دانلود جزوه ادبیات دوازدهم | تمامی فصل های 1 تا 18 رایگان

جزوه ادبیات دوازدهم

دانلود جزوه کامل فارسی دوازدهم

جزوه ادبیات دوازدهم همیشه و همه دوره ها مهم ترین درس عمومی با ضریب 4 برای رشته تجربی بوده است. جزوه ادبیات دوازدهم شامل تست های متنوعی از مباحث آرایه های ادبی، قرابت معنایی، املا و واژگان و … می باشد. لذا لازم است که روی متن کتاب درسی فارسی دوازدهم تجربی تسلط کافی داشته باشیم.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در در یک فایل طبقه بندی شده که متناسب با ترتیب دروس در کتاب درسی می باشد، تمام مطالب مربوط به دروس مختلف فارسی دوازدهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه جزوه مربوط به درس فارسی دوازدهم رو در قالب یک فایل و به صورت کاملا رایگان از باکس دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به مفاهیم ابیات در حوزه های گوناگون، معانی واژگان و همچنین دستور زبان هر یک از دروس فارسی دوازدهم از اونها استفاده کنی.

همانطور که می دانید ادبیات فارسی دوازدهم تجربی در 18 درس تالیف شده است که متناسب با 18 درس ادبیات فارسی دوازدهم می باشد و بخش قابل توجهی از سوالات کنکور را شامل می­شود. .

حالا با ما یعنی تیم مکتبستان درس به درس پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه کامل ادبیات فارسی دوازدهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد خوش نظر، رمضان زاده و جباریلر می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد.

کلیه ابیات موجود در این دروس برای شما تحلیل شده اند و آرایه های ادبی متناسب با هر بیت برای هر قسمت به صورت مشخص و مجزا بیان شده است. همچنین معانی واژگان موجود در هریک از ابیات و البته هر متن مشخص از هریک از دروس کتاب درسی نیز به صورت جزئی و دقیق برای شما مشخص شده است.

در ادامه دستور زبان متناسب با هر درس نیز با ذکر چند مثال کلی برای شما توضیح داده شده است. در انتهای این هر درس نیز, قلمروهای گوناگون ادبیات فارسی با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. مطالب و نکات مشخص شده در هر یک از دروس ادبیات فارسی دوازدهم متناسب با کتاب درسی و همسو با بودجه بندی کنکور 1401 می باشد, لذا با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1400 قرار خواهد گرفت.

دسته بندی این جزوات مطابق با کتاب فارسی دوازدهم و به این صورت می باشد.

 

دانلود جزوه فارسی دوازدهم

فصل اول : ادبیات تعلیمی

در حوزه ادبیات تعلیمی در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می باشد، دو درس قرار گرفته است. درس یکم با شکر نعمت و درس دوم با عنوان مست و هوشیار می باشد.

 

فصل دوم : ادبیات پایداری

در حوزه ادبیات پایداری در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می باشد، سه درس قرار گرفته است. درس سوم با عنوان آزادی، درس چهارم با عنوان ادبیات بومی 1 و درس پنجم با عنوان دماوندیه می باشد.

 

فصل سوم : ادبیات غنایی

در حوزه ادبیات غنایی در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می­باشد، دو درس قرار گرفته است. درس ششم با نی نامه و درس هفتم با عنوان در حقیقت عشق می باشد.

 

فصل چهارم : ادبیات سفر و زندگی

در حوزه ادبیات سفر و زندگی در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می باشد، دو درس قرار گرفته است. درس هشتم با عنوان از پاریز تا پاریس و درس نهم با عنوان کویر می باشد.

 

فصل پنجم : ادبیات انقلاب اسلامی

در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می باشد، دو درس قرار گرفته است. درس دهم با عنوان فصل شکوفایی و درس یازدهم با عنوان آن شب عزیز می باشد.

 

فصل ششم : ادبیات حماسی

در حوزه ادبیات حماسی در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می­باشد، دو درس قرار گرفته است. درس دوازدهم با عنوان گذر سیاوش از آتش و درس سیزدهم با عنوان خوان هشتم می باشد.

 

فصل هفتم : ادبیات داستانی

در حوزه ادبیات داستانی در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می باشد.، دو درس قرار گرفته است. درس چهاردهم سی مرغ و سیمرغ و درس پانزدهم با عنوان ادبیات بومی 2 می باشد.

 

فصل هشتم : ادبیات جهان

در حوزه ادبیات جهان در کتاب ادبیات فارسی دوازدهم که متناسب با کنکور 1400 و چاپ 99-400 می باشد، دو درس قرار گرفته است. درس هفدهم با عنوان خنده تو و درس هجدهم با عنوان عشق جاودانی می باشد.

فرمت:PDF

حجم: 3 مگابایت

دانلود

 

دانلود جزوه قرابت معنایی

فرمت:PDF

حجم: 9 مگابایت

دانلود

 

دانلود تست قرابت معنایی

فرمت:PDF

حجم: 2 مگابایت

دانلود

 

دانلود جزوه تاریخ ادبیات

فرمت:PDF

حجم: 5 مگابایت

دانلود

 

دانلود جزوه لغت و املا

فرمت:PDF

حجم: 1 مگابایت

دانلود

 

دانلود جزوه زبان فارسی

فرمت:PDF

حجم: 1 مگابایت

دانلود

 

دانلود تست زبان فارسی

فرمت:PDF

حجم: 2 مگابایت

دانلود
یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود