ساعت برنارد و دوران طلایی نوروز

ساعت برنارد و دوران طلایی نوروز

ساعت برنارد و دوران طلایی نوروز

چند سال پیش برنامه ای با عنوان ساعت برنارد پخش می شد که نوجوانی به اسم برنارد که ساعت جادویی داشت. خصلت این ساعت این بود که هر زمان دوست داشت آن را از حرکت باز می داشت و در همان لحظه همه چیز ساکن می شد و تنها برنارد می توانست هر کاری را که دوست داشت انجام دهد. وقتی برنارد برای پیش بردن کار های خود به زمان بیش تری نیاز داشت، از این ساعت استفاده می کرد تا بتواند کار های نیمه تمامش را به اتمام برساند. با این که همه ی ما می دانیم که این داستان خیالی بود، با این حال بدمان نمی آید که چنین ساعتی داشته باشیم.

حکایت دانش آموزان کنکوری هم شبیه به برنارد شده است؛ خیلی از آن ها آرزوی شان این است که پیشروی کلاس های مدرسه و کنکور ساکن شود تا بتوانند درس هایی را که ناقص مطالعه کرده اند یا اصلاً مطالعه نکرده اند سر و سامانی بخشند.

این بار این داستان خیالی به واقعیت نزدیک شده است؛ یعنی در این زمان حساس که ساعات مطالعه ی دانش آموزان بیش از پیش شده است یک فرصت فوق استثنایی برای جبران پیش روی آن هاست؛ فرصتی که طلایی تلقی شده است.

بله؛ درست متوجه شدید! ساعت برنارد به همین زودی به دست شما خواهد رسید تا بتوانید با آن، برنامه های نیمه تمام خود را تکمیل کنید. دوران نوروز، دوران طلایی شما محسوب می شود؛ حتماً برای استفاده ی بهینه از آن برنامه ریزی کنید.
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود