جزوه زیست یازدهم [دانلود رایگان] فصل 1 تا 8 کامل

جزوه زیست یازدهم

جزوه زیست یازدهم

زیست شناسی همیشه و همه دوره ها به طور قطع مهم ترین درس رشته تجربی بوده و هست. در اینجا جزوه زیست یازدهم تجربی قرار داده شده است.

علاوه بر این درس زیست شناسی برای گروه آزمایشی تجربی در آزمون سراسری بسیار مهم و با اهمیت است. در کنکور سراسری ضریب درس زیست شناسی 4 بوده و از این درس 50 سؤال تستی به صورت سؤالات ترکیبی مطرح می‌شود.

داوطلبان کنکور سراسری رشته تجربی اگر می‌خواهند بر مطالب این درس بسیار مهم تسلط کامل داشته باشند، می‌توانند از جزوه ی زیست یازدهم در کنار کتاب درسی زیست شناسی خود استفاده نمایند.
همچنین دانش‌آموزان پایه یازدهم دبیرستان که در رشته تجربی مشغول به تحصیل هستند می‌توانند از این جزوه برای بالا بردن مهارت خود در درس زیست شناسی بهره‌مند شوند.

گروه آموزش مکتبستان برای شما در قالب فایل های جداگانه، تمام فصل های مربوط به درس زیست شناسی یازدهم رو آماده کرده. تو داوطلب عزیز کنکور 1401 می تونی در ادامه همین صفحه تمام جزوات مربوط به درس زیست شناسی یازدهم رو در قالب فایل های جداگانه و به صورت کاملا رایگان از باکس های دانلود دریافت کنی و برای تسلط بهتر به درس زیست شناسی یازدهم از اونها استفاده کنی و برنامه‌ریزی برای کنکور را انجام بدهی.

همانطور که می دانید جزوه زیست پایه یازدهم در 8 فصل تالیف شده است که متناسب با 8 فصل و نکات مهم زیست یازدهم می باشد. حالا با ما یعنی تیم مکتبستان فصل به فصل پیش برید تا یک آرشیو کامل برای جزوه زیست پایه یازدهم برای خودتون جمع آوری کنین.

جزوه این قسمت به صورت گزینشی از جزوات استاد علی کرامت می­باشد که برای شما تنظیم شده و آماده دانلود می باشد. فصل بندی این جزوات مطابق با کتاب زیست شناسی یازدهم و به این صورت می باشد.

جزوه زیست یازدهم فصل اول

  • جزوه فصل اول زیست یازدهم

بخش تنظیم عصبی که فصل اول زیست یازدهم می­باشد. توضیح جامعی از موضوع تنظیم عصبی و نحوه عملکرد آن می باشد. نکات کنکوری و ترکیبی جزوه فصل اول زیست یازدهم، مقدمه ای پایه ای و اصولی می باشد که شما با یادگیری کامل آن می توانید باقی فصل های زیست یازدهم را بهتر یاد بگیرید. جزوه زیست یازدهم فصل اول با توجه به سوالات کمی که در بودجه بندی کنکور 1401 به خود اختصاص می دهد معمولا کمتر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد.

در خصوص توضیحات جزوه  زیست یازدهم فصل اول باید گفت:

اگر نگاهی به کنکورهای سراسری سال 96 به قبل بیندازید، متوجه خواهید شد که فصل اول زیست یازدهم در این آزمون‌ها مورد سؤال قرار گرفته است.

پس ما به شما توصیه می‌کنیم در کنار مطالعه فصل اول کتاب درسی زیست یازدهم از جزوه زیست شناسی یازدهم فصل اول که در این سایت دانلود رایگان آن قرار داده شده است، حتماً استفاده نمایید.

داوطلبان کنکوری و همچنین دانش‌آموزان پایه یازدهم در صورتی که بتوانند این فصل را به طور کامل یاد بگیرند، یادگیری مطالب فصل‌های بعدی از زیست یازدهم برای آنها راحت‌تر و آسان‌تر خواهد بود.
پس حتماً در کنار خواندن خط به خط کتاب درسی از جزوه آموزشی این فصل استفاده نمایید و از آن غافل نشوید.

فرمت:PDF

حجم: 8 مگابایت

دانلود
  • جزوه فصل دوم زیست یازدهم

بخش حواس فصل دوم زیست یازدهم می باشد. این فصل با توجه به تعداد سوالات کنکوری که به خود اختصاص می­دهد اهمیت بسیار بیشتری نسبت به فصل اول دارد. در این فصل گیرنده های حسی، حواس ویژه و گیرنده های حسی جانوران به صورت کامل مورد بررسی قرار می­گیرد.

در انتهای این بخش به مبحث گیرنده های حسی اعمم از: حواس پیکری و حواس ویژه نیز به صورت جزئی پرداخته شده است. همچنین در این فصل نکاتی پیرامون بیماری های دستگاه چشم، شنوایی، تعادل و بویایی نیز مطرح شده است. جزوه زیست یازدهم فصل دوم با تمامی نکاتی که در کنکور 1401 به کمک شما خواهد آمد, به صورت کامل برای شما قرار گرفته است.

روش مطالعه درس زیست شناسی برای دانش‌آموزان پایه یازدهم که از الان خود را برای شرکت در آزمون سراسری آینده آماده می‌کنند و همچنین داوطلبان کنکور سراسری تجربی سال 1401 اهمیت ویژه‌ای دارد.

حال اگر به فصل دوم زیست شناسی پایه یازدهم که با عنوان حواس در کتاب درسی مطرح شده است نگاهی بیندازید، خواهید فهمید که این فصل هم می‌تواند به صورت ترکیبی با فصل‌های دیگر در کنکور سراسری مورد سؤال واقع شود.

پس شما کنکوری عزیز می‌توانید در کنار مطالب بیان شده در کتاب درسی زیست خود از جزوه این فصل هم استفاده کنید.

فرمت:PDF

حجم: 5 مگابایت

دانلود

 

  • جزوه فصل سوم زیست یازدهم

دستگاه حرکتی در فصل سوم زیست شناسی یازدهم مورد بررسی قرار میگیرد. در این فصل ابتدا بخش استخوان و اسکلت به صورت کامل تحلیل می­شود و در ادامه نکات خوبی درباره ماهیچه ها و حرکت نیز برای شما بیان می گردد. به صورت کلی در این فصل دستگاه حرکتی و نحوه عملکرد آن ها توضیحاتی مطرح شده است.

جزوه زیست یازدهم فصل سوم

این فصل یکی از فصل های مهم و حاوی نکات مفهومی است که پیشنهاد می شود چند بار این فصل مورد مطالعه قرار گیردو با جزئیات دقیق مورد بررسی واقع شود. این فصل مانند فصل های دیگر زیست یازدهم نکات مفهومی و مهمی دارد و با توجه به حجم مناسب مطالبی که دارد, مورد استقبال دانش آموزان در برنامه ریزی مطالعاتی کنکور 1401 قرار خواهد گرفت.

در جزوه فصل سوم از زیست یازدهم سعی شده است مطالب فصل سوم کتاب زیست شناسی پایه یازدهم به صورت کامل برای دانش‌آموزان و کنکوری‌های عزیز توضیح داده شود. در این جزوه سعی شده است در کنار توضیح کامل مطالب درسی به بیان نکات ریز و مهم کنکور سراسری نیز پرداخته شود.

شما می‌توانید از این جزوه به عنوان یک جزوه کامل برای فصل سوم استفاده نمایید.

فرمت:PDF

حجم: 6 مگابایت

دانلود
  • جزوه فصل چهارم زیست یازدهم

تنظیم شیمیایی در بدن در فصل چهارم زیست شناسی یازدهم ارائه می­شود. در این فصل ابتدا راجع به ارتباط شیمیایی اعمم از : پیک های شیمیایی، پیک های کوتاه برد، پیک های دوربرد و غدد بدن پرداخته می­شود که بخش بسیار مهم و قابل توجهی برای کنکور  1401 است.

در ادامه این فصل مبحث تنظیم شیمیایی در خصوص غده های دورن ریز که شامل غده ریز مغری، بخش پیشین، بخش پسین، غده فوق کلیه و روابط تنظیم ترشح غددبا جزئیات دقیق مورد بررسی قرار میگیرد که برای کنکور 1401 از اهمیت زیادی برخوردار است.

دانش‌آموزان پایه یازدهم و داوطلبان کنکوری سراسری باید به این نکته توجه داشته باشند که در درس زیست شناسی عنوان هر فصل، مطالبی که در بخش‌های آن فصل ارائه می‌شود و همچنین سر تیترها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

چه بسا سؤالات ارائه شده در آزمون سراسری از این قسمت‌ها باشد. بنابراین هنگامی که شروع به مطالعه فصلی از این کتاب می‌کنید به عنوان، سر تیترها و بخش‌های ارائه شده در آن دقت فراوان داشته باشید.

این فصل یکی از تست خیز ترین و پر نکته ترین مباحث زیست شناسی در کنکور می­باشد و نیازمند توجه و بررسی دقیق توسط شما عزیزان است.

می‌توان گفت جزوه زیست شناسی یازدهم فصل چهارم برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری به گونه‌ای طراحی شده است که مطالب این فصل به صورت ریز در آن قرار دارد.

فرمت:PDF

حجم: 5 مگابایت

دانلود

 

جزوه زیست یازدهم فصل پنجم

  • جزوه فصل پنج زیست یازدهم

بخش ایمنی فصل پنجم از زیست شناسی یازدهم می­باشد. در ابتدای این فصل بخش خط دفاعی اول و نحوه عملکرد آن تحلیل می­شود. در بخش دوم درباره خط دفاعی بدن و سازکار دفاعی بدن در مقابل حملات به صورت کامل شرح داده می­شود که این بخش برای دانش آموزان و داوطلبین کنکور 1401 از اهمیت بالایی برخوردار است و جزو بهترین منابع کنکور 1401 به شمار می رود.

در انتهای این جزوه آموزش خط به خط فصل ایمنی قرار گرفته که در آن به نکات کنکوری و مهم فصل پنج پرداخته شده است. در این قسمت موضوعاتی که در کنکور 1401 جزو مباحث مورد سوال خواهد بود به صورت ویژه مورد تحلیل قرار گرفته است.

فصل پنجم کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم دارای مطالب و تصاویر بسیار مهمی برای آزمون سراسری است. دانش‌آموزان پایه یازدهم و داوطلبان کنکور سراسری باید این فصل را به صورت کاملاً دقیق مورد مطالعه قرار دهند.

در این خصوص یکی از راهکارها این است که از روش خلاصه برداری استفاده نمایید. علاوه بر این شیوه شما می‌توانید دانلود جزوه زیست یازدهم فصل پنجم را نیز از این سایت دریافت نموده و از مطالب موجود در آن برای تسلط بیشتر بر این فصل استفاده نمایید.

فرمت:PDF

حجم: 3 مگابایت

دانلود
  • جزوه فصل ششم زیست یازدهم

تقسیم یاخته عنوان فصل ششم زیست شناسی یازدهم می باشد. بخش اول این فصل به ساختار سلولی و کروموزوم ها می پردازد و نکات مفیدی را در این مورد برای ما بیان می­کند. در بخش بعدی نحوه شکل گیری و کارکرد کروموزوم ها مورد تحلیل قرار می­گیرد.

این فصل از زیست یازدهم برای کنکور 1401 اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به سوالات خوبی که از آن طرح می­شود مورد علاقه داوطلبین می باشد.

از جمله مطالب و توضیحاتی که در جزوه زیست شناسی پایه یازدهم فصل شش بیان شده است می‌توان موارد زیر را نام برد:

  •  مواد تشکیل دهنده کروموزوم‌ها DNA و پروتئین است.
  •  هر کروموزوم از دو قسمت به نام کروماتید تشکیل شده است که شبیه هم هستند.
  • قبل از تقسیم سلول رشته کروماتیدی دو برابر می‌شود.
  •  عمل اتصال کروماتیدها بر عهده پروتئین‌ها است.

بنابراین می‌توان گفت خواندن این جزوه می‌تواند برای دانش‌آموزان پایه یازدهم و همچنین داوطلبان کنکور سراسری مفید و مناسب باشد.

فرمت:PDF

حجم: 4 مگابایت

دانلود

 

جزوه زیست یازدهم فصل هفتم

  • جزوه فصل هفتم زیست یازدهم

بخش تولید مثل فصل هفتم از کتاب زیست یازدهم می باشد. در بخش اول این فصل آموزش گام به گام تولید مثل مورد بررسی قرار گرفته است و در ادامه نکاتی پیرامون روش های تولید مثل جنسی در جانوران، انواع لقاح و وظایف دستگاه تولید مثل نر مورد بررسی قرار میگیرد. این فصل از کتاب زیست یازدهم از فصل های پر سوال کتاب می باشد و نیاز به مرور و بررسی کامل دارد.

در جزوه فصل هفتم زیست شناسی پایه یازدهم مطالب زیر بیان شده است:

  • از جمله وظایفی که دستگاه تولید مثل نر بر عهده دارد می‌توان به تولید اسپرم، ایجاد و فراهم کردن محیطی مناسب برای نگهداری از اسپرم‌ها، انتقال اسپرم‌ها به خارج از بدن و تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون جنسی مردانه است، اشاره نمود.
  • اسپرم‌ها سلول‌های هاپلوئیدی هستند که در لوله‌های اسپرم ساز ساخته می‌شوند.

شما می‌توانید با دانلود جزوه این فصل به همراه دانلود جزوات فصل‌های دیگر زیست یازدهم تسلط خود را در این درس زیاد کنید.

فرمت:PDF

حجم: 4 مگابایت

دانلود

 

جزوه زیست یازدهم فصل هشتم

  • جزوه فصل هشتم زیست یازدهم

مبحث تولید مثل نهاندانگان فصل هشتم از کتاب زیست یازدهم می باشد. در بخش اول این فصل تولید مثل غیر جنسی مورد بررسی قرار گرفته است و در گفتار دوم این فصل نکاتی پیرامون تولید مثل جنسی مورد بررسی قرار میگیرد. در انتهای این بخش به اهمیت و نقش میوه در گیاهان نهان دانه و نحوه رشد گیاه پرداخته شده است .

این فصل از کتاب زیست یازدهم از فصل های مهم و تست خیز در کنکور می باشد.

جزوه زیست شناسی یازدهم فصل هشت نیز مانند دیگر جزوات ارائه شده از زیست شناسی پایه یازدهم توضیحات کامل و جامعی از این درس در آن بیان شده است. با توجه به اهمیت این فصل در آزمون سراسری، دریافت جزوه آن به دانش‌آموزان و کنکوری‌های سال 1401 توصیه و پیشنهاد می‌شود. همچنین در صورت نیاز می توانید جزوه زیست دهم تجربی را نیز دانلود کنید و مطالعه بفرمائید.

فرمت:PDF

حجم: 3 مگابایت

دانلود

برخی از سوالات متداول 

جزوه های زیست یازدهم  را از کجا دانلود و تهیه کنیم؟

ما در گروه آموزشی مکتبستان بهترین و جامع ترین جزوه های رایگان زیست شناسی را از تمامی فصول برای دانش آموزان قرار داده ایم تا دانش آموزان با دانلود آن بتوانند از آن استفاده نمایید.

منبع جزوات زیست شناسی چیست؟

هر ساله سوالات پر تکرار زیادی در امتحانات تکرار می شود که تمامی این جزوات بر پایه این سوالات و کتاب درسی می باشد

جزوات زیست شناسی شامل چند فصل می باشد ؟

این جزوات شامل هشت فصل کامل می باشد که تمامی آنها قابل دانلود و استفاده برای دانش آموزان می باشد.

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

10 نظر درباره “جزوه زیست یازدهم [دانلود رایگان] فصل 1 تا 8 کامل

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      امکان دانلود جزوه زیست یازدهم تجربی و حتی جزوه دست نویس زیست یازدهم نیز در سایت و مقاله وجود دارد.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      بهترین جزوه زیست یازدهم و جزوه سوالات زیست یازدهم در مقاله و سایت ما وجود دارد.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      نکات تستی زیست یازدهم و نکات کنکوری فصل اول زیست یازدهم در مقاله وجود دارد.

    • مشاور ارشد مکتبستان می گوید:

      سلام دوست عزیز
      نکات ترکیبی فصل اول زیست یازدهم و جزوه کامل در سایت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود