آیا پشت کنکور بمانم؟

پشت کنکور بمانم

پشت کنکور بمانم

سلام دوست مکتبستانی من

توی پست امروز یه فایل صوتی مشاوره فوق العاده برات قرار دادم که میتونه زندگیتو عوض کنه و آینده ی بهتری رو برات بسازه؛ پس اگه توی رشته ای قبول نمیشی که دلخواهت هست و دو دلی و تردید داری که بری به دانشگاه یا یک سال دیگه برای قبولی توی رشته ی مورد علاقه ی خودت درس بخونی، حتما این فایل رو دانلود کن و آینده ی خودت رو بساز.

 

دانلود فایل صوتی پشت کنکور بمانم

سخنران: دکتر کاویانی

زمان: 8:35 دقیقه

حجم: 3.93 مگابایت

دانلود

 

خدمات مشاوره مکتبستان به چه صورت است؟

مشاوره ما بر مبناى آزمون کنکور سراسری و قبولى شما در یک رشته تاپ و در یک دانشگاه خوب است.

✅ ما براتون یه برنامه از الان تا لحظه کنکور می نویسیم که شما دقیقا بدونید کجاى راه و مسیرید و چه اهدافى در پیش دارید:

✔️دقیقا چیا رو باید بخونید؟
✔️چند دور باید بخونید؟
✔️چه تستهایى؟
✔️چه مباحثى مهم تر هستن؟
✔️چه DVD هایى باید ببینید؟
✔️ بهترین منابع برای حال حاضر چیست؟
✔️ و …
جواب تمام این سوالات رو میدیم.

ضمنا براى هرروزتون هم برنامه می ریزیم که هر صبح که بیدار میشید بدونید تا آخر شب دقیقا چند صفحه از چه کتابى و چجوری باید بخونید!

️✅ هر موقع که شما احساس نیاز به تماس داشته باشید یا مشاورتون باهاتون کار داشته باشه با شما هماهنگ میکنن و تماس میگیرند.

✅ هرشب از طریق تلگرام پیگیرى میشید.

✅هر شب نکات درس خوندن و متن های انگیزشی و تجربه های شخصی کنکوری که نویسنده همه شون مشاورین خودمون هستن و هیچ جای دیگه پیدا نمیکنید رو در گروه تلگرام مخصوص تیم مشاوره برای شما میذاریم.

✅ هر زمان سوالى داشتید می تونید از مشاورتون مستقیما با تماس یا مسیج بپرسید.

✅برنامه هر فرد کاملا اختصاصى و شخصى خواهد بود.

✅درطول این مدت آزمونهاى شما بررسی میشن و توسط دکتر کاویانی دقیقا روند پیشرفتتون ارزیابی میشه.

هزینه گروه مشاوره ما، ماهانه ۱۴۹هزار تومان است.

✅برای ثبت نام می تونین از طریق کلمه “مشاوره” را به شماره زیر پیامک کنید :
sms : 3000700460

✅همچنین برای ثبت نام می توانید از سایت اقدام کنید.

بعد از ثبت نام ؛ مشاور ویژه شما با شما تماس خواهند گرفت.

✅درخواست یک جلسه مشاوره رایگان برای معرفی خدمات مشاوره مکتبستان:

✅شما می توانید کلمه “مشاوره اینستا” را به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۴۶۰ پیامک کنید. مشاورین ما با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

پشت کنکور بمانم

برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی فوق العاده ی زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر

 

 

متن فایل صوتی پشت کنکور بمانم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام، سلامی با طعم پرانرژی مکتبستان. سلام دوستان عزیزم امیدوارم که حال همتون خوب باشه مثل همیشه سرحال و قبراق و پرانرژی باشید.

خوب توی این فایل صوتی دوست دارم به سوال برخی از عزیزان که کنکور دادن و میگن که کنکور اونجور که می خواستیم نبود و الان نمی دونیم که باز هم شروع کنیم یا نکنیم دوست دارم با این عزیزان صحبت کنم.

دوستان عزیزم خیلی ها هر ساله کنکور می دن و متاسفانه خوب نمی تونن به اون چیزی که می خوان برسن ولی این عزیزان باید به یک سوال پاسخ بدن خب دوست دارن واقعاً توی زندگیشون توی چه جایگاهی باشن، دوست دارن ده سال بعد کجا باشن، دوست دارن بیست سال بعد کجا باشن و این دوست داشتنه چقدر قویه؟ و با چه حدی از انرژی درونی واقعاً خواستار اون رویاشون هستند.

ببینید مثال می زنم خب یک کسی میاد می گه که من دوست دارم پزشک بشم خب میاد کنکور میده بعد نتیجه کنکور حالا جوریه که رتبش به پزشکی نمی خوره بعد می بینه که با پرستاری هم اوکیه و توی افکارش هم هیچ وقت پشیمون نمیشه که پزشکی رو قبول نکرده چون میگه که خب من دیگه حوصله تلاش رو ندارم خسته شدم با همین رشته راضیم این فرد اگر دوست داره بره رو رشته حالا رشته پرستاری ادامه تحصیل بده من  هیچ وقت مانع این فرد نمی شم.

ولی یک فرد دیگه ای میاد میگه من رویام پزشکیه خوب بهش نرسیدم اگر برم توی رشته پرستاری درس بخونم چهار پنج سالی که می خوام درس بخونم دائماً زجر می کشم من هیچ وقت به همچین فردی توصیه نمی کنم که بره رشته دیگه ای نسبت به اون رشته ای که دوست داره بخونه چون میتونه بازم تلاش کنه چون خیلی ها هر ساله سال دومشون که قبول می شن چون خیلی ها هر ساله توی رشته هایی مثلاً مثل پزشکی شما توی کلاس وارد شید می بیندی بعضیا سه سال کنکور دادن ولی بالاخره بهش رسیدن خب بالاخره میشه بهش رسید.

در تلاش کردن هیچ حدی نیست که شما رو راضی نگه داره تا جایی که بخوای می تونی تلاش کنی به شرط این که اون چیزی که در درون تویه اون رویایی که داری اونقدر قوی باشه که حاضر باشی باز هم به خاطرش از جات بلند شی تو می تونی بشینی یه رشته رو انتخاب کنی حالا حتی پیام نور، آزاد، غیر انتفاعی، بالاخره وارد رشته بشی ولی رویای درونی افراد متفاوته اگر رویای درونیت، در اون حد قویه که نغمه درون تویه از درون داره بهت می گه که من از تو پزشکی می خوام تو باید بازم تلاش کنی، بایدم باز هم از جات پاشی.

ببینید دوستان عزیزم خیلی ها جالبه حتی یک سال واسه خودشون ارزش قایل نمی شن دوستان عزیزم شما قراره بیست سی سال بعد، چهل سال بعد، پنجاه سال بعد، با تلاش امروز زندگی کنی با رشته ای که امروز تعیین می کنی شغل آیندتون و مشخص کنید.

پس اگر رشته ای که دوست دارید اونقدر قوی هست که نغمه درون شماست یک سال واسه خودتون ارزش قایل شین یک سال دیگه از جاتون پاشین یک استراحتی رو کردین دیگه حالا ریکاوری شدین باز هم از جاتون پاشین مگه حالا اگه وارد رشته پزشکی می شدین دیگه قرار نبود درس بخونید قرار بود باز هم درس بخونید خوب همین الان بخونید بیشتر بخونید شما بالاخره نسبت به کسایی که الان کنکور میدن جلوتر هستید.

مشاهده مقاله  دی وی دی یا کلاس کنکور؟

شما تجربه یک کنکور رو داشتید یک بار شما این مسیر و رفتین الان مسیر واستون هموارتره الان می دونید چجور باید بخونید الان خیلی از چیزایی رو که نمی دونستید کاملاً می دونید روش هایی رو که نمی دونستید کاملاً می دونید پس اگر شروع کنید شروع تو خیلی شروع قدرتمندتریه تو اگر آزمون بدی خیلی نسبت به بقیه جلوتر هستی تو می تونی باز هم ادامه بدی تو می تونی یک سال دیگه واسه خودت ارزش قایل شی دوست خوبم اگر اونجوری نبود که می خواستی باز هم ادامه بده باز هم تلاش کن باز هم این مسیر و طی کن این مسیر واسه تویه تو حق این و داری که باز هم توش شرکت کنی.

تو حق داری که باز هم کنکور بدی، حق داری که واسه رسیدن به رویات تسلیم نشی، تو حق داری که باز هم شروع کنی، تو هنوز نفس می کشی و کسی که نفس بکشه باز هم می تونه کنکور بده.

دوست خوبم در درون خودت دنبال جواب سوالت باش، در درون خودت ببین که واقعاً چی می خوای. دوست عزیزم خیلی ها تو این دنیا میان با نغمه درونشون می میرن با رویایی که داشتن می میرن خیلی ها رویاهای زیادی توی زندگی دارن. شما کسی باشید که وقتی از این دنیا می رین به نغمه درونتون رسیده باشید خیلی ها دوست دارن پزشک شن از طریق پزشکی به خداشون برسن با کمک به مردم. این فرد باید خودشو به این رشته برسونه چون این رشته اونو می خواد چون این جهان اونو می خواد چون  این دنیا این و می خواد، چون مردم بهش نیاز دارند.

دوست خوبم نغمه درون خودتو پیدا کن. ببین کجا می تونی بیشترین خدمت و کنی ببین کجا با رضایت خدمت می کنی، ببین کجا وقتی درس می خونی لذت می بری، ببین توی چه رشته ای باشی از اعماق وجودت شادی واسه اون رشته باید باز هم تلاش کنی، واسه اون رشته باید باز هم شروع کنی، واسه اون رشته باید باز هم مسیر و طی کنی، و اصلاً هم سخت نیست.

کافیه که با خودت کنار بیای، با خودت به جای این که بگی قراره این همه درس و بخونم، به خودت بگی که قراره به این رشته برسم از مسیر به هدف نگاهت و  عوض کن.

مسیر فراز و نشیب زیاد داره یه سال دیگه باید درس بخونی سختی های خودشو داره، بیداری داره، صبح زود بیدار شدن داره، کلاس رفتن داره، درسته همش و قبول دارم، خوب خودم این  مسیر و رفتم، دقیقاً حالت و درک می کنم ولی این مسیر یه چیز دیگه هم داره اون تهش خیلی خوشکله، اون تهش خیلی زیباست، اون تهش خیلی دوست داشتنیه، اون تهش فوق العادست، اون تهش واسه هر کسی متفاوته، یکی دوست داره به پرستاری اون تهش برسه، یکی پزشکی، یکی دندان پزشکی، یکی حقوق، ولی واسه هر کسی یه ته زیبا هست، واسه هر کسی یه هدف فوق العادست، واسه هر کسی یه رویای دوست داشتنی هست.

به جای این که به سختی مسیر توجه کنی به اون انتهای زیبا توجه کن و بخاطرش باز هم تلاش کن، به خاطر خودت باز هم تلاش کن، به خاطر لبخند خونوادت باز هم تلاش کن، به خاطر جامعه ای که تو رو توی اون رشته ای که دوست داری نیاز داره باز هم تلاش کن، به خاطر خلق خدا تلاش کن، به خاطر وجودی که خدا به تو داده و توی این دنیا می تونی متفاوت باشی متفاوت تر کار کنی، خدمت بیشتری کنی و فرد مفیدتری باشی باز هم تلاش کن.

دوست خوبم هیچ انتهایی واسه تلاش کردن نیست و ما آدم ها یاد باید بگیریم که در رفره تلاش کردن می تونیم بارها مسیر و طی کنیم و خسته نشیم اگه ادیسون مثل خیلی از ماها فکر می کرد و با یک بار کنکور دادن، با یک بار شکست خوردن تسلیم می شد هیچ وقت ادیسون نمی شد خیلی هایی که به رویاهاشون رسیدن اگر تسلیم می شدن هیچ وقت الان اونی نبودن که با تسلیم شدن بهش می رسیدن.

دوست خوبم من کسایی رو  دیدم که تو سن چهل و پنج سالگی، پنجاه سالگی کنکور دادن و رشته پزشکی قبول شدن و دانشجوی پزشکی شدن، اگر رویاتون در این حد بزرگه، اگر رویاتون از درون داره شما رو صدا می کنه که بهت می گه پاشو پاشو من واقعاً بی تاب رسیدن به این رویا هستم باز هم از جات پاشو، باز هم تلاش کن و ایمان داشته باش که نتیجه متفاوت میشه و تو در جایگاهی هستی که خیلی جلوتر از بقیه هستی و می تونی نتیجه خیلی بهتری بگیری.

دوستان عزیزم امیدوارم این وویس واستون مفید بوده باشه و پاسخ سوالتون و داده باشم و امیدوارم اونایی که می خوان شروع کنن هر چه سریع تر شروع کنن و این مسیر و طی کنن و مکتبستان هم در خدمت شما هست، همراه شما هست و هرجوری که در توان ما باشه با همه وجود و با حس در کنار شما خواهیم بود و به شما کمک خواهیم کرد.

پیوسته بچه ها به سایتمون سر بزنید www.maktabestan.ir و کانال تلگراممون به آدرس @maktabestan پیروز و موفق باشید ارادتمند شما دکتر کاویانی مدیریت مکتبستان.

 

دانلود فایل صوتی پشت کنکور بمانم

سخنران: دکتر کاویانی

زمان: 8:35 دقیقه

حجم: 3.93 مگابایت

دانلود

دوستان کنکوری

پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو هم بخونین:

آیا پشت کنکور بمونم؟

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود