چجوری با حس ناامیدی و خستگی این روزها مقابله کنیم؟

چجوری با حس ناامیدی و خستگی این روزها مقابله کنیم؟

چجوری با حس ناامیدی و خستگی این روزها مقابله کنیم؟

? آدم‌های منفی، دشمن درجه یک انگیزه تو!?

تو هیچی نمیشی! حرفشم نزن تو به هیچ جا نمیرسی! نمیتونی! نمیشه!
این جملات شاید برات آشنا باشه. گاهی وقت‌ها لازمه از آدم‌هایی که یه کلمه جمله مثبت از دهنشون در نمیاد و فقط آدم رو ناامید میکنن فاصله بگیری. نیازی نیست درباره اهدافت بهشون توضیح بدی. وقتی پیش این آدما هستی سرت تو لاک خودت باشه و از آرزوها و رویاهات پیششون هیچی نگو، یادت باشه تو قرار نیست با قوانین یکی دیگه زندگی کنی، پس گوش نده به حرف این افراد.

?افراد موفق رو سرمشق قرار بده?

تو تاریخ کنکور سراسری کم نبودن افرادی که تو همین زمان به اصطلاح کم نتایج عالی به دست آوردن، مطمئنن اگه یه سری از افراد این مسیر رو با موفقیت طی کردن، شما هم میتونی فقط نباید فرصت رو از دست بدی و بی قفه برای رسیدن به هدفت تلاش کنی.

?به نقاط قوتت توجه کن?

مطمئنن ضعیف ترین شما هم نقطه قوتی در دروس مختلف دارید، شک نکن با تمرکز بیشتر روی این درس‌ها میتونی تو کنکور سراسری هم اون درس رو عالی بزنید.

?از سوالات کنکور چی میخوای؟?

کارنامه افرادی که سال‌های گذشته به رشته مورد علاقت رسیدن رو بررسی کن، بدون شک نیاز نیست همه درس ها رو 100 درصد جواب بدی، رسیدن به یک رنج نرمال در تمامی دروس میتونه مهر تاییدی بر رسیدن شما به هدفت باشه

?نقاط ضعفت رو ترمیم کن?

حتی اگر در یک درس خاصی احساس ضعف زیادی میکنی و تا الان تو آزمون آزمایشی درصدهای خوبی کسب نکردی، فرصت خوبی برا ترمیم این نقاط ضعف پیش روت داری. کافیه تمرکز خودت رو روی سوالات پرتکرار و تست خیز اون درس در کنکور سراسری بزاری.

مشاهده مقاله  بی دقتی در آزمون ها

?میدونی فرق تو با آدم‌هایی که تو کنکور موفق شدن چیه؟?
انجام دادن درست کارهای برنامه ریزی شده!
شاید فکر میکنی باید یه اتفاق خاصی بیافته، یه کار خیلی بزرگ و مهمی انجام بشه
تا موفق بشی، ولی اینجور نیست. تو کاری که بهت محول شده رو درست انجام بده. وظیفه تو الان درس خوندنه و نه چیز دیگه!
هر روز یه کاری بکن که فقط یه قدم به هدفت نزدیکتر بشی، مثلا برو امروز درسی را که ضعیفی و همش داری ازش فرار میکنی شروع کن و فقط 10 صفحه بخون و همون قدر تست بزن…تموم شد…تو انجامش دادی!

?خودت این مسیر رو انتخاب کردی!?

دوست من یادت باشه و یادت نره داری برای آینده خودت تلاش می کنی، این همه غر زدن برای چیه؟ این انتخاب خودت بود خوب یا بد باید پای انتخابت وایستی. قراره خودت آینده رو بسازی نه کس دیگه پس این دفعه که خواستی غر بزنی و به کتاب ها چپ چپ نگاه کنی، یک بار دیگه فکر کن که وقتی موفق بشی و همه برات دست بزنن افتخار خودت میشه پس برای خودت با علاقه تلاش کن.

?برنامه 4 ماهه?
? ممکنه تا به اینجا اصلا به چیزی که از خودت توقع داشتی نرسیدی و یا اینکه اصلا هیچی نخوندی. برنامه 4 ماه میتونه یه شروع دوباره یه متفاوت بودن و یه تغییر بزرگ برای تو باشه.
براي كسب اطلاعات بيشتر و تهيه برنامه ٤ ماهه “برنامه” رو به ٣٠٠٠٧٠٠٤٩٠ پيامك كنيد تا مشاورين ما با شما تماس بگيرن و راهنماييتون كنن .

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود