نحوه برنامه ریزی شهریور ماه – دوران طلایی

برنامه ریزی شهریور ماه

1-دوران طلایی چیه؟

میشه گفت دوران طلایی یعنی دورانی که بقیه درس نمی خونن و ما درس می خونیم و جلو می افتیم. می گن عید نوروز و اواخر شهریور و اوایل مهر دوران طلایی ان ولی من می گم اگه برنامه ریزی درست نداشته باشید مثل خیلی های دیگه این دوران رو از دست می دید. پس این دوران به شرطی طلایی هست که حواستون رو جمع کنید. پس به برنامه ریزی شهریور ماه خیلی بها بدین.

 

برنامه ریزی شهریور ماه
برنامه ریزی شهریور ماه

 

2-سال تحصیلی را شروع کنید.

اگه واقعا می خوایید تو شهریور ماه جلو بیفتید به نظر من از همین امروز سال تحصیلی تون رو شروع کنید و جوری درس بخونید که قراره طول سال و نزدیکی های کنکور هم همونطور بخونید. این کار باعث میشه که مهر ماه رو با یه روحیه خیلی خوب شروع کنید. البته برخی مدارس چهار فصل هستن و کارشون خیلی وقته که شروع شده. اونایی که تصمیم دارن انرژی شون رو ذخیره کنن!! این حرفا رو بذارن کنار. نگران نباشید انرژی کم نمیارید.

مشاهده مقاله  جزوه کنکوری زیست1

 

3-استراحت موقوف! برنامه ریزی شهریور ماه مهم تر است

نه به این شدت! نمی گم کلا استراحت نکنید. ولی کل شهریور رو هم به استراحت و مسافرت نگذرونید. همونطور که گفتم سال تحصیلی برای شما شروع شده و منطقی که طول سال هم مسافرت نرید. اگه خانواده تون برنامه ریزی کردن و شما هم خیلی دلتون می خواد که این تعطیلی شهریور رو برید مسافرت اشکال نداره ولی خداییش بقیه ش رو هم هدر ندید.

 

4- قدر آزمون هاتون رو بدونید.

اگه تو آزمونی شرکت می کنید و تو شهریور آزمون داره خیلی جدی برا آزمون هاتون آماده بشید. به احتمال خیلی زیاد یه آزمون جامع هم دارید که آخرای شهریوره. این آزمون هم مهمه.

 

بچه ها قدر این روزا رو بدین. به برنامه ریزی شهریور ماه خیلی توجه کنین. سعی کنین یه سری دروس ماژور اختصاصی مثه شیمی و زیست رو کامل مرور کنید و با خیال آسوده به استقبال شروع سال تحصیلی جدید برین.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود