دکتر کاویانی : گوشی موبایل ، معضل مطالعه !

تکنولوژي ذاتاً خوب يا بد نيست، بلکه تاثيري در شيوه زندگي است.  ما در عصري زندگي مي‌کنيم که به ناچار محکوم به استفاده و کنار آمدن با تکنولوژي‌ها و ابداعات جديد هستيم. ابداعات و اختراعات که ادعاي ساده کردن زندگي را دارند و وعده زندگي بهتر را در آينده مي‌دهند اما واقعيت به اين سادگي نيست، گاهي اوقات اين تکنولوژي انسان را به سويي سوق مي‌دهد که نتايج غيرقابل پيش بيني به دنبال دارد.

 

يکي از ابداعاتي که سال‌هاي اخير دنياي انسان يا حداقل دنياي ارتباطي انسان را تحت تأثير خود قرار داده و باعث بوجود آمدن يک انقلاب اطلاعاتي شده است، دستگاه تلفن همراه است.  مطالعه نحوه ورود تلفن همراه به زندگي انسان‌ها نشان‌دهنده اين واقعيت است که تا اين زمان هيچ فن‌آوري نتوانسته است به اين سرعت رشد فراگير داشته باشد. اين وسيله محبوب در کنار تمامي‌خوبي‌هايش مضراتي را هم با خود به ارمغان آورده است.  مطالعات نشان‌دهنده وابستگي بسياري از انسان‌ها به تلفن همراه است به گونه اي که نتيجه بعضي از پژوهش‌ها حاکي از آن است که بيش از نيمي‌از کاربران بعد از قطع ناگهاني تلفن همراه احساس بيقراري، ترس و گم گشتگي مي‌کنند.

 

دانش آموزان ما روزانه زمان زیادی را صرف گوشی های موبایل میکنند. در این فیلم کوتاه ۱۰دقیقه ای دکتر کاویانی به ارائه راهکارهایی می پردازد تا زمان استفاده از گوشی موبایل توسط شما عزیزان کمتر شود :

 

چگونه استفاده خود از موبایل را کمتر کنیم؟

btn-download

 

همچنین نرم افزاری که دکتر کاویانی معرفی کردند:

breakfree

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

موفق شدن ، یک انتخابه

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود