مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ۹۳ از ۳ اسفند

مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ۹۳ از ۳ اسفند آغاز می‌شود و تا ۶ اسفند ادامه دارد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مرحله اول ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 93 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی و بین‌الملل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آنها بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان ساعت 24 روز گذشته سه‌شنبه 26 آذرماه 92 پایان پذیرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اولیه گزارش شده در این مرحله تعداد 892 هزار و 742 داوطلب در آزمون سراسری سال 93 ثبت‌نام کرده‌اند. بدیهی است که آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ۹۳ از ۳ اسفند

توکلی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده اطلاعات تقاضانامه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت‌نام کرده‌اند و دارای شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی است، از روز شنبه 3 اسفند تا روز سه‌شنبه 6 اسفند 92 به منظور مشاهده و کنترل اطلاعات تقاضانامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، ادامه داد: لذا تمامی داوطلبان ثبت‌نام کننده ضرورت دارد که در این مهلت تعیین شده یعنی از 3 تا 6 اسفند 92 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و چنانچه مواردی نیاز به اصلاح داشته باشد بر اساس دستورالعمل مربوطه نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور مبادرت کنند.

مشاهده مقاله  پاسخ به سوالات ترمیم معدل و سهمیه و هزینه تحصیل و …

حسین توکلی با اشاره به مرحله دوم ثبت‌نام آزمون سراسری سال 93، تصریح کرد: مرحله دوم ثبت‌نام به منظور ثبت‌نام از آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را در سال 84 و یا بعد از‌ آن اخذ کرده‌اند یا اطلاعات آنان در فایل آموزش و پرورش وجود نداشته یا ناقص بوده و به همین علت نتوانسته‌اند در آزمون سراسری سال 93 ثبت‌نام کنند و همچنین داوطلبانی که خواستار شرکت در آزمون سراسری سال 93 هستند ولی به هر علت در تاریخ مقرر ثبت‌نام نکرده‌اند، بر اساس برنامه زمانی مربوطه از روز شنبه 3 اسفند 92 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آغاز و تا روز سه‌شنبه 6 اسفند 92 پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور،در ادامه اظهار داشت: بنابراین این قبیل داوطلبان باید بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی این سازمان منتشر می‌شود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش و دریافت اطلاعات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مطالعه آن اقدام و روز شنبه 3 اسفند تا پایان روز سه‌شنبه 6 اسفند 92 به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود