دانلود جزوه عربی دوازدهم | تمامی فصل های 1 تا 4 رایگان

جزوه عربی دوازدهم

دانلود جزوه عربی دوازدهم 

عربی همیشه و همه دوره ها یکی از مهم ترین درس های عمومی برای رشته تجربی بوده و هست. جزوه عربی دوازدهم شامل انواع سوالات واژگان، ترجمه و تعریب و قواعد می باشد. لذا لازم است که روی مفاهیم و متن کتاب درسی عربی دوازدهم تجربی تسلط کافی داشته باشیم.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام مطالب مربوط به دروس مختلف عربی دوازدهم رو برای شما آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس عربی دوازدهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به مفاهیم و آیات و روایات درس عربی دوازدهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه عربی دوازدهم تجربی در 4 درس تالیف شده است که متناسب با 4 درس عربی دوازدهم می باشد و یک سوم سوالات عربی کنکور را شامل می­شود.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان درس به درس پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه کامل عربی دوازدهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات محمد باقر بهروزی می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

دسته بندی این جزوات مطابق با کتاب عربی دوازدهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول :‌ الدین و التدین

الدین و التدین درس اول عربی دوازدهم می­باشد. ترجمه کامل متن این درس در این جزوه برای شما فراهم شده است. همچنین لغات مهم نیز با ترجمه و کاربرد هرکدام برای شما مشخص گشته اند. قواعد مربوط به اسم تفضیل و اسم مکان برای شما توضیح داده شده و تمارین نیز با حل ویژه برای شما قرار گرفته. جزوه عربی دوازدهم درس اول با توجه به این مباحث ساده ای در بودجه بندی کنکور 1400 به خود اختصاص می دهد و درک و فهم راحتی دارد معمولا به شدت مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت:PDF

حجم: 3.5 مگابایت

دانلود

 

فصل دوم : مکه المکرمه و المدینه المنوره

مکه المکرمه و المدینه المنوره درس دوم عربی دوازدهم می باشد. در این جزوه دستور قواعد مربوطه به صورت بخش به بخش برای شما تدریس شده و همچنین ترجمه مربوط به هر قسمت نیز به صورت کامل قرار داده شده است. در انتهای هر بخش واژگان به همراه لغات نیز قرار گرفته اند. تمارین کتاب نیز برای شما تحلیل شده است جزوه عربی دوازدهم درس دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1400 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت:PDF

حجم: 3.3 مگابایت

دانلود

 

فصل سوم : الکتب طعام الفکر

الکتب طعام الفکر عنوان درس سوم عربی دوازدهم می باشد. در این جزوه تمارین هر بخش در کنار قواعد مربوط به استثنا و اسلوب الحصر برای شما تحلیل و پاسخ داده شده است. همچنین ترجمه کامل برای هر بخش و البته لغات مربوط به هر قسمت نیز در انتهای هر بخش برای شما قرار گرفته است. این درس مانند درس های دیگر عربی دوازدهم نکات زیاد و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت.

فرمت:PDF

حجم: 1 مگابایت

دانلود

 

فصل چهارم : الفرزدق

الفرزدق درس چهارم عربی دوازدهم می باشد. در این جزوه شاهد تدریس مفهومی و ویژه برای ساختمان مفعول مطلق می باشیم. در ادامه این جزوه تمرینات کتاب برای شما پاسخ داده شده است. برای هر قسمت شاهد ترجمه متن به متن و بررسی لغات مهم و پرکاربرد نیز می باشیم. این درس یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین دروس عربی دوازدهم درکنکور 1400می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

فرمت:PDF

حجم: 1 مگابایت

دانلود

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود