دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی pdf | جزوه کامل، تمامی فصل ها 1 تا 7 رایگان

جزوه ریاضی دهم

دانلود جزوه ریاضی دهم 

ریاضی همیشه و همه دوره ها یکی از مهم ترین جزوه ریاضی دهم تجربی برای رشته تجربی بوده و هست.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام فصل های مربوط به درس ریاضی دهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس ریاضی دهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به درس ریاضی دهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه ریاضی پایه دهم در ۷ فصل تالیف شده است که متناسب با ۷ فصل ریاضی دهم می باشد.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان فصل به فصل پیش برید تا یک جزوه کنکوری ریاضی دهم و یک آرشیو کامل برای جزوه ریاضی پایه دهم برای خودتون جمع آوری کنین. این جزوه ریاضی دهم تجربی pdf هست و به راحتی در هر جایی که هستید روی هر کامپیوتر و گوشی باز میشه و میتونید استفاده کنید.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد بابالویان می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

فصل بندی این جزوات مطابق با کتاب ریاضی دهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول : مجموعه، الگو و دنباله

مجموعه, الگو و دنباله که فصل اول ریاضی دهم می­باشد. توضیح جامعی از کلیت مجموعه های گوناگون در درس ریاضی می باشد. بررسی مجموعه های متناهی و نامتناهی به صورت کامل و همچنین صحبت پیرامون اعمال گوناگون روی بازه­های مختلف ریاضیات در این فصل صورت گرفته است. در ادامه دنباله های عددی و هندسی به صورت کامل تحلیل شده اند و مفاهیم مرتبط و مشترک نیز با ذکر مثال های گوناگون برای شما شرح داده شده است. جزوه ریاضی دهم فصل اول با توجه به این که تنها دو سوال در بودجه بندی کنکور 1401 به خود اختصاص می دهد معمولا کمتر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل اول : 20 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل اول

 

فصل دوم :مثلثات

مثلثات که فصل دوم ریاضی دهم می باشد. این فصل با توجه به تعداد سوالات کنکوری که به خود اختصاص می­دهد اهمیت بسیار بیشتری نسبت به فصل اول دارد و در کتاب درسی هر سه سال به صورت پیوسته قرار دارد و تکمیل می شود. در این فصل روابط و نسبت های مثلثاتی یک زاویه دلخواه پرداخته می شود و در ادامه نسبت های مثلثاتی یک زاویه حاده به صورت کامل مورد بررسی قرار می­گیرد. در انتهای این بخش به روابط بین نسبت های مثلثاتی و اتحادهای مثلثاتی نیز به صورت جزئی پرداخته شده است. جزوه ریاضی دهم فصل دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1401 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل دوم : 13 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل دوم

 

فصل سوم : توان گویا و عبارات جبری

توان های گویا و عبارات جبری در فصل سوم ریاضی دهم مورد بررسی قرار میگیرد. در این فصل  ابتدا مبحث ریشه و توان و همچنین ارتباط آن با عبارات مختلف جبری به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی درباره ریشه چندم هر معادله نیز برای شما بیان می گردد. در انتهای این فصل نیز, اتحادهای جبری و روش های گویا کردن مخرج کسرها با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. این فصل مانند فصل های دیگر ریاضی دهم نکات زیاد و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1401 قرار خواهد گرفت.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل سوم : 17 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل سوم

 

فصل چهارم : معادلات و نامعادلات

معادله و نامعادله جبری در فصل چهارم ریاضی دهم ارائه می­شود. در این فصل ابتدا به روش های حل معادله درجه دوم پرداخته می­شود که بخش بسیار مهم و قابل توجهی برای کنکور 1401 است. در ادامه این فصل مبحث سهمی و تعیین علامت با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار میگیرد که برای کنکور 1401 از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه رسم سهمی ها و تعیین علامت جمله های درجه اول و دوم نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می­گیرد. این فصل یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین مباحث ریاضی در کنکور می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل چهارم : 15 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل چهارم

 

فصل پنجم : تابع

تابع فصل پنجم ریاضی دهم می­باشد و در کتاب درسی هر سه سال به صورت پیوسته قرار دارد و تکمیل می شود. در ابتدای این فصل مفاهیم برد و دامنه و انتقال توابع تحلیل می­شود. در بخش دوم انواع گوناگون توابع به صورت کامل شرح داده می­شود که این بخش برای دانش آموزان و داوطلبین کنکور 1401 از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتهای این فصل توابع چند جمله ای و قدر مطلقی مورد بررسی قرار گرفته است که این موضوع در کنکور 1401 جزو مباحث پر سوال خواهد بود.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل پنجم : 10 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل پنجم

 

فصل ششم : شمارش بدون شمردن

شمارش بدون شمردن عنوان فصل ششم ریاضی دهم می باشد. بخش اول این فصل به بیان مفهوم اصل ضرب و اصل جمع می پردازد و نکات مفیدی را در این مورد برای ما بیان می­کند. در بخش بعدی تعمیم اصل ضرب و جمع و همچنین توضیح جامعی از بخش جایگشت مورد تحلیل قرار می­گیرد. این فصل از ریاضی دهم برای کنکور 1401 اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به سوالات خوبی که از آن طرح می­شود مورد علاقه داوطلبین می باشد.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل ششم : 9 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل ششم

 

فصل هفتم : آمار و احتمال

آمار و احتمال یا همان آمار ریاضی فصل هفتم از کتاب ریاضی دهم می باشد. در بخش اول این فصل مبحث احتمال یا اندازه گیری شانس و فضای نمونه ای مورد بررسی قرار گرفته است و در ادامه نکاتی پیرامون شمارش و پیشامدهای تصادفی مورد بررسی قرار میگیرد. در انتهای این فصل عملیات روی پیشامدها و احتمال رخ داد یک پیشامد با جزئیات دقیق شرح داده می شود. این فصل از کتاب ریاضی دهم از فصل های تقریبا سخت کتاب می باشد و نیاز به مرور و بررسی کامل دارد.

فرمت : PDF

حجم: 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل هفتم : 9 صفحه

دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی / فصل هفتم

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

4 نظر درباره “دانلود جزوه ریاضی دهم تجربی pdf | جزوه کامل، تمامی فصل ها 1 تا 7 رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود