دانلود جزوه زبان دهم | تمامی فصل های 1 تا 4 رایگان

جزوه زبان انگلیسی دهم

دانلود جزوه زبان دهم

جزوه زبان دهم همیشه و همه دوره ها یکی از مهم ترین درس های عمومی برای رشته تجربی بوده و هست. جزوه زبان دهم شامل سوالات گوناگون در حوزه واژگان، قواعد و درک مطلب می باشد. لذا لازم است که روی مفاهیم کتاب درسی زبان دهم تجربی تسلط کافی داشته باشیم.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام مطالب مربوط به دروس مختلف زبان دهم رو برای شما آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می­تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس زبان دهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به مفاهیم و واژگان درس زبان دهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه زبان دهم تجربی در 4 درس تالیف شده است که متناسب با 4 درس زبان دهم می باشد و بخش قابل توجهی از سوالات زبان کنکور را شامل می­شود.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان درس به درس پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه کامل زبان دهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد مرادیان فرد می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

دسته بندی این جزوات مطابق با کتاب زبان دهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول : حفظ طبیعت (Saving nature)

در این جزوه درس اول زبان دهم با مثال های مختلف و به صورت کامل قرار گرفته است که به صورت مفهومی و با تدریس دقیق نکات کنکوری برای شما توضیح داده شده است. دستور زبان درس اول پیرامون زمان آینده در زبان انگلیسی می باشد. در بخش دوم نیز قواعد جمع بستن اسم ها در زبان انگلیسی برای شما بیان شده است.

جزوه زبان دهم درس اول با توجه به این که مباحث ساده ای در بودجه بندی کنکور 1401 به خود اختصاص می دهد و درک و فهم راحتی دارد معمولا به شدت مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت:PDF

حجم: 1.2 مگابایت

دانلود

 

فصل دوم : شگفتی های آفرینش (Wonder of creation)

در این جزوه کامل گرامر زبان دهم صورت کامل برای شما قرار گرفته است. در این قسمت برای هر بخش مثال ها و تمرینات گوناگونی تنظیم شده است که پوشش دهنده کلیه نکات ویژه کنکوری و مهم در درس زبان انگلیسی کنکور می باشد. دستور زبان درس دوم پیرامون صفات هم پایه و صفات تفصیلی در درس زبان انگلیسی می باشد. در بخش دوم نیز قواعدی مبنی بر صفات مرتبط با افعال حسی و ربطی در زبان انگلیسی برای شما بیان شده است.

جزوه درس دوم زبان دهم با تمامی نکاتی که در کنکور 1401 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت:PDF

حجم: 1.4 مگابایت

دانلود

 

فصل سوم : ارزش دانش (The value of knowledge)

در این جزوه درس سوم زبان دهم صورت کامل برای شما قرار گرفته است. در این قسمت شاهد یک تدریس مفهومی و دقیق منطبق با نکات دقیق کنکوری میباشیم که با حساسیت خاصی برای شما تنظیم و قرار گرفته است. دستور زبان درس سوم پیرامون زمان ماضی استمراری و کاربردهای آن در درس زبان انگلیسی می باشد. در بخش دوم نیز قواعدی مبنی بر افعال کنشی و حالتی در زبان انگلیسی برای شما بیان شده است.

این درس مانند درس های دیگر زبان دهم نکات زیاد و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1401 قرار خواهد گرفت.

فرمت:PDF

حجم: 1.8 مگابایت

دانلود

 

فصل چهارم : سفر به دور دنیا ( Traveling the world)

در این جزوه گرامر درس چهارم زبان دهم صورت کامل برای شما قرار گرفته است. در این قسمت با توجه به بخش بندی و چینش کتاب درسی، قواعد به صورت کامل با مثال های مجزا و تلفیقی برای شما قرار گرفته اند تا مشکلی بابت یادگیری مفهومی گرامر این درس نداشته باشید. دستور زبان درس چهارم پیرامون افعال وجهی و کمک وجهی در درس زبان انگلیسی می باشد. در بخش دوم نیز انواع قید و جملات شرطی در زبان انگلیسی برای شما بیان شده است.

این درس یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین دروس زبان دهم در کنکور 1401 می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

فرمت:PDF

حجم: 1.5 مگابایت

دانلود

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

12 نظر درباره “دانلود جزوه زبان دهم | تمامی فصل های 1 تا 4 رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود