دانلود جزوه فیزیک دهم رشته ی تجربی |تمامی فصل ها 1 تا 4 رایگان

جزوه فیزیک دهم

دانلود جزوه فیزیک دهم رشته ی تجربی

جزوه فیزیک دهم همیشه و همه دوره ها یکی از اصلی ترین دروس رشته تجربی بوده و هست.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام فصل های مربوط به درس فیزیک دهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز  می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس فیزیک دهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به درس فیزیک دهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه فیزیک دهم در 4 فصل تالیف شده است که متناسب با 4 فصل فیزیک دهم می باشد.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان فصل به فصل پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه فیزیک پایه دهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات آقای محمد گنجی می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

فصل بندی این جزوات مطابق با کتاب فیزیک دهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول : فیزیک و اندازه گیری

فیزیک و اندازه گیری فصل اول فیزیک دهم می­باشد. توضیح جامعی از مبحث اندازه گیری در فیزیک می باشد. بخش مدل سازی اولین بخش فصل اول فیزیک دهم می­باشد و در ادامه نیز به تخمین مرتبه و میزان بزرگی, در فیزیک پرداخته شده است که این مبحث هم به تنهایی موضوعی مهم و قابل اعتنا می باشد و البته در فصل های بعدی و تست های کنکور سراسری می تواند به شما کمک فراوانی کند. جزوه فیزیک دهم فصل اول با توجه به سوالات کمی که در بودجه بندی کنکور 1401 به خود اختصاص می دهد معمولا کمتر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت:PDF

حجم: 7 مگابایت

دانلود

 

فصل دوم : کار و انرژی و توان

مبحث کار و انرژی و توان فصل دوم فیزیک دهم می باشد. این فصل با توجه به تعداد سوالات کنکوری که به خود اختصاص می­دهد, اهمیت بسیار بیشتری نسبت به فصل اول دارد. در این فصل ابتدا به کار نیروی وزن و کار نیروی عمودی سطح پرداخته می شود و در ادامه کشیدن جسم رو سطح افقی با نیروهای مختلف به صورت کامل مورد بررسی قرار می­گیرد. در انتهای این بخش به سوالات مربوط به حرکت جسم و برآیند نیروهای وارد بر جسم نیز به صورت جزئی پرداخته شده است.

جزوه فیزیک دهم فصل دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1401 کمک شما خواهد آمد و به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت:PDF

حجم: 10 مگابایت

دانلود

 

فصل سوم : ویژگی های فیزیک ماده

ویژگی های فیزیکی ماده در فصل سوم فیزیک  دهم مورد بررسی قرار می­گیرد. در این فصل  ابتدا بحث شاره ها و فشار به صورت کامل تحلیل می­شود. توضیح حالت­های مختلف ماده و بحث هم چسبندگی در فصل سوم فیزیک دهم ارائه می­شود.

در این فصل ابتدا به محاسبه فشار در مایعات پرداخته می­شود که بخش بسیار مهم و قابل توجهی برای کنکور 1401 است. در ادامه این فصل فشار در هوا و اثر پاسکال با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار میگیرد که برای کنکور 1401 از اهمیت زیادی برخوردار است. سوالات مربوط به لوله های U شکل و فشار نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می­گیرد. این فصل یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین مباحث فیزیک  در کنکور می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

فرمت:PDF

حجم: 6 مگابایت

دانلود

 

فصل چهارم : دما و گرما

دما و گرما در فصل چهارم فیزیک  دهم مورد بررسی قرار میگیرد. در این فصل  ابتدا بحث دما و انواع دماسنج ها به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی درباره مفاهیم دما و گرما و گرمای نهان ویژه­ی آب و موادی دیگر نیز برای شما بیان می گردد. در انتهای این فصل نیز, اثر تغییر دما بر ابعاد جسم با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

این فصل مانند فصل های دیگر فیزیک دهم نکات زیاد و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1401 قرار خواهد گرفت.

فرمت:PDF

حجم: 6 مگابایت

دانلود
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود