیم. پس توصیه جدی این است که این آزمون ها را بدهند.

سوال: برخی می پرسند می توانیم مبحثی آزمون بدهیم؟

 نه باید روش 3 روز یکبار را کامل اجرا کرد و سال های قبل را شبیه سازی کنید. و سال های سال است که توسط دانش آموزان موفق این روش اجرا شده است. همچنین با جمع بندی آزمونی آمادگی شما برای آزمون نهایی که کنکور است خیلی بیشتر میشود. دقت کنید که در کنکور مبحثی آزمون نمیدهید. یک آزمون کامل می دهید.

 من فارغ التحصیل رشته تجربی هستم. در این زمان باقی مانده تا کنکور انگیزه ام کم شده و چه کنم؟

 این دانش آموزان ماه هاست در حال تلاش هستند و تا حدی طبیعی است که خسته شده باشند اما به این فکر کنید که 8 ماه تلاش کرده اید یک ماه باقی مانده را هم به تلاش خودتان اضافه کنید. مطمئن باشید کسانی که در این یک ماه به تلاششان ادامه می دهند و به آن می افزایند با آرامش بیشتری در جلسه کنکور حاضر خواهند شد. یک دلیل دیگر هم که سبب می شود این دانش آموزان به سراغ این افکار بروند این است که خیلی خودشان را درگیر رتبه و نتیجه می کنند کاری که باید در مردادماه انجام دهند. الان کار الان را انجام دهید و در آینده کار مربوط به آینده را. پس الان فقط با تمام توان و تلاش سعی کنید که در جلسه کنکور حاضر شوید.

یا حق

منبع:کانون

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود