نکته ای مهم در مورد آزمون جمع بندی

نکته ای مهم در مورد آزمون جمع بندی

سلام دوستان کنکوری مکتبستانی?

نکته ای مهم در مورد آزمون جمع بندی
آزمون جمع بندی

بچه ها! تو این تایمی که تا کنکور باقیمونده تقریبا میشه گفت همه آزمونهای آزمایشی ای که برگزار میشن حالت جامع رو دارند و ممکنه خیلی هاتون نرسیده باشین همه ی مطالب رو تموم کرده باشین یا اینکه اگر هم که تموم کردین هنوز جمع بندی نکردین و مطالب تو ذهنتون سازمان یافته نشدن!

یه بچه کنکوری باهوش اگه آزمونی رو تو این مدت خراب کرد نمیاد کناره گیری کنه و هزار جور فکرای منفی کنه! بلکه میاد با دقت تمام آزمونهاشو تحلیل میکنه. این آزمونهای جامع پر از نکات تستی هستن که ممکنه با همین تحلیل کردن ازمونتون یه دور همه مطالب واستون مرور شه و نکاتی رو که حتی ممکن بوده خودتون هم با خوندن بهش نرسین رو خیلی راحت میتونین از این ازمونهایی که میدین استخراج کنین!

مشاهده مقاله  هنر آزمون دادن

پس نتیجه این شد که یه دفتر بردارین از این به بعد هر ازمونی که میدین چه آزمونهای ازمایشیتون و چه آزمونهای جمع بندی عمومی که از خودتون میگیرین و یا ازمونهای جامعی که قراره خردادماه از خودتون بگیرین رو در اون دفترتون تحلیل کنین و هر نکته ای که به نظرتون جدید اومده و یا اینکه میدونین سر کنکور فراموش میکنین رو در اون یادداشت کنین? خیلی راحت بعد از این مدت یه منبع خیلی عالی واسه خودتون درست کردین که میتونین یک هفته مونده به کنکورتون نکاتش رو بخونین و کلی از بقیه رقباتون پیشی بگیرین?
من هنوزم که هنوزه دفتر تحلیل ازمونمو نگه داشتمش و وقتی میبینمش کلی به خودم و زحماتی که کشیده بودم افتخار میکنم خیلی لذت بخشه که بعد از کلی زحمت اون رشته ای که میخواین قبول شین?

فاطمه قاسمی_ دانشجوی پزشکی_ مشاور مکتبستان❤️

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود