برنامه ریزی کنکور با مدیریت زمان

برنامه ریزی کنکور

توصیه میکنم صفحه برنامه ریزی کنکور رو ببینید.
برنامه ریزی کنکور
برنامه ریزی کنکور

سلام همراهان همیشگی سایت کنکور مکتبستان ، امروز در مورد برنامه ریزی برای کنکور با مدیریت زمان در این فیلم کوتاه با شما صحبت می کنیم. برنامه ریزی کنکور و مدیریت زمان دو واژه در هم آمیخته اند و زمانی برنامه ریزی برای کنکور نتیجه بخش است که همراه با مدیریت زمان صحیح و حرفه ای باشد.

اگر چه زمان سرمايه ي ارزشمندي است، اما تمام شدني است. تنها كساني كه از لحظه لحظه ي اين سرمايه، در راه رسيدن به موفقیت بهره گيرند، در آينده و در بخش هاي پاياني کنکور، گرفتار حسرت بر گذشته نخواهند شد. در بين همه ي منابعي كه در اختيار داريم، زمان با ارزش ترين آن هاست ولي، به اندازه ي اهميتي كه دارد، به آن توجه نمي شود. علت بيشتر شكست هاي کنکور ، استفاده نادرست از زمان است، در کنکور، هيچ چيز مهمتر و با ارزش تر از زمان نيست، سرمايه اي كه مي توان از طريق آن موفقیت را به دست آورد.

آيا تاكنون به اين فكر کرده ايم كه زمان محدود است و با هر تيك تيك ساعت، كمتر و كمتر مي شود؟ برنامه ریزی برای کنکور تنها در سايه ي مديريت بهينه بر زمان است كه مي تواند ما را به آرزوها و خواسته هاي خود برساند. موفقيت ها و شكست ها در کنکور مرهون استفاده از زمان است.

ما روش مدیریت زمان موثری را که برای دوستانی که از مشاوره تلفنی مکتبستان استفاده می کنند پیاده کرده ایم، را در فیلم زیر به شما نیز آموزش می دهیم.

فیلم : برنامه ریزی کنکور با مدیریت زمان

اطلاعات نسخه تصویری

  • مدت زمان : 9 دقیقه
  • حجم فایل : 43 مگابایت
  • فرمت : mp4
دانلود

کانال تلگرام مکتبستان:

کانال تلگرام مکتبستان :

http://telegram.me/maktabestan

برنامه تیک تیک :

https://cafebazaar.ir/app/com.ticktick.task/?l=fa

یک داستان خواندنی در مورد مدیریت زمان:

ساده ترين روش بهره وري از زمان، فهرست كردن كارهايي است كه در روز بايد انجام دهيم. با اين روش، علاوه بر جلوگيري از فراموش كردن كارها، مي توان با مراجعه به ليست اولويت بندي، كارهاي مهم و فوري را از بقيه كارها جدا كرد. در حال حاضر بسياري از مردم، اهميت تعيين ليست كارهاي روزانه را دريافته اند ولي در خصوص اولويت بندي آن بر حسب اهميت و فوريت دچار اشكال هستند.
داستان مشهوري از فهرست كردن كارها و تأثير آن بر بهره وري، در مورد آقاي «چارلز شواب» مدير عامل شركت فولاد، وجود دارد. وي از مشاور خود خواست تا روشي براي استفاده درست از زمان به وي بياموزد. مشاور به وي گفت :من به شما روش آسان و موثري ياد مي دهم كه بازدهي كار شما را تا 50 درصد افزايش مي دهد. آنگاه مشاور، يك برگ كاغذ سفيد به «شواب» داد و به وي گفت شش مورد از كارهاي مهمي كه مي بايست فردا انجام دهد، در آن بنويسد و آنها را به ترتيب اهميت، شماره گذاري كنيد و از وي خواست كه از روز بعد، ‌كارهايش را به ترتيب اولويت از مورد اول شروع كند و پس از آن كه تمام شد، سراغ دومين مورد برود و همين روش را تا آخرين مورد ادامه دهد. نقل مي كنند كه آقاي «شواب» پس از به كارگيري اين روش، آن را بسيار مفيد يافت و دستور داد كه كليه كارمندانش نيز از همين روش استفاده كنند. وي در اين باره مي گويد : ازآن موقع تاكنون، من و كاركنانم، ابتدا به انجام واتمام لازم ترين كارهاي روزانه مي پردازيم.
روزگار دريايي است كه كشتي زندگي ما بر روي آن به طرف ساحل مقصود مي رود. اين درياي بزرگ هميشه در جزر و مد است؛ اگر امروز آرام باشد، فردا حتماً طوفاني خواهد شد. بنابراين، وقتي آرام است بايد فرصت ها را غنيمت شماريم و از آن به بهترين شكل استفاده كنيم.

مشاهده مقاله  پادکست: قهرمان کنکور ،بیدار شو

منبع : مشاوره کنکور و ویکی پدیا

توصیه میکنم صفحه مشاوره کنکور رو ببینید.
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود