سبد دانسته هایتان را پر کنید

سبد دانسته هایتان را پر کنید

سبد دانسته هایتان را پر کنید

بارها از داوطلبان شنیده ام که گفته اند« این مبحث ارزش خواندن ندارد یا سؤالاتش سخت است. می خواهم آن را کنار بگذارم» یا «سؤالات این مبحث آسان است و نمی خواهم برای آن وقت بگذارم» یا «مبحثی خاص، بودجه بندی زیادی ندارد» یا «گر فقط به این تعداد پاسخ دهم کافی است، پس برخی از مباحث را نمی خوانم» و…

پاسخ من به این دوستان این است که تصور کنید قرار است روز کنکور با خود سبدی از دانسته های تان را به همراه ببرید؛ هم چنین فرض کنید کنکور شبیه پازلی است که قرار است هر فردی با استفاده از قطعه های درون سبد خود، آن را تکمیل کند. حالا با این فرضیات باید تمام تلاش خود را برای داشتن سبدی پر بار به کار ببرید تا پازل کنکور به بهترین نحو تکمیل شود.

هر بار که مبحثی را می خوانید فکر کنید این مهم ترین جایی است که فرصت دارید این مبحث را بخوانید و تمام تلاش خود را برای یادگیری کامل آن بکنید. برخی از داوطلبان که از عملکرد نیم سال اول خود راضی نیستند به دلیل نگرانی از مباحث نیم سال اول ، مباحث نیم سال دوم را هم از دست می دهند.

دوران طلایی نوروز بهترین فرصت برای تکمیل یادگیری های ناقصتان در درس های مربوط به نیم سال اول است. هر مبحث را جداگانه بررسی کنید و با انتخاب مباحث خاص و تمرکز روی آنها سعی کنید سؤال آن مبحث را در سبد خود قرار دهید.

تصور پر کردن سبد کنکور، در هر بازه ی زمانی به شما این ایده را خواهد داد که از هیچ مبحث و سؤالی به راحتی نگذرید و خودتان بر اساس توانایی و ویژگی های خود در مورد هر سؤال و مبحث تصمیم بگیرید.

با این کار، جلسه ی کنکور را با ریسک بالا و سردرگم سپری نخواهید کرد و با آرامش از این که چه چیزهایی را بلد هستید یا این که از هر ۱۰ سؤال به چند سؤال می خواهید جواب دهید، از پس آن بر خواهید آمد.
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود