شروع دوباره برای کنکور و ملزومات آن

شروع دوباره برای کنکور و ملزومات آن

شروع دوباره برای کنکور و ملزومات آن

?یسری از داوطلبا هستن که از تابستون برنامه شون رو عملی می‌کنن، این افراد مسلماً فرصت بیشتری برای مطالعه دروس و بالتبع فرصت بیشتری برای تست زنی در اختیار دارن.
اونا تا موقعی که از ادامه سیر مسیر دلسرد نشن مطمئناً افراد موفقی خواهند شد.

?دلسردی می تونه ناشی از ایجاد یه وقفه ناخواسته مثل کسب نتیجه ضعیف باشه که یه مقدار جمع و جور کردن اوضاع برای استارت دوباره رو سخت میکنه؛ اما چیزی که به مراتب مهمتره اینه دانش آموزا نباید روحیه جنگندگی شون رو از دست بدن؛ دلسردی کوتاه مدت تو مسیر کنکور طبیعیه اما اگه ادامه پیدا کرد قبل از اینکه خیلی دیر بشه باید با یه مشاور آگاه مشورت کنیم.

 

?به هر حال هیچ وقت نباید از ادامه مسیر ناامید شد مطمئناً باید این موضوع رو هضم کنن که زمان تنها پارامتریه که به هیچ وجه ضایع کردن اون جایز نیست چرا که امکان بازگشت آن وجود ندارد?

 

?اما یکسری دیگه از داوطلبان هستن که به هر دلیلی دیر شروع می کنند اما آیا می‌تونن خودشون رو به افرادی که از تابستان با یه برنامه ی جدی شروع کرده‌اند و اتفاقا از ادامه مسیر هم دلسرد نشدند برسانند؟؟

? ما میگیم بله ک میشه.. اما به شرط وجود انگیزه قوی و جدیت در برنامه ریزی و صدالبته اجرای اون!!
کافیه که ورق رو برگردونین به نفع خودتون و حس درس خوندن در شما زنده بشه،همین!

حالا چطوری شرایط رو به نفع خودمون تغییر بدیم؟??

 

?اولاً باید بگم بهترین رقیب شما خودتون هستین و تنها کسی که باید خودتون رو با اون مقایسه کنین خودِ دیروزتونه..

 

?مسلما برای رسیدن به هر هدف بزرگی به یه اراده قوی نیازه. اراده ای که بتونه مقابل انتخاب های نادرست بایسته. اراده ای که در مقابل مشکلات کم نیاره.

 

? برنامه‌ای #منسجم و #اصولی میتونه خیلی کمک کننده باشه اما اینو باید مورد توجه قرار بدین که تلاش شما نباید مانند افرادی که از تابستان شروع کرده‌اند باشه. باید تلاش مضاعف داشته باشید تا بتونید از رقیباتون جلو بزنید. اما نگران نباشید؛ لازم نیست به اندازه همه زمان های که درس نخوندیددرس بخونید. فقط باید از زمان های اتلافی تون نهایت بهره رو ببرین؛ من پیشنهاد میکنم که به جای درس خواندن دی وی دی های آموزشی رو در این بازه نگاه کنین که در احیای اوقات مرده موفق شده باشین. باید سر استفاده از تک تک دقایق حساس باشید. مبادا زمانتون رو با بی برنامگی از دست بدید.

مشاهده مقاله  روش مطالعه سریع وکسلر

 

?تحقق هر هدف بزرگی نیاز به تلاش های متمادی و مستمر داره؛قبولی در کنکور هم یکی از همین هاست..

 

? کوتاهی های قبلی تون رو فراموش کنید و به اینده روشنی که در انتظارتونه فکر کنین. با آرامش خاطر این سال سرنوشت ساز رو به بهترین شکل ممکن به پایان برسونید و افکار منفی رو از خودتون دور کنید و نذارین که وقتتون بابت فکر کردن به این افکار تلف بشه.

 

?در این بین شما باید این موضوع را برای خودتون تبیین کنید که باید اصولی پیش رفت. درس خوندن، خوابیدن، مرور کردن، تست زدن، تحرکات روزانه، تغذیه و … همگی باید اصولی و با برنامه باشه باشه.

 

?یه مشاور کار بلد میتونه خیال شما رو از جهت برنامه ریزی و روش درس خوندن راحت کنه. مشاوری که راه شما رو رفته باشه. لازمه که از بهترین هایی که خودشون تجربه چشیدن طعم این موفقیتِ شیرین رو داشته‌اند راهنمایی و درس بگیرین.

 

? قطعاً هر کسی آرزوها و رویاهای بزرگی در سر داره حتی داوطلبان ضعیف!! اما فقط کسانی موفق میشن که در مسیر درست حرکت کنن. خیلی از دانش اموزا رو میبینیم که با وجود ساعت مطالعه بالا نمیتونن تراز بالایی رو کسب کنن. اونا تعصب زیادی روی روش های غلط درس خوندن شون دارن و حتی به این فکر نمیکنن که شاید دارم اشتباه میکنم. اونا هیچ وقت دنبال پیدا کردن راه درست نمیرن. از اون دسته افرادی نباشید که وقتی متوجه میشن که خیلی دیر شده?

 

? ترس و تردید رو کنار بذارین چون مثل یه ویروس در سراسر ذهن شما پخش میشه و ناآرامی و شکست بهتون تلقین میشه.. و اگه ذهن شما نتونه آرامش داشته باشه هیچ وقت بازدهی و راندمان خوبی نخواهد داشت.

 

و درآخر ازتون میخوام اینو همیشه مدنظر داشته باشین که:
✳️کنکور همواره به این معنا نیست که انسان،مهره های برنده در اختیار داشته باشه، بلکه به این معناست که با مهره های سطح پایین، خوب بازی کنه!

پس دیرشروع کردن هیچ وقت نمیتونه دلیل عدم موفقیت باشه..

موفق و موید باشین

#حسن_وزیری

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود