اگر از مطالب و مقالات سایت مکتبستان رضایت دارید، چرا عضو الماسی نمی‌شوید؟

اعضای الماسی می‌توانند روزانه به مقالات و مطالب انحصاری و با ارزشی دسترسی داشته باشند که باعث رشد درسی و روحیه ای شان می‌شود.

عضویت الماسی در مرحله اول برای دانش آموزانی که به فکر بهره گیری از مطالب ویژه تری هستند در نظر گرفته شده است. در این بخش مطالب جدید و کاربردی برای پیشرفت درسی و مبارزه با بی انگیزگی ها ارائه می‌شوند.

 

محتویات بخش اعضای الماسی

معمولا هر هفته دو  مطلب جدید به بخش الماسی اضافه می‌شود.

فیلم کنکوریفیلم‌های آموزشی کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه‌ای

بسیاری از کنکوری های سخت کوش حتی فرصت تماشای یک فیلم آموزشی دو ساعته را هم ندارند. پس ما مطالب کاربردی و جدید در زمینه آموزشی را بصورت فیلم‌های آموزشی کوتاه قابل دانلود درآورده‌ایم تا دانش آموزان بتوانند با صرف چند دقیقه در روز همواره اطلاعات  خود را ارتقا داده و روز به روز به موفقیت نزدیک تر شوند.
این فیلم‌ها از باشگاه انگیزشی VIP برداشته می‌شوند. همچنین فیلم‌های آموزشی انحصاری برای اعضای الماسی تهیه می‌شود.

 

مشاوره کنکورمطالب و مقالات صوتی بصورت MP3

مطالب صوتی بصورت فایل‌های MP3 قایل دانلود در اختیار اعضای الماسی قرار می‌گیرد. مقالات منتخب سایت و همچنین مطالب آموزشی انحصاری برای این بخش تهیه می‌شوند. مطالب معمولا حدود ۵ دقیقه هستند و می‌توانید هنگام رفت‌و‌آمد و با استفاده از پخش اتومبیل یا موبایل خود به این مطالب گوش فرا دهید.


برنامه 4ماههمطالب نوشتاری PDF

نکات و ترفندهای درسی در قالب فایل pdf ارائه خواهند شد. این فایل‌ها طوری طراحی شده‌اند که با پرینتر بر کاغذ A4 چاپ شوند و مورد استفاده قرار گیرند. صفحه‌آرایی و چیدمان مطالب نوشتاری طوری انتخاب شده‌اند که در کوتاهترین زمان قابل خواندن باشند.

 

چگونه عضو الماسی شویم؟

مبلغ عضویت ماهیانه در این سیستم 4900 تومان است.

برای عضویت یک ماهه باید فرم زیر را پر کنید و سپس هزینه را از طریق درگاه سایت واریز کنید.

لطفا نام کاربری و رمز عبور را شماره موبایل خود قرار دهید تا در صورت بروز مشکل با شما تماس بگیریم.

[register_form]