دانلود جزوه عربی دهم | تمامی فصل های 1 تا 8 رایگان

جزوه عربی دهم

دانلود جزوه عربی دهم 

عربی همیشه و همه دوره ها یکی از مهم ترین درس های عمومی برای رشته تجربی بوده و هست. جزوه عربی دهم تجربی شامل انواع سوالات واژگان، ترجمه و تعریب و قواعد می باشد. لذا لازم است که روی مفاهیم و متن کتاب درسی عربی دهم تجربی تسلط کافی داشته باشیم.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام مطالب مربوط به دروس مختلف عربی دهم رو برای شما آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس عربی دهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به مفاهیم و آیات و روایات درس عربی دهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه عربی دهم تجربی در 8 درس تالیف شده است که متناسب با 8 درس عربی دهم می باشد و یک سوم سوالات عربی کنکور را شامل می­شود. .

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان درس به درس پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه کامل عربی دهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات محمد باقر بهروزی می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

دسته بندی این جزوات مطابق با کتاب عربی دهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول :‌ ذاک هوالله + التعارف

ذاک هوالله + التعارف درس اول عربی دهم می­باشد. جزوه ترجمه عربی دهم کامل متن این درس در این جزوه برای شما فراهم شده است. همچنین لغات مهم نیز با ترجمه و کاربرد هرکدام برای شما مشخص گشته اند. قواعد مربوط به درس اول برای شما توضیح داده شده و تمارین نیز با حل ویژه برای شما قرار گرفته. جزوه عربی دهم انسانی درس اول با توجه به این مباحث ساده ای در بودجه بندی کنکور 1400 به خود اختصاص می دهد و درک و فهم راحتی دارد معمولا به شدت مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت:PDF

حجم: 1.3 مگابایت

دانلود

 

فصل دوم : المواعظ العددیه + فی مطار النجف

المواعظ العددیه + فی مطار النجف درس دوم عربی دهم می باشد. در این جزوه دستور قواعد مربوطه به صورت بخش به بخش برای شما تدریس شده و همچنین ترجمه مربوط به هر قسمت نیز به صورت کامل قرار داده شده است. در انتهای هر بخش واژگان به همراه لغات نیز قرار گرفته اند. تمارین کتاب نیز برای شما تحلیل شده است جزوه عربی دهم درس دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1400 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت:PDF

حجم: 2.3 مگابایت

دانلود

 

فصل سوم : مطر السمک

مطر السمک عنوان درس سوم عربی دهم می باشد. در این جزوه تمارین هر بخش در کنار قواعد تدریس شده برای شما تحلیل و پاسخ داده شده است. همچنین ترجمه کامل برای هر بخش و البته لغات مربوط به هر قسمت نیز در انتهای هر بخش برای شما قرار گرفته است. این درس مانند درس های دیگر عربی دهم نکات زیاد و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت.

فرمت:PDF

حجم: 2.3 مگابایت

دانلود

 

فصل چهارم : التعایش السلمی

التعایش السلمی درس چهارم عربی دهم می باشد. در این جزوه شاهد تدریس مفهومی و ویژه اشکال گوناگون افعال می باشیم. در ادامه این جزوه تمرینات کتاب برای شما پاسخ داده شده است. برای هر قسمت شاهد ترجمه متن به متن و بررسی لغات مهم و پرکاربرد نیز می باشیم. این درس یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین دروس عربی دهم در کنکور 1400می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

فرمت:PDF

حجم: 2.3 مگابایت

دانلود

 

فصل پنجم : هذا خلق الله

هذا خلق الله درس پنجم عربی دهم می­باشد. در این جزوه قواعد مربوط به جملات فعلیه و اسمیه تدریس می شود که این بخش برای دانش آموزان و داوطلبین کنکور 1400 از اهمیت بالایی برخوردار است. در بخش دوم جزوه ترجمه کامل متن درس پنجم عربی دهم و همچنین لغات مهم آن نیز قرار گرفته است. در انتهای این درس نیز نمونه تست های کنکوری از قواعد آن قرار گرفته است که این موضوع در کنکور 1400 جزو مباحث پر سوال خواهد بود.

فرمت:PDF

حجم: 2.7 مگابایت

دانلود

 

فصل ششم : ذوالقرنین

ذوالقرنین عنوان درس ششم عربی دهم می باشد. بخش اول این درس به بیان ویژگی های فعل مجهول در زبان عربی می پردازد و تدریس کاملی از این قسمت برای شما قرار گرفته است. در بخش بعدی جزوه پاسخ تشریحی به همراه ترجمه اختصاصی برای هریک از تمارین این درس قرار گرفته است. این درس از عربی دهم برای کنکور 1400 اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به سوالات خوبی که از آن طرح می­شود مورد علاقه داوطلبین می باشد

فرمت:PDF

حجم: 2.3 مگابایت

دانلود

 

فصل هفتم : یا من فی البحار العجائبه

یا من فی البحار العجائبه درس هفتم از کتاب عربی دهم می باشد. در بخش اول این درس قواعد مربوطه به صورت کاملا مفهومی برای شما قرار گرفته و به صورت دقیق مورد بررسی قرار میگیرد. در انتهای این جزوه پاسخ به تمارین درس هفتم و همچنین ترجمه متن درس با جزئیات دقیق شرح داده می شود. این درس از کتاب عربی دهم از درس های تقریبا سخت کتاب می باشد و نیاز به مرور و بررسی کامل دارد.

فرمت:PDF

حجم: 3.1 مگابایت

دانلود

 

فصل هشتم :صناعه التلمیع فی الادب الفارسی

صناعه التلمیع فی الادب الفارسی درس هشتم عربی دهم می باشد. در این درس ابتدا قواعد مربوط به اسم فاعل, اسم مفعول و اسم مبالغه توضیح داده می شود. در ادامه شاهد حل تشریحی تمرینات کتاب و البته ترجمه ویژه برای هر قسمت از متن کتاب درسی می باشیم. این درس مانند درس های دیگر عربی دهم نکات زیاد و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت.

فرمت:PDF

حجم: 2.6 مگابایت

دانلود

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

8 نظر درباره “دانلود جزوه عربی دهم | تمامی فصل های 1 تا 8 رایگان

  1. سارا می گوید:

    سلام وقتتون بخیر
    امکان دانلود جزوه عربی دهم فنی و حرفه ای و جزوه کامل عربی دهم تجربی هست ؟

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان دانلود جزوه عربی دهم به تفکیک فصل ها در مقاله وجود دارد.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان دانلود جزوه عربی دهم به تفکیک فصل ها در مقاله وجود دارد.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان دانلود جزوه عربی دهم به تفکیک فصل ها در مقاله وجود دارد.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان دانلود جزوه عربی دهم به تفکیک فصل ها در مقاله وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود