35 متن انگیزشی کنکور : خوراک کنکوری های 1401 …

متن انگیزشی کنکور

سلام. این متن انگیزشی کنکور رو آقای افشار واسمون ارسال کردن. خیلی زیبا هستش و راجع به شروع کنکور و درس خوندن و تحول و … هست. بخونینش واسه افزایش انگیزتون عالیه.

یک پیشنهاد رویایی انگیزه بخش

قبل از این که این متن انگیزشی کنکور رو بخونین یه پیشنهاد رویایی دیگه هم بهتون بدم

با کلیک روی لینک زیر میتونین یک فایل صوتی رویایی انگیزه بخش از دکتر کاویانی رو گوش بدین:

فایل صوتی: نهایت آرزوی شما در کنکور / کلیک کنید

آیا روزهایت را شتابان پشت سر می گذاری ؟

هنگامی که روز به پایان می رسد ، آیا در رخت خواب دراز می کشی و اجازه میدی تا صدها کار نا تمام بیهوده و روزمره ، در ذهنت رژه برن ؟

آیا بازم بدهکار خودت میشی و با بی خیالی ثانیه هات پاس میدی به فردا صبح زود ؟

آیا بازهم میخوای این هفته آزمون نری و با امید ی تغییر تحول اساسی خودت توجیه کنی ؟

بهتر نیست بجای شماره معکوس روزهای باقی مونده از تابستان و غم غصه خوردن اینکه خواستم چه ها کنم و … همین امروز تصمیم بگیری رخت کهنه عوض کنی و آدم دیگه ای بشی و خارق العاده ترین ماه زندگی و استارت انشالله 10 ماه تلاش بی وقفه تا کنکور 94 یا کسب معدل نهایی بالا 19/50 از همین الان رقم بزنی ؟

یادش بخیر اون تازگی ها که گوشی موبایل خریده بودم ؛ انگاری هر لحظه دوست داشتم حتی شده بی هدف بهش نگاه کنم و قفلش باز کنم و با حرکت انگشتم ی چرخی بزنم داخلش و بعد با لطافت تمام و با گوشه آستینم اثر لکه ها از صفحه اش پاک کنم . وقتی چند ساعتی ازم دور بود انگار چیزی کم دارم و تمام علاقه ام این بود که بازم براش آویز جدید بخرم و گل منگولیش کنم .

مشاورها میگن تقریبا همیشه ، انگیزه با علاقه همراه هست و مسلما” همین علاقه باعث میشه ما انگیزه انجام بعضی کارهارو حتی تو بدترین موقعیت ها هم داشته باشیم . ی جورایی تعبیر همین جمله نوشته انگلیسی بالا ؛؛؛ یا الان یا هیچ وقت

بنظرت هنوز وقتش نرسیده ،،، وقتش نشده که نشون بده در این کائنات کسی هست که نفسی قدسی داره و اگه بگه میشه تا ته راه پای قول و حرفش می ایسته و در نهایت میشه ….

چی ؟؟ چی ؟/ !! می ترسی …..

داری میگی استاد افشار میترسم نشه … نتونم … آخه …..

ببین عزیزجان بیا ی قانون دیگه بهت یاد بدم ،،، از اون جایی که همه میدونن افشار خیلی برنامه نویسی دوست داره ، بذار برات ی مثال تکلونوژیکی بزنم …. بهش میگن الگوریتم موفقیت.

متن انگیزشی کنکور و موفقیت

وقتی هم قول میدی تا پای جون پاش بایست و براش راه دروو. . . . نذار که ی وقت سست بشی و بی خیال رهاش کنی ؛ راستش از نظر من مشاورم همیشه صحبت در مورد برنامه ریزی و پیشرفت و موفقیت کار آسونی هست ، در حالیکه عمل به برنامه ریزی و متعهدانه گام برداشتن در عرصه نتیجه گرفتن ، بخصوص در پروسه حساس و حجیمی چون کنکور، کار هرکسی نیست .

برای همین هم هست که از بین اون هزاران نفری که برای موفقیت برنامه ریزی می کنند و پیش افشارها میان و میرن و …فقط تعداد اندکی پیدا میشن که به آرزوهاشون برسن . حال انتخاب با خودتون هست ، جز اکثریتی باشید که قابل پیش بینی هم بود که در تابستان کار خاصی نمی کنند جز قلق گیری ،، یا اقلیتی که سختی راه رو به جان می خرند و با وجود محدودیت ها و محرومیت ها اما با غیرت هر روز پیشرفت می کنن.

پس همین امروز یکبار دیگه به خودت بگو رخوت و سستی تمام شد و تنبلی و بی تصمیمی به تاریخ پیوست و تولدی دیگر در راه هست و شروعی دوباره ؛ اگر افشار به جبرگرایی محکوم نکنین میخوام بگم که هیچ چیز اتفاقی نیست ، و اگر همین امروز تغییر کنی ماه ها بعد متوجه میشی که امروز عقب نبوده و نیستی و هر تغییری بهایی دارد.

همین الان دوباره شروع کن و رویاهای قشنگ ات با تلاش بساز که اگر نکنی ، فردایی خواهد آمد که دیگران تو را به خدمت می گیرند تا رویاهایشان را بسازی.

متن انگیزشی کنکور و باور به خود

و اینجا بود که دوباره صدای تپش قلبم توی گوشهایم پیچید ،،، به برکت نام عظمت ، بسم الله الرحمن الرحیم و مثل همیشه به علاوه خدا بودن ،، یعنی منهای تمام مشکلات و سختی ها حالا خدای مهربونی ها بهت فرصت دیگه ای داده ؛ خودت خوب نشون بده.

اینم ی متن انگیزشی کنکور کوچولو برای همه اونایی که میخوان دکتر بشن.

متن انگیزشی کنکور برای داوطلبان

این متن با اوج احساس نوشتم ، خودمم خیلی کیف کردم با لحن صمیمانه اش ؛؛ موفق باشین

مشاهده مقاله  روشهای تقویت تمرکز حواس و جلوگیری از حواس پرتی

داوطلبانی که می‌خواهند در کنکور سراسری سال 1400 شرکت کنند حتماً و قطعاً برای رسیدن به موفقیت در این آزمون و کسب رتبه قبولی خوب و عالی سخت درس می‌خوانند. آنها سعی می‌کنند برنامه ریزی دقیقی برای مطالعه درس‌هایشان داشته باشند و زمان زیادی را صرف درس خواندن و تست زدن برای کنکور سراسری می‌کنند.

اما گاهی اوقات پیش می‌آید که دچار یاس و نا امیدی می‌شوند و افکار منفی مانند اینکه ” اگه توی کنکور قبول نشم چیکار کنم؟ ” یا ” اگه رتبه خوبی توی کنکور نیارم مامان و بابام چی میگن؟ ” و … به سراغ آنها می‌آید.

این افکار منفی تأثیر بسیار بدی بر روی درس خواندن داوطلبان کنکور سراسری خواهد گذاشت و آنها را از رسیدن به موفقیت در این زمینه و کسب رتبه خوب در کنکور دور خواهد کرد. اما راهکارها و شیوه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به این داوطلبان عزیز انرژی و انگیزه داد. یکی از این ترفندها استفاده از متن انگیزشی کنکور است.

پس اگر می‌خواهید یک داوطلب کنکوری با انگیزه و پشتکار باشد و با امید فراوان به مطالعه دروس خود بپردازید تا به موفقیت برسید علاوه بر این می‌توانید از این متن‌های انگیزشی نیز استفاده نمایید.

در زیر نمونه‌هایی از متن‌های انگیزشی کنکور را برای شما داوطلبان عزیز بیان می‌کنیم تا با انگیزه در راهی که پیش رو دارید قدم بردارید و موفق شوید.

جملات انگیزشی کنکور

جملات انگیزشی کنکور

کنکوری عزیز با امید به خدا در راهی که در پیش دارید قدم بردار و مطمئن باش که خداوند با تو است.

در زیر به بیان سخنانی از بزرگان می‌پردازیم که می‌تواند جملات انگیزشی مفیدی برای داوطلبان کنکور سال 1400 باشد. پس حتماً آنها را بخوانید و به یاد داشته باشید:

جان دی راکفکر می‌گوید:

” برای دستیابی به هدف‌های بزرگ‌تر شما مجبور هستید از بعضی از موارد خوب چشم پوشی کنید، اما نگران نباشید و هراسی به خود راه ندهید … “

توماس جفرسون می‌گوید:

” من به این نتیجه رسیده‌ام که هر اندازه سخت‌کوش‌تر و فعال‌تر باشم و بیشتر تلاش کنم، احتمالاً شانس بیشتری خواهم داشت … “

 

جان وودن می‌گوید:
“برای کسانی که بهترین تلاش را برای انجام کارهایشان می‌کنند، همه چیز خوب پیش می‌رود … “

آلبرت انیشتین می‌گوید:

” تلاش نکنید تا یک فرد موفق شوید، بلکه تلاش کنید یک فرد با ارزش باشید … “

استیو جابز می‌گوید:

” عامل تمایز بین یک رهبر و یک دنبال کننده چیزی جز نوآوری و خلاقیت نیست … “

شما می‌توانید از متن‌های زیر به عنوان متن انگیزشی کنکور کوتاه جهت بالا بردن اعتماد به نفس خود برای کسب یک رتبه برتر کنکور 1400 استفاده نمایید:

افکار منفی به هیچ عنوان نمی‌توانند مانعی برای رسیدن من به موفقیت شوند. کسانی که سعی و تلاش دارند می‌توانند با پشتکار به دنبال اهداف خود بروند و موفق شوند. گاهی اوقات خودت باید قهرمان خودت باشی تا بتونی به هدفت برسی. یک شخص با رؤیاهای بزرگ قوی‌تر از یک نفر با تمام حقیقت‌هاست.

متن انگیزشی کنکور از استیو جابز

متن فوق نمونه یک متن انگیزشی کنکور 98 است که توانست باعث افزایش اراده و اعتماد به نفس در کنکوری‌های این سال شود. پس به خودت بیا و به هدفت فکر کن.

عکس انگیزشی کنکور

در زیر نمونه‌هایی از عکس‌های انگیزشی کنکور را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم:

متن انگیزشی کنکور ۹۹

استفاده از عکس‌های انگیزشی برای کنکور باعث ایجاد روحیه در داوطلبان کنکور سال 1400 خواهد شد. اگر می‌خواهید به دوستان کنکوری خود برای موفق شدن در کنکور سراسری 1400 کمک کنید و به آنها روحیه بدهید برایشان عکس‌های انگیزشی بفرستید.

متن انگیزشی کنکور ۱۴۰۰

اگر داوطلب کنکور تجربی هستید و دوست دارید در رشته پزشکی کنکور سراسری سال 1400 قبول شوید این متن یکی از جملات انگیزشی قبولی در رشته پزشکی تهران است پس آن را به خاطر داشته باشید.

متن انگیزشی کنکور تجربی

خدایا تلاش با من …

بقیه‌اش با تو …

خدا جونم تو راه رسیدن به هدفم تنهام نزار …

تنها آرزوم …

متن انگیزشی کنکور برای تنها آرزوم

بهترین پیام و متن آرزوی موفقیت در کنکور سراسری که پدرها و مادرها می‌توانند برای فرزندان کنکوری خود داشته باشند، گفتن این جمله است:

برات آرزوی موفقیت می‌کنم.

متن انگیزشی کنکور برای آرزوی موفقیت

جملات انرژی زا برای کنکور که در مطالب فوق به آنها اشاره کردیم می‌تواند باعث شود تا داوطلبان کنکور سراسری سال 1400 از راهی که در پیش دارند مأیوس نشوند. این جملات انگیزشی کنکور پزشکی
می‌تواند باعث شود تا کنکوری‌های عزیز بتوانند برای رسیدن به هدف خود که همان قبولی در آزمون سراسری است با جدیت تمام درس بخوانند.

پس خانواده‌های داوطلبان کنکوری و حتی دوستان و آشنایان با فرستادن این جملات برای آنها می‌توانند باعث افزایش روحیه در این داوطلبان شوند.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود