دانلود جزوه فیزیک یازدهم رشته ی تجربی | تمامی فصل های 1 تا 3 رایگان

جزوه فیزیک یازدهم

دانلود جزوه ی فيزیک یازدهم رشته ی تجربی

جزوه فیزیک یازدهم همیشه و همه دوره ها یکی از اصلی ترین دروس رشته تجربی بوده و هست.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام فصل های مربوط به درس فیزیک یازدهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس فیزیک یازدهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به درس فیزیک یازدهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید جزوه فیزیک پایه یازدهم در 3 فصل تالیف شده است که متناسب با 3 فصل فیزیک یازدهم می باشد.

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان فصل به فصل پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه فیزیک پایه یازدهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد محمد گنجی می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

فصل بندی این جزوات مطابق با کتاب فیزیک یازدهم و به این صورت می باشد.

 

فصل اول : الکتریسیته ساکن

بخش الکتریسیته ساکن و خازن که فصل اول فیزیک یازدهم می­باشد. توضیح جامعی از بار الکتریکی و قانون کولن می باشد. در ادامه نکاتی در مورد بارداری در اجسام باردار نیز مطرح می گردد و اجسام رسانا و نارسانا مورد تحلیل قرار می گیرند. در بخش دوم و نهائی این فصل خازن های الکتریکی و روابط آن ها نیز مورد تحلیل قرار میگیرد و المان های ظرفیت، پتانسیل و .. به صورت جامع با روابط جداگانه مطرح می شوند.

نکات کنکوری و ترکیبی جزوه فصل اول فیزیک یازدهم، مقدمه ای پایه ای و اصولی می باشد که شما با یادگیری کامل آن می توانید باقی فصل های فیزیک یازدهم را بهتر یاد بگیرید، زیرا در انتهای این فصل مسائل حل شده­ای قرار دارد که پاسخ تشریحی دقیق و کاملی را برای شما فراهم کرده است.

جزوه فیزیک یازدهم فصل اول با توجه به سوالات کمی که در بودجه بندی کنکور 1401 به خود اختصاص می دهد معمولا کمتر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمت:PDF

حجم: 7 مگابایت

دانلود

 

فصل دوم : جریان الکتریکی و مدار های جریان مستقیم

مبحث جریان الکتریکی  فصل دوم فیزیک یازدهم می باشد. این فصل با توجه به تعداد سوالات کنکوری که به خود اختصاص می­دهد اهمیت بسیار بالایی همچون فصل اول دارد. در این فصل تعریف انرژی الکتریکی و قانون اهم به صورت کامل مورد بررسی قرار می­گیرد. در انتهای این بخش به مبحث توان و رابطه میدان الکتریکی یکنواخت و اختلاف پتانسیل الکتریکی به صورت کامل پرداخته شده است. همچنین در این فصل نکاتی پیرامون نیروی محرکه الکتریکی و بیشینه ی جریان تولیدی توسط مولد نیز مطرح شده است.

جزوه فیزیک یازدهم فصل دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1401ذبه کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

فرمت:PDF

حجم: 10 مگابایت

دانلود

 

فصل سوم : مغناطیس و القای الکترومغناطیسی

مغناطیس و القای الکترومغناطیسی در فصل سوم فیزیک یازدهم مورد بررسی قرار میگیرد. در این فصل  ابتدا میدان مغناطیس اطراف آهن ربا به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی پیرامون میدان مغناطیسی و نحوه تشخیص جهت های شمال و جنوب نیز برای شما بیان می گردد. به صورت کلی در این فصل درباره جهت نیروی وارد بر بار الکتریکی متحرک در میدان مغناطیسی نیز توضیحاتی مطرح شده. در بخش انتهایی این فصل تعیین قطب های مغناطیسی حلقه های حامل جریان به صورت کامل و موشکافانه تحلیل شده است.

این فصل یکی از فصل های مهم و حاوی نکات مفهومی است که پیشنهاد می شود چند بار این فصل مورد مطالعه قرار گیردو با جزئیات دقیق مورد بررسی واقع شود. این فصل مانند فصل های دیگر فیزیک یازدهم نکات مفهومی و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1401 قرار خواهد گرفت.

فرمت:PDF

حجم: 6 مگابایت

دانلود

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

یک نظر برای “دانلود جزوه فیزیک یازدهم رشته ی تجربی | تمامی فصل های 1 تا 3 رایگان

  1. مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

    سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
    مشکل برطرف شد
    ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود