ترجمه مقاله مدول الاستیسیته خمشی بتن کامپوزیت نازک

عنوان انگلیسی مقاله: Experimental validation of a theoretical model for flexural modulus of elasticity of thin cement composite
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تجربی یک مدل تئوری برای مدول الاستیسیته خمشی کامپوزیت بتن نازک
دسته: عمران
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه مقاله مدول الاستیسیته خمشی بتن کامپوزیت نازک:
تحقیقات تجربی و تحلیلی برای مدول الاستیسیته خمشی ِبتن کامپوزیت نازک تشکیل شده از شبکه مش و ملات، به اثبات رسیده است. براساس تحلیل و داده های تجربی، معادلات جدید برای مدول الاستیسیته خمشی بتن کامپوزیت پیشنهاد شده است. مشاهده می شود که مدول الاستیسیته خمشی بتن کامپوزیت نازک بستگی به مدول الاستیسیته ی ملات و برخی عوامل تفاوت مدول الاستیسیته مش و ملات دارد. نتایج بدست آمده با استفاده از معادلات پیشنهاد شده با نتایج حاصل از معادلات موجود مقایسه می شوند. مشاهده شده است که معادلات جدید نتایج نسبتا محافظه کارانه تری در مقایسه با معادلات معمول بدست می دهند. مقایسه بین یافته های تجربی و تحلیلی نشان می دهد که همسویی خوبی بین نتایج تجربی و تحلیلی است.
1- مقدمه
مطالعات تجربی و تحلیلی وسیعی در دو دهه ی گذشته برای ایجاد خصوصیات مکانیکی اساسی برای سیمان کامپوزیت نازک انجام شده است. کاربرد روش المان محدود برای تحلیل سیمان کامپوزیت نازک توسط Prakhya و Adidam و Hossain و Hasegawa  تحقیق شده است. آنها روش مدل سازی و رفتار خمشی سیمان کامپوزیت نازک را برای شبکه های مربعی و گرد ( به شکل مرغک ) گزارش داده اند. Rao اطلاعات تغییر شکل تحت بار را به شکل روابط فشار- کشش برای کامپوزیتهای سیمان تقویت شده با شبکه های گرد ، زیر فشار تک محوره تحقیق کرد. او نتیجه گرفت که روابط فشار- کشش زیر فشار، دارای رفتارغیر خطی در بارگذاری های اولیه و نهایی و رفتارخطی در مقطع میانی هستند. خصوصیات تخریب ضربه ای ِ سیمان کامپوزیت نازک ، با تست های تک ضربه ای که توسط Kobayash و همکارانش انجام شده است ، بدست آمد. بعداً رفتار خمشی سیمان کامپوزیت نازک توسط Ghavami و همکارانش و Naaman مطالعه شده است.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود