موفقیت روی ریل تداوم دلپذیر

موفقیت روی ریل تداوم دلپذیر

موفقیت روی ریل تداوم دلپذیر

تداوم قهرمانی دشوارتر از دست یافتن به قهرمانی است؛ جمله ی آشنایی که بارها از زبان برنده های مسابقات شنیده ایم. رائه ی کیفیت بالا، پیروزی در برابر رقبای جدید با ویژکی های ناشناخته و متمایز، حل مسئله های متفاوت و عبور از هدف های قبلی و ساختن هدف های جدید، ویژکی های متمایزی برای تداوم موفقیت می سازند که هربار آن را در شکلی متفاوت از قبل ظاهر می کند. هربار چالشی جدید برای دست یابی به آن ایجاد می شود و این همان دشواری تداوم موفقیت است.

عادت کردن به تکرار موفقیت، انگیزه ای بزرگ برای از میان برداشتن دشواری ها ایجاد خواهد کرد. تکرار ریتم موفقی اجرای کارها نیاز به دست یابی به چند ویژگی منحصر به فرد دارد.

باید با یک بازتعریف از تداوم موفقیت آغاز کنیم. شاید مناسب ترین شرایط برای تکرار ریتم موفق آمیز اجرای کارها، تعریف آن در قالب ماموریت های متوالی باشد تا تعریف آن در قالب نوعی جایگاه و موقعیت. نگاه کردن به هدف جدید در فرمت ماموریتی که این بار باید با یک نتیجه ی مطلوب دیگر انجام شود، به شما قابلیت تمرکز بیشتر بر لازمه های اجرای صحیح فعالیت را خواهد بخشید.

در این شرایط مهارت بیشتری در شناخت موقعیت های جدید و چالش های متاثر از آن خواهید داشت و این یکی از مهمترین نکات غلبه بر عوامل از بین برنده ی تداوم موفقیت است. آنچه گاهی ادامه دادن ریتم موفقیت را ناممکن می کند، همیشه کاهش توان شما نیست. از بین رفتن تمرکزتان در حل مسئله های جدید است که دست یابی به موفقیت جدید را سخت می کند.

ساختن چند هدف کوتاه مدت جدید در ساختار اهداف بلند مدتی که دارید بخش دیگری از بازتعریف تداوم موفقیت است، با این تفاوت که شکل دادن به اهداف کوتاه مدت ساده تر، حل شدنی تر و زودبازده تر است.

استفاده از الگوهای شخصی موفقیت آمیز در گذشته، عامل دیگری است که باید برای باقی ماندن در ریتم موفقیت به آن توجه داشت.

مشاهده مقاله  انگیزه درس خوندن ندارم

جدید بودن چالش های هر دوره ی کاری، اگرچه نیازمند شناخت شرایط جدید و دست یابی به قابلیت های جدید است، به معنی بی استفاده بودن استعدادهای ذاتی و مهارت های اکتسابی در گذشته نیست. آنچه در گذشته بر مبنای ویژگی های ارزشمندی مانند انگیزه ای دائمی و سخت کوشی به دست آمده است، بخشی از تقویم موفقیت شماست.

پیدا کردن الگوهای تکرارشونده ی فعالیت ها کار را برای بهره گیری از مهارت های شخصی و نقاط قوت فردی، ساده خواهد کرد. همه ی نکاتی که از نتایج مطلوب گذشته قابل تعمیم به فعالیت فعلی شماست باید به خوبی شناسایی شده باشند.

افق دید گسترده، شکل دادن به موفقیت های مداوم را ساده تر می کند. گاهی محدود شدن در تکرار یک فعالیت پربازده، مسیر موفقیت های شما را محدودتر می کند؛ چون تغییرات شتابان اطراف شما عملا از بازدهی فعالیت هایی که با این تغییرات منطبق نباشند خواهد کاست.

تداوم موفقیت به کمی بلندپروازی و جاه طلبی نیاز دارد تا آشنا شدن با اهداف جدیدتر و بزرگتر ساختار تکراری فعالیت های شما را متحول کند.

همه ی ما نیاز داریم که گاهی استعدادهای خود را در شکل دادن به یک نتیجه ی مطلوب متفاوت از داشته های قبلی مان محک بزنیم.

بازتعریفی که از تداوم موفقیت داشتیم شامل موفقیت در فعالیت های جدید نیز هست. تحت کنترل داشتن اهداف، دقیقا در زمانی که آنها را در ذهنتان می پرورانید یا اندازه ی آن را بزرگتر می کنید، زمانی که با استفاده از آنها انگیزه های جدید می سازید یا بر مبنای آن چالش های جدید را تجربه می کنید، بخشی از شخصیت موفقیت شما را خواهد ساخت که از خود موفقیت ارزشمندتر است.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود