دانلود جزوه فيزیک دوازدهم رشته ی تجربی |تمامی فصل های 1 تا 4 رایگان

جزوه فیزیک دوازدهم

دانلود جزوه فيزیک دوازدهم تجربی

جزوه فیزیک دوازدهم تجربی همیشه و همه دوره ها یکی از اصلی ترین دروس رشته تجربی بوده و هست.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام فصل های مربوط به درس فیزیک دوازدهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس فیزیک دوازدهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به درس فیزیک دوازدهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه فیزیک پایه دوازدهم در 4 فصل تالیف شده است که متناسب با 4 فصل زیست دوازدهم می باشد.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان فصل به فصل پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه فیزیک پایه دوازدهم برای خودتون جمع آوری کنین

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد محمد گنجی می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

فصل بندی این جزوات مطابق با کتاب فیزیک دوازدهم و به این صورت می باشد.

جزوه فیزیک دوازدهم تجربی فصل اول :‌ حرکت بر خط راست

حرکت بر خط راست یا همان سینماتیک که فصل اول از فیزیک دوازدهم می­باشد. توضیح جامعی از موضوع حرکت بر خط راست می باشد که شامل مباحث ترکیبی از بردار شتاب لحظه ای و متوسط، حرکت یکنواخت تند شونده یا کند شونده و بررسی نمودار های حرکت با شتاب ثابت می باشد.

نکات کنکوری و ترکیبی جزوه فصل اول فیزیک دوازدهم، مقدمه ای پایه ای و اصولی می باشد که شما با یادگیری کامل آن می توانید باقی فصل های زیست دوازدهم را بهتر یاد بگیرید.

جزوه فیزیک دوازدهم فصل اول با توجه به سوالات کمی که در بودجه بندی کنکور 1400 به خود اختصاص می دهد معمولا کمتر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

 

جزوه فیزیک دوازدهم تجربی فصل دوم : دینامیک

دینامیک فصل دوم فیزیک دوازدهم می باشد. این فصل با توجه به تعداد سوالات کنکوری که به خود اختصاص می­دهد اهمیت بسیار بیشتری نسبت به فصل اول دارد.

در این فصل انواع مختلف نیرو همچون نیروی وزن، نیروی کشش نخ، نیروی اصطکاک و به صورت کامل مورد بررسی قرار می­گیرد. در ادامه نیز به نیروی گرانش و قانون سوم نیوتون به صورت جزئی پرداخته شده است.

همچنین در این فصل نکاتی پیرامون جسم داخل استوانه دوار نیز مطرح شده است. جزوه فیزیک دوازدهم فصل دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1400 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

 

جزوه فیزیک دوازدهم فصل سوم : فصل نوسان و امواج

نوسان و موج در فصل سوم فیزیک دوازدهم مورد بررسی قرار میگیرد؛ که در این جزوه فصل نوسان و امواج فیزیک دوازدهم تجربی به خوبی بررسی شده است. در این فصل ابتدا موج های مکانیکی و محیط کشسان به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی درباره برخورد موج به مانع و انواع تداخل برای شما بیان می گردد. به صورت کلی در این فصل درباره برهم نهی موج ها و سرعت انتشار امواج توضیحاتی مطرح شده.  

این فصل یکی از فصل های مهم و حاوی نکات مفهومی در مورد صفات تک جایگاهی و چند جایگاهی است که پیشنهاد می شود چند بار این فصل مورد مطالعه قرار گیرد و با جزئیات دقیق مورد بررسی واقع شود.

فصل سوم فیزیک دوازدهم تجربی هم مانند فصل های دیگر فیزیک دوازدهم نکات مفهومی و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت.

 

جزوه فیزیک دوازدهم فصل چهارم : آشنائی با فیزیک اتمی و هسته ای

فیزیک اتمی و هسته ای در فصل چهارم فیزیک دوازدهم ارائه می­شود. در این فصل ابتدا تئوری کوانتومی پلانک و پدیده فوتو الکتریک پرداخته می­شود که بخش بسیار مهم و قابل توجهی برای کنکور 1400 است.

در ادامه این فصل رابطه ریدبرگ و انرژی الکترون در اتم با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار میگیرد که برای کنکور 1400 از اهمیت زیادی برخوردار است. در بخش انتهائی این فصل انرژی بستگی هسته و خاصیت رادیو اکتیو نیز مورد تحلیل واقع شده است.

این فصل یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین مباحث فیزیک در کنکور می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود