دانلود جزوه زیست دوازدهم | جزوه کامل، فصل اول تا هشتم | رایگان

جزوه زیست دوازدهم

دانلود جزوه زیست دوازدهم

زیست شناسی همیشه و همه دوره ها به طور قطع مهم ترین درس رشته تجربی بوده و هست. جزوه زیست دوازدهم در بخش برای شما قرار داده شده است.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام فصل های مربوط به درس زیست شناسی دوازدهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1400 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس زیست شناسی دوازدهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به درس زیست شناسی دوازدهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه زیست پایه دوازدهم در 8 فصل تالیف شده است که متناسب با 8 فصل زیست دوازدهم می باشد.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان فصل به فصل پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه زیست پایه دوازدهم برای خودتون جمع آوری کنین. این جزوه کامل زیست دوازدهم، یک فایل ZIP هست که فصل 1 تا 8 بصورت جداگانه در آن قرار گرفته است.
نکات کنکوری زیست دوازدهم را در این جزوه به خوبی می توانید یاد بگیرید.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد علی کرامت و دکتر سروش صفا می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

فصل بندی این جزوات مطابق با کتاب زیست شناسی دوازدهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول : مولکول های اطلاعاتی

بخش مولکول­های اطلاعاتی که فصل اول زیست دوازدهم می­باشد. توضیح جامعی از موضوع ملکول های زیستی می باشد. نکات کنکوری و ترکیبی جزوه فصل اول زیست دوازدهم، مقدمه ای پایه ای و اصولی می باشد که شما با یادگیری کامل آن می توانید باقی فصل های زیست دوازدهم را بهتر یاد بگیرید.

جزوه زیست دوازدهم فصل اول با توجه به سوالات کمی که در بودجه بندی کنکور 1400 به خود اختصاص می دهد معمولا کمتر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت : PDF

حجم فایل : 3 مگابایت

تعداد صفحات فصل اول : 22 صفحه

دانلود جزوه فصل اول زیست دوازدهم

 

فصل دوم : جریان اطلاعات در یاخته

جریان اطلاعات در یاخته فصل دوم زیست دوازدهم می باشد. این فصل با توجه به تعداد سوالات کنکوری که به خود اختصاص می­دهد اهمیت بسیار بیشتری نسبت به فصل اول دارد.

در این فصل داستان کلی سفر به درون سلول  به صورت کامل مورد بررسی قرار می­گیرد. در ادامه این بخش به نقض مولکول­های رنا در جایگاه میانجی به صورت جزئی پرداخته شده است. همچنین در این فصل نکاتی پیرامون تنظیم بیان ژن در پروکاریوت­ها نیز مطرح شده است. جزوه زیست دوازدهم فصل دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1400 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت : PDF

حجم فایل : 3 مگابایت

تعداد صفحات فصل دوم : 17 صفحه

دانلود جزوه فصل دوم زیست دوازدهم

 

فصل سوم : انتقال اطلاعات در نسل ها

دستگاه حرکتی در فصل سوم زیست شناسی دوازدهم مورد بررسی قرار میگیرد. در این فصل  ابتدا سفری به دنیای جانداران به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی درباره جایگاه ژن ها و انواع صفات برای شما بیان می گردد. به صورت کلی در این فصل درباره صفات پیوسته و گسسته توضیحاتی مطرح شده. این فصل یکی از فصل های مهم و حاوی نکات مفهومی در مورد صفات تک جایگاهی و چند جایگاهی است که پیشنهاد می شود چند بار این فصل مورد مطالعه قرار گیردو با جزئیات دقیق مورد بررسی واقع شود. این فصل مانند فصل های دیگر زیست دوازدهم نکات مفهومی و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت.

فرمت : PDF

حجم فایل : 2 مگابایت

تعداد صفحات فصل سوم : 10 صفحه

دانلود جزوه فصل سوم زیست دوازدهم

 

فصل چهارم : تغییر در اطلاعات وراثتی

تغییر در اطلاعات وراثتی فصل چهارم زیست شناسی دوازدهم ارائه می­شود. در این فصل ابتدا راجع به جهش و پیامد های آن در عملکر سلول ها در بدن پرداخته می­شود که بخش بسیار مهم و قابل توجهی برای کنکور 1400 است. در ادامه این فصل علت جهش و تغییرات ژن در زمان با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار میگیرد که برای کنکور 1400 از اهمیت زیادی برخوردار است. این فصل یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین مباحث زیست شناسی در کنکور می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است. برای دانلود جزوه زیست دوازدهم (فصل چهارم) از باکس زیر استفاده کنید.

فرمت : PDF

حجم فایل : 3 مگابایت

تعداد صفحات فصل چهارم : 18 صفحه

دانلود جزوه فصل چهارم زیست دوازدهم

 

فصل پنجم : از ماده به انرژی

بخش از ماده به انرژی فصل پنجم از زیست شناسی دوازدهم می­باشد. در ابتدای این فصل مبحث تامین انرژی و البته ساخته شدن ATP و نحوه عملکرد آن تحلیل می­شود. در بخش دوم اکسایش و چرخه کربس به صورت کامل شرح داده می­شود که این بخش برای دانش آموزان و داوطلبین کنکور 1400 از اهمیت بالایی برخوردار است.

در انتهای این جزوه آموزش خط به خط فصل پنجم قرار گرفته که در آن به نکات کنکوری و مهم این فصل پرداخته شده است. در این قسمت موضوعاتی که در کنکور 1400 جزو مباحث مورد سوال خواهد بود به صورت ویژه مورد تحلیل قرار گرفته است.

فرمت : PDF

حجم فایل : 2 مگابایت

تعداد صفحات فصل پنجم : 13 صفحه

دانلود جزوه فصل پنجم زیست دوازدهم

 

فصل ششم : از انرژی به ماده

از انرژی به ماده عنوان فصل ششم زیست شناسی دوازدهم می باشد. بخش اول این فصل به واکنش کلی فتوسنتز و ساختمان غشایی تیلاکوئید می پردازد و نکات مفیدی را در این مورد برای ما بیان می­کند. در بخش سامانه تبدیل انرژی و فوتوسیستم مورد تحلیل قرار می­گیرد. این فصل از زیست دوازدهم برای کنکور 1400 اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به سوالات خوبی که از آن طرح می­شود مورد علاقه داوطلبین می باشد.

فرمت : PDF

حجم فایل : 3 مگابایت

تعداد صفحات فصل ششم : 17 صفحه

دانلود جزوه فصل ششم زیست دوازدهم

 

فصل هفتم : فناوری های نوین زیستی

فناوری های نوین زیستی عنوان فصل هفتم زیست شناسی دوازدهم می باشد و در این فصل به صورت جامع مورد بررسی قرار میگیرد. در این فصل ابتدا تاریخچه زیست فناوری به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی درباره مهندسی ژنتیک و مراحل آن برای شما بیان می گردد. به صورت کلی در این فصل درباره جایگاه تشخیص آنزیم نیز توضیحاتی مطرح شده.

این فصل یکی از فصل های مهم و حاوی نکات مفهومی در مورد مراحل ساخت دنا است که پیشنهاد می شود چند بار این فصل مورد مطالعه قرار گیردو با جزئیات دقیق مورد بررسی واقع شود. این فصل مانند فصل های دیگر زیست دوازدهم نکات مفهومی و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت. در باکس زیر برای دانلود جزوه زیست دوازدهم اقدام کنید.

فرمت : PDF

حجم فایل : 2 مگابایت

تعداد صفحات فصل هفتم : 16 صفحه

دانلود جزوه فصل هفتم زیست دوازدهم

 

فصل هشتم : رفتارهای جانوران

رفتارهای جانوران یا همان زیست جانوری عنوان فصل هشتم زیست شناسی دوازدهم می باشد. بخش اول این فصل به رفتارهای غریزی و انواع مختلف یادگیری می پردازد و نکات مفیدی را در این مورد برای ما بیان می­کند. در گفتار دوم عوامل موثر بر انتخاب طبیعی و خو گیری مورد تحلیل قرار می­گیرد. این فصل از زیست دوازدهم برای کنکور 1400 اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به سوالات خوبی که از آن طرح می­شود مورد علاقه داوطلبین نیز می باشد.

فرمت : PDF

حجم فایل : 1 مگابایت

تعداد صفحات فصل هشتم: 14 صفحه

دانلود جزوه فصل هشتم زیست دوازدهم
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود