کلاس کنکوری برم یا نه؟ تصمیمی که فوراً باید بهش پاسخ دهیم!

کلاس کنکوری برم یا نه؟ تصمیمی که فوراً باید بهش پاسخ دهیم!

کنکور همیشه دغدغه ذهن دانش‌آموزانی است که مرحله دبیرستان را پشت سر گذاشته‌اند و با یک دغدغه بزرگ روبرو هستند و آن کنکور است و در واقع مدتها با این دغدغه زندگی می‌کنند. گاه با رویای زیبای قبولی روزگار سپری می‌کنند. برای این منظور سوالی که براشون پیش میاد اینه که کلاس کنکوری برم یا نه؟ 

کلاس کنکوری برم یا نه؟ تصمیمی که فوراً باید بهش پاسخ دهیم!
کلاس کنکوری برم یا نه؟ تصمیمی که فوراً باید بهش پاسخ دهیم!

بیشتر مواقع کنکوری‌های عزیز تلاش فراوان می‌کنند، ولی چون روش‌های غلط و راه سخت را انتخاب کرده‌اند به نتیجه خوبی نمی‌رسند. 

دوست دارید بدانید چرا زحماتشان بی‌نتیجه می‌ماند؟ چون برای مقابله با این معضل بزرگ، هرجا پا می‌گذارند، مثل مراکز آموزشی، کلاس‌های کنکوری، کانون‌ها و…. متدهای آموزشی آنها زوم شده روی حل مسائل و دوره کردن کتاب‌های درسی یا کمک درسی! 

البته هرگز نمی‌گوییم به کل باید این روش‌ها را کنار گذاشت لذا تاکید ما بر آموزش صحیح است تا صرفاً آموزش تئوری و خط به خط؛ بنابراین جواب این سوال که به کلاس کنکوری برم یا نه؟ در جواب باید بگیم که بله حتما برید، ولی نه به هر کلاسی. بلکه به کلاسی برید که با هزینه کم تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد. در ادامه برای روشن شدن مطلب بیشتر توضیح خواهیم داد.

روش صحیح در آموزش برای رسیدن به نتیجه مطلوب:

مواردی که بیشتر مواقع در کلاسهای کنکوری نادیده گرفته می‌شود مسائلی است که باید حتما قبل از شروع مطالعه در نظر بگیریم.

  • روش‌های صحیح مطالعه را بیاموزیم.
  • بدانیم چه مطالبی را باید بیشتر و بهتر بخوانیم تا یک نتیجه ایده‌آل به دست آوریم. 
  • به خاطر زمان اندک، کمتر می‌توانیم تست بزنیم و ضعف‌هایمان را بشناسیم، سیر صحیح مطالعاتی را در زمان اندک نمی‌دانیم و این بستگی به یک برنامه‌ریزی دقیق با کلیدی‌ترین فرمول‌های آموزشی و درسی دارد که به هیچ‌وجه توسط خود شخص قابل دسترسی نیست، پس به ما و مشاوران باتجربه و فرهیخته ما اعتماد کنید و نگران هیچ چیز نباشید.
  • نحوه مدیریت زمان را به خوبی بیاموزیم تا بتوانیم روی زمان اندکمان سرمایه‌گذاری کنیم. به این معنا که لحظات ناب‌مان را به راحتی از دست ندهیم، چه بسا در تمام این لحظات درس می‌خواندیم ولی چون روش اصولی نداشتیم در واقع وقت‌مان را تلف کردیم.
  • بهترین و کوتاه‌ترین راه برای آموختن سریع و ساده برای شکار موقعیت‌های ایده‌آل را بدانیم، لذا وظیفه ما در کلاس مجازی کنکور، آموزش دادن این راهکارهاست .
  • اصولا به خاطر زیادی مطالب، وقتی برای مرور نداریم و این در حالی است که مطالب باید به قدری مرور شوند که تقریباً ملکه ذهن شوند و سر تست کنکور احتیاج به فکر کردن نداشته باشیم. ما در مکتبستان برای این‌ مورد هم راهکار داریم.
  • دانش‌آموزان با رفتن به کلاس کنکوری هیچوقت به اساتید حرفه‌ای یکجا دسترسی پیدا نمی‌کنند و اگر هم بخواهند دسترسی پیدا کنند الزاماً باید هزینه‌های سنگینی را متحمل شوند، لذا طبیعتا باید بیخیال این مورد شوند، ولی در صورتی که به ما اعتماد کنید به هیچ‌وجه نباید از این مساله به این مهمی چشم‌پوشی کنید. بهره‌گیری از اساتید  برتر و باتجربه، شما را به بلندترین قله‌های دانش و فتح پیروزی‌ها می‌رساند.
  • در طی مسیر دشوار آمادگی برای کنکور وجود شخصی که به انسان دلگرمی دهد خیلی ضروری است، او را راهنمایی کند، وقتی زانوهایش سست شد به او انگیزه دهد، برایش برنامه‌ریزی کند، او را در طول مسیر درس خواندن همراهی کند و او را به جلو هل دهد، ما در طی این مسیر پرفراز و نشیب و حساس همه‌جوره هوای شمارو داریم. حال خودتان جواب خودتان را بدهید که به کلاس کنکوری برم یا نه؟
  • اکثرا دانش‌آموزان، مرتب پراکنده مطالعه می‌کنند و نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند و یک سیر یکنواخت و حساب شده داشته باشد، آری اگر فرد یک سیر یکنواخت و حساب شده‌ای داشته باشد، در کمترین زمان بهترین بازدهی را خواهد داشت، با برنامه‌ریزی که ما برای شما انجام می‌دهیم این سیر و آرامش را به دست خواهید آورد.
  • عزیزانی که دودل هستند که به کلاس کنکوری برم یا نه؟ به این نکته توجه کنند که دانش‌آموزان گاها انرژی و وقت و هزینه خود را صرف رفتن به این کلاس و آن کلاس می‌کنند بدون آنکه نتیجه مطلوبی بگیرند، لذا بهتر است به جای رفتن به کلاس‌های مختلف تنها یک راه اصولی و برنامه‌ریزی شده را انتخاب کنند و تنها با آن برنامه پیش روند. تنها راهش، آوردن کلاس مجازی کنکور به خانه‌شان است. 
  • ما در کلاس مجازی کنکور، بستری را برای شما فراهم می‌کنیم که تمام احتیاجات شما در جهت موفقیت حتمی، آن هم با رتبه بسیار عالی برآورده شود. امیدواریم تا حدی توانسته باشیم به این سوال جواب بدهیم که به کلاس کنکوری برم یا نه؟ 

باز با ما همراه باشید تا خودتون به راحتی بتونید تصمیم بگیرید، کلاس کنکوری برید یا در کلاس مجازی کنکور شرکت کنید. 

کلاس کنکوری برم یا نه؟ تصمیمی که فوراً باید بهش پاسخ دهیم!
کلاس کنکوری برم یا نه؟ تصمیمی که فوراً باید بهش پاسخ دهیم!

 کلاس کنکوری برم یا نه؟ از طرفی استفاده از تجربیات چندساله متخصصان کنکور.

ممکن است فکر کنید برای آمادگی برای کنکور دیگر دیر است یا فکر کنید به نتیجه زیاد مطلوبی نخواهید رسید، ولی باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید به خاطر این‌که اگر کمی به اطراف خودتون نگاه کنید، افراد دلسوزی را می‌بینید که تجربه‌های چندین ساله خود را در اختیار دیگران می‌گذارند و دغدغه آن‌ها را دغدغه خود می‌دانند و حتی کسانی را که موفقیت در کنکور را فقط در رؤیا می‌بینند با ارائه راهکارهای کلیدی به موفقیت می‌رسانند. اگر بخواهید به این فکر کنید که کلاس کنکوری برم یا نه و بخواهید برای تک‌تک دروس به کلاس‌های کنکور بروید ممکن است از آموزش‌های صحیح و بی‌نقص اساتید برتری که چندین سال برای این مجموعه زحمت کشیدند بی‌بهره بمانید.

 

ویژگی‌های یک پکیج خوب که قبولی در کنکور را تضمین می‌کند.

پکیج‌هایی وجود دارند که تمام کمبودهای گفته شده را جبران می‌کنند، برای مثال: در یک پکیج خوب باید:

۱-از اساتید حرفه‌ای یکجا استفاده شود.
۲-روش‌های صحیح مطالعه را همراه با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده بیاموزد.
۳-به دانش‌آموزان انگیزه دهد.
۴- نکته‌های کلیدی را مدام یادآوری کند (مرور زیاد راز رتبه‌های برتر کنکور است.)
۵-مطالب را دسته‌بندی کند و فرصت مرور زیاد و تست‌زنی را در اختیار دانش‌آموز بگذارد.
۶-فرمول‌های دقیق آموزشی بیان شود به گونه‌ای که مطالب، صفر تا صد، مفید و مختصر بیان شود و از مسائل حاشیه‌ای دور شود.
۷-دانش‌آموز بتواند با این پکیج‌ها کلاس درس را هر زمان بخواهد در خانه برگزار کند و هر نکته‌ای را نفهمید باز به آن مطلب درسی رجوع کند.
۸-روش درس خواندن به شیوه افراد برتر کنکور را آموزش دهد.
۹-تمامی آموزش‌ها مفهومی با فیلم‌های تصویری باشد به گونه‌ای که احتیاج به هیچ منبع دیگری نباشد.
۱۰-یک پکیج خوب باید در دانش‌آموز علاقه و رغبت به درس خواندن ایجاد کند.
۱۱-افرادی متخصص با بررسی‌های فراوان نیازهای واقعی دانش‌آموزان را پیدا کنند و در پکیج‌ها بگنجانند.
۱۲- از تمام متد روز دنیا در یادگیری استفاده شده باشد و روش‌ها اثبات شده باشد.
۱۳-همه مطالب حرفه‌ای کتاب، و نه لزوماً تمام کتاب در آن دسته‌بندی شود و توسط اساتید برتر کنکوری بیان شود.
۱۴-درس‌ها به گونه‌ای آموزش داده شوند که صد‌درصد سؤالات کنکور را پوشش دهند.
۱۵-مفاهیم به صورت ساده شروع شود تا یادگیری را سهل و شیرین کند و مراحل آموزشی را تدریجی تا سطح حرفه‌ای پیش ببرد.
۱۶-دانش‌آموز هیچگاه خود را تنها احساس نکند و هر زمانی به مشکلی برخورد کرد بتواند از متخصصان و اساتید، مشاوره و راهنمایی بگیرد.

خلاصه کلام

قبل از اینکه دودل باشید کلاس کنکوری برم یا نه، یکبار تحقیق و بررسی کنید، ارزشش را دارد تا اینکه کلی هزینه و وقت صرف کنید بعد به اون نتیجه‌ای برسید که ما به شما توصیه می‌کردیم. شما در هر مرحله از یادگیری که باشید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. ما هم سعی می‌کنیم شما را در ردیف رتبه برتری‌ها قرار دهیم.

 

مقالات خواندنی: 

رتبه‌های برتر کنکور ۹۸ الان در چه دانشگاه‌هایی تحصیل می‌کنند؟

هزینه آزمون‌های آزمایشی کنکور چقدر است؟

برای کنکور دیر شروع کردم! [چگونه در کمترین زمان جبران کنم؟] 

کنکوری خواندن یعنی چه؟ [کنکوری خواندن چگونه باید باشد؟]

مدرسه کنکور – مکتبستان موفق‌ترین مدرسه مجازی کنکور در ایران

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود