دانلود جزوه تمامی فرمولهای شیمی نظام جدید | فرمول های شیمی دهم تا دوازدهم

تموم فرمول های شیمی 1401

دانلود جزوه تمامی فرمول های شیمی (رایگان) – نظام جدید

شیمی کنکور همیشه و همه دوره ها یکی از رتبه ساز ترین دروس برای رشته تجربی بوده و هست. این درس شامل مباحث گوناگونی می باشد که در دو دسته مفهومی و تحلیلی تقسیم بندی شده اند.

بر همین اساس بودجه بندی شیمی کنکور 1401 مطابق با سه دوره دهم, یازدهم و دوازدهم می­باشد و 35 سوال از این کتاب ها در مباحث گوناگون و حوزه های مختلف برای داوطلبین مطرح می شود. در این جزوه، فرمول های شیمی دهم، یازدهم و فرمول های شیمی دوازدهم آمده است.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، کلیه جزوات کنکوری مطابق با بودجه بندی کنکور 1401 را برای کلیه مقاطع را آماده کرده است.

در این پست تیم مکتبستان جزوه تمامی فرمول های شیمی کنکور رو به صورت کامل و البته گزینشی از جزوات برتر کشور برای شما آماده کرده که با استفاده از اون میتونین یک جمع بندی مناسب در شیمی کنکور داشته باشین و تمامی فرمول های شیمی کنکور رو به صورت کامل یاد بگیرین.

تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه جزوه تمامی فرمول های شیمی کنکور نظام جدید ویژه کنکور 1401 را به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به این فرمول ها و همچنین جمع بندی شیمی کنکور از این جزوه استفاده کنی.

در جزوه کامل تمامی فرمول های شیمیایی که برای شما قرار داده شده است، تمامی فرمول ها به همراه توضیح مختصر و جامعی از آنها قرار داده شده است تا به درک صحیحی از مفهوم شیمی و کاربرد هریک از فرمول ها برای تیپ سوالات مختلف برسید. این جزوه مطابق با کتاب شیمی مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم ویژه دانش آموزان رشته تجربی و رشته ریاضی می باشد.

برای یادگیری و به حافظه سپردن بهتر فرمول های شیمی کنکور نظام جدید باید شناسایی و تشخیص دقیقی از تیپ سوالات هر فصل و البته تعداد سوالات مطابق با بودجه بندی دقیق کنکور 1401 داشته باشید. پس از شناسایی و تشخیص تیپ سوالات, از روش بازیابی اقدام به شناسایی تست های مشابه برای هر تیپ نمایید و با طبقه بندی یا علامت گذاری تست های مشابه, از هر تیپ حدود 20 تا 30 تست مجزا حل کنید.

به این ترتیب شما در عین حال که با تمرین زیاد راه حل های اختصاصی و مسیر حل مربوط به هر سوال رو یاد میگیرید, فرمول های مربوط به هر بخش رو نیز حفظ خواهید کرد.

همانطور که می دانید شیمی کنکور سی و پنج سوال را در کنکور سراسری 1401 به خود اختصاص می دهد و شما با بررسی و مطالعه کامل این جزوه میتونین خیال خودتون رو از بابت جمع بندی این درس راحت کنین.

 

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان درس به درس پیش برید تا یک آرشیو کامل برای تمامی دروس کنکور برای خودتون جمع آوری کنین؛ یک آرشیو فرمول های شیمی دهم pdf ، یازدهم و دوازدهم.

براي دريافت جزوه کامل تمامی فرمول های شیمی کنکور به صورت کاملا رایگان فايل زير را دانلود کنيد.

دانلود فرمول های ترکیبات شیمی

 

دانلود فرمول های کلیه واکنش های شیمی

 

دانلود فرمول های ترکیبات شیمی و کلیه واکنش های شیمی به صورت یکجا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان راهنمایی برای کنکور 1401 میخواهید؟

آیا قصد دارید در کنکور 1401 شرکت کنید؟ آیا نیاز به نحوه مطالعه و برنامه ریزی صحیح دارید ؟

مایلید یک جلسه مشاوره رایگان با مشاورین دانشجوی پزشکی و دندان پزشکی ما داشته باشید؟

کافیست همین الان “کنکور 1401” را به ۱۰۰۰۳۴۷ پیامک کنید.

مشاورین ما با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود