بهترین مشاور کنکور + مشاوره کنکور تلفنی | برنامه ریزی توسط رتبه های برتر

یه مشـاور خوب

بهترین مشاور رشته تجربی کیست؟

خوب امروز قراره در رابطه با بهترین مشاور کنکور و ویژگی های اون صحبت کنیم. میدونم خیلی از شما­ دواطلبین کنکور 1401 و یا کنکور سالهای بعد با این چالش روبرو هستین که نمیدونین برای کنکور و برنامه ریزی مطالعاتی اون باید دنبال مشاور کنکور برید یا خودتون این کار رو انجام بدید. و البته اگر قراره با مشاور کنکور کار کنین, بهترین مشاور کنکور باید چه ویژگیهایی داشته باشه.

یه مشاور کنکور خوب در کنار برنامه ریزی مطالعاتی که به صورت کوتاه مدت و بلند مدت برای شما انجام میده، باید به پتانسیل ها و توانائی های شما اشراف کامل داشته باشه و بر همین اساس برای شما برنامه­ای متنوع و مدون تنظیم کنه.

در این شرایط انتظار میره که مشاور کنکور بهترین منابع کمک درسی و آموزشی برای هر یک از دروس اختصاصی رو بشناسه و با توجه به نیاز شما برای کنکور 1401 یا کنکور سالهای بعد, منبع مورد نیازتون رو به شما معرفی کنه.

مشاور کنکور موظفه که هر شب یا هر هفته به صورت دوره ای گزارش عملکرد شما رو بررسی کنه و متناسب با عملکرد شما برنامه ریزی مطالعاتی رو تغییر بده. در این شرایط باید ضعف های علمی و مهارتی شما شناسائی بشه و متناسب با هرکدوم برنامه ریزی ویژه و تمرینی مجزا برای شما در نظر گرفته بشه تا در طول یک بازه بلند مدت یا کوتاه مدت بتونید تک تک مشکلاتتون رو رفع کنید و به مهارت و تسلط کافی برای کنکور 1401 برسید.

بهترین مشاور رشته تجربی

بهترین مشاور رشته تجربی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای انتخاب یک مشاور کنکور خوب و درجه یک فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شه که بستگی به تفکر و نگاه ما به مبحث مشاوره کنکور داره. البته ناگفته نمونه که نیاز اولیه ما برای رجوع به مشاور کنکور و توقع ما از مشاور کنکور هم در این امر خیلی تعیین کنندست و میتونه فاکتورهایی رو به دسته بندی ما اضافه یا کم کنه.

معمولا توقعی که از یک مشاور کنکور خوب میره, برنامه ریزی دقیق و مناسب و البته پیگیری های منظم هست اما در این بین فاکتورهای دیگه ای هم برای یک مشاور کنکور در نظر گرفته میشه که در این باره صحبت میکنیم.

 

ویژگی اول بهترین مشاور کنکور  : رتبه خوبی در رشته خود داشته باشد

نمیشه به صورت تضمینی گفت که مثلا برای کنکور 1401 یک فرد رتبه برتر در در کنکور سال های گذشته در رشته تجربی میتونه مشاور کنکور خوبی هم در این رشته برای شما باشه. ولی برای بسیاری از دانش آموزان خیلی مهمه که مشاور کنکوری داشته باشن که خودش در ماراتن کنکور تونسته موفق باشه و رتبه خوبی به دست آورده باشه.

البته اگر مشاور کنکور شما جزو رتبه های برتر کنکور سراسری باشه در کنار انگیزه و انرژی مضاعفی که به شما میده میتونه درک بهتری از شرایط شما داشته باشه و برنامه ریزی بهتری رو برای سال کنکور شما انجام بده.

 

 

ویژگی دوم بهترین مشاور کنکور : تشخیص پتانسیل های شما

یه مشاور کنکور خوب باید در کنار برنامه ریزی مطالعاتی که برای شما انجام میده, قدرت تجزیه و تحلیل بالایی هم از عملکرد شما در هر برنامه یا هر آزمون داشته باشه.

یه مشاور کنکور خوب باید بعد از هر آزمون کارنامه شما رو بررسی کنه و نقاط ضعف و قوت شما رو شناسائی کنه و بر همین اساس در برنامه ریزی مطالعاتی شما از این تحلیل ها استفاده کنه.

یه مشاور کنکور خوب باید در انتهای هفته گزارش عملکرد شما و دستاوردهاتون رو ثبت کنه و با تعیین هدف برای شما، نقاط ضعف شما رو به نقاط قوت تبدیل کنه و نقاط قوت شما رو هم به نقاط قوت پایدار تبدیل کنه.

 

ویژگی سوم بهترین مشاور کنکور : منظم و پیگیر باشه

یه مشاور کنکور خوب باید به شما یاد بده که نظم مطالعاتی داشته باشین و به برنامه خودتون متعهد باشین.

بنابرین یه مشاور کنکور خوب بعد از برنامه ریزی مطالعاتی که برای شما انجام میده باید تاکید بالایی به نظم و تعهد شما داشته باشه و شما رو ملزم به انجام به موقع و دقیق هر قسمت از برنامه بکنه.

در این شرایط از یه مشاور کنکور انتظار میره که خودش هم منظم باشه و امورات مربوط به خودش رو به موقع به شما تحویل بده و با پیگیری های منظم و به موقعی که داره جلوی سستی و کسلی شما رو بگیره.

 

ویژگی چهارم بهترین مشاور کنکور  : برنامه ریزی مناسبی انجام بده

مهمترین و اصلی ترین ویژگی یک مشاور کنکور خوب قدرت برنامه ریزی بالا متناسب با شرایط هر بازه زمانی می باشد. به عنوان مثال برای کنکور 1401 اگر داوطلبی در مهر ماه به مشاور کنکور مراجعه کنه انتظار برنامه ریزی متفاوتی نسبت به کسی داره که تیر ماه به مشاور کنکور مراجعه کرده.

مشاهده مقاله  قرص موفقیت کنکور

برنامه ریزی مشاور کنکور نباید به صورت کپی و پیست باشه و فرمت یکسانی برای همه داشته باشه. یه مشاور کنکور باید شناخت دقیقی از هر بازه زمانی داشته باشه و با توجه به تایم باقی مونده تا کنکور برای هر دواطلبی برنامه ریزی مخصوص به خودش رو انجام بده.

 

ویژگی پنجم بهترین مشاور کنکور  : تکنیک ها و هنر موفقیت در کنکور رو بهتون یاد بده

یه مشاور کنکور خوب باید اطلاعات دقیقی از شیوه های مختلف مطالعه و تست زنی داشته باشه و در کنار برنامه ریزی کنکور متناسب با نیازهای شما در هر مرحله تکنیک های متفاوتی رو به شما یاد بده تا ایرادات خودتون در زمینه تست زنی و مطالعه رو برطرف کنین.

یه مشاور کنکور خوب باید برای شما مشخص کنه که کی به صورت آموزشی تست بزنین و کی به صورت سنجشی از خودتون آزمون بگیرین. همچنین از یه مشاور کنکور خوب انتظار میره که شیوه های نوین مطالعاتی در هر درسی رو بشناسه و به شما آموزش بده تا با بهترین کیفیت و بازده بتونین مطالعه خودتون رو به سرانجام برسونین.

 

ویژگی ششم بهترین مشاور کنکور  : یک سخنران انگیزشی درجه یک باشه

یه مشاور کنکور خوب باید در کنار برنامه ریزی و هدایت تحصیلی, در زمینه مشاوره روانشناسی و انگیزشی هم به شما کمک کنه.

یه مشاور کنکور خوب کسیه که نذاره شما احساس خستگی یا کسلی داشته باشین و با صحبت هاش آرامش و حال خوب رو به شما برگردونه و هروقت نا امید بودید بتونه امیدوارتون کنه.

یه مشاور کنکور خوب باید برای تک تک روزا و لحظه های شما برنامه ریزی داشته باشه و کنارتون باشه. تو مسیر کنکور خیلی وقت ها ممکنه خسته بشین یا حوصله ای برای ادامه دادن و مطالعه بیشتر نداشته باشین.

اینجاست که یه مشاور کنکور خوب نقشش رو بازی میکنه و به شما انرژی و انگیزه تزریق میکنه. البته مشاور کنکور شما نباید به شما الکی روحیه بده و خیلی آرمانگرایانه باهاتون صحبت کنه. بلکه باید به حقیقت شما و حال دلتون آشنا باشه و متناسب با روحیاتتون شما رو راهنمایی کنه.

 

ارتباط مشاوره کنکور, موفقیت نهایی و تلاش

برای موفقت در کنکور 1401 یا کنکور سراسری سال های دیگه شما نیاز به آیتم های مختلفی دارین. ولی مثلث موفقیت رو میشه در تلاش, برنامه ریزی و توکل به خداوند خلاصه کرد. شما با بهره گیری از این سه عامل میتونین موفقیت خودتون رو تو کنکور 1401 یا کنکور های سراسری دیگه رو قطعی کنین.

یه مشاور کنکور خوب میتونه برنامه ریزی هدفمند و مناسب رو در اختیار شما بذاره و بعد از اون دیگه خودتون تعیین کننده هستین. این خود شمایین که باید تلاش کنید و پشتکار داشته باشین و برنامه ریزی صورت گرفته توسط مشاور کنکور خودتون رو به بهترین و کاملترین نحو پیاده سازی کنین.

بنابرین با توکل به خداوند و سپردن نتیجه نهایی به اون میتونین خودتون رو تا روز کنکور به آرامش برسونین و با خیال راحت برنامه ریزی مطالعاتی و تست زنیتون رو انجام بدید و هرجا مشکلی بود از مشاور کنکور خودتون راهنمائی بگیرید. تو این شرایط میشه گفت که موفقیت شما حتمیه و چیزی که به خیر صلاح خودتون هست قطعا برای شما اتفاق میافته.

و اما کلام آخر

ببین دوست من تو  فقط یک بار کنکور میدی و این یک بار تعیین می کنه که الباقی عمر خودت رو به چه صورت بگذرونی. بنابرین چون تو فقط یک بار کنکور می دی، پس نباید برای برنامه ریزی کنکور خودت ریسک کنی.

حضور یک مشاور کنکور در کنار شما باعث می شه تمام دغدغه های شما برطرف بشه.

سبک مطالعه و برنامه ریزی در سال کنکور ریزه کاری های زیادی داره و آگاهی از اونها تعیین می کنه که شما به چه رتبه ای تو کنکور دست خواهید یافت.

در مکتبستان نیز با توجه به اهمیت راهنمایی, برنامه ریزی و مشاوره کنکور ، تیمی از مشاورین توانمند دانشجوی پزشکی را گرد هم آوردیم تا به شما در این سال حساس کمک کنیم.

 

یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان راهنمایی برای کنکور 1401 میخواهید؟

آیا قصد دارید در کنکور 1401 شرکت کنید؟ آیا نیاز به نحوه مطالعه و برنامه ریزی صحیح دارید ؟

مایلید یک جلسه مشاوره رایگان با مشاورین دانشجوی پزشکی و دندان پزشکی ما داشته باشید؟

کافیست همین الان “کنکور 1401 ” را به ۱۰۰۰۳۴۷ پیامک کنید.

مشاورین ما با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

برخی از سوالات رایج

بهترین مشاور رشته تجربی کیست؟

برای انتخاب یک مشاور کنکور خوب و درجه یک فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شه که بستگی به تفکر و نگاه ما به مبحث مشاوره کنکور داره

یک مشاور خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

معمولا توقعی که از یک مشاور کنکور خوب میره, برنامه ریزی دقیق و مناسب و البته پیگیری های منظم هست اما در این بین فاکتورهای دیگه ای هم برای یک مشاور کنکور در نظر گرفته میشه که در این مقاله صحبت میکنیم.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود