حذفیات کنکور۹۷

حذفیات کنکور۹۷

حذفیات کنکور۹۷

 

سلام خدمت همه ی داوطلبای مکتبستانی

 

در مسیر کنکور یه سری سختی هایی وجود داره اما شک نکنین که اون هدفه که یک فرد رو به انتها میرسونه. با خوندن این مقاله میفهمین که چگونه در سال کنکور از زندگی خودتون لذت ببرین.. در بحبوحه ی این مطالعه کردن و سختی کشیدن ناگهان خبری میرسه ک داوطلبای کنکوری رو یه خرده خوشحال میکنه و اونم حذفیات کنکور هستش..

 

و اما بالاخره  سازمان سنجش  فهرست حذفیات آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ رو منتشر کرد. ولی حذفیات همانند سال ۹۶ تغییر آنچنانی نکرد و حذفیات با همان آرایش و ترکیب قبلی پا در میدان کنکور۹۷ گذاشتند…

 

اما نکات مهمی که در بعضی دروس، مهم و قابل تذکر هست رو بهتون میگم..

 

اینکه در دین و زندگی آیاتی که مقابل اونا ترجمه اش نوشته شده، در کنکور نمیاد! شماره آیاتی ک در پاورقی کتاب ذکر شده،در کنکور نمیاد! بعضی از داوطلبا اونقدر وسواس دارن که مثلا برای آمادگی بیشتر روی این موارد حذف شده هم دست میذارن که لزومی به اتلاف بیش از حد وقت روی این مباحث نیست..

مشاهده مقاله  دو دلیل وقت کم آوردن در مطالعه

 

در درس عربی بحث اسماءخمسه و تطابق عدد و معدود و نوع تقسیم حال فعلیه و اسمیه ک از مباحث پیچیده ی عربی هستند مثل پارسال حذف شدند و البته یه نکته ی دیگ ای هم ک وجود داره اینه که در کارگاه ترجمه یه سری واژه های جدید هست ک معانی آنها در واژه نامه ی آخرکتاب نیومده! تاکید میکنم ک نرین معانی اینا رو از اینترنت درنیارین! برا وقت تون ارزش قائل بشین..

 

هنوزم افرادی هستن که در درس شیمی قسمت آزمایش کنید و بیشتر بدانید یا اون نامگذاری های ترکیبات آلی که فراتر از کتاب هستند رو میخونن! اما باور کنید از اینا سوال نمیاد!!

 

در زیست شناسی هیچ مبحثی قابل حذف نیست چون پیوستگی و ترکیبی  مطالب بهم بسیار زیاده… اما سازمان سنجش بازهم یه سری حذفیات داده مثل قسمتهای بیشتر بدانید،جداول و پیوستهای کتاب! اما اینجا شما روی جداول اگه یکم وقت بذارین بد نیست!

 

اما لازمه که همه ی حذفیات رو در اختیارتون بذارم؛طبق اطلاعیه ی سازمان سنجش حذفیات کنکور به شرح زیر هستش:

امیدوارم به دردتون بخوره

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود