ترجمه مقاله پیوند اتوماتیک داده یکپارچه برای پردازشگر جاسازی شده

عنوان انگلیسی مقاله: A uniform ADL for embedded processor
عنوان فارسی مقاله: پیوند اتوماتیک داده یکپارچه برای پردازشگر جاسازی شده
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه مقاله پیوند اتوماتیک داده یکپارچه برای پردازشگر جاسازی شده:
استفاده از کد تنها نیازمند یک بیت قابل تشخیص دیگرمی باشد. این مرحله برای دستیابی به کدهایی با اندازه  متغیر برای تمام دستورات تکرار می گردد.
در شرایط LISA، دستورها به صورت زنجیره ای به شکل عملیات LISA مرتب می گردند. الگوریتم ترکیب کدهای عملیاتی در زنجیره های مختلفی برای دستیابی به کدهای عملیاتی گروه محلی کاربرد دارد.  به هر حال مشاهده شده است که رمزگذاری محلی در مقایسه با شرایط جهانی در محدوده پایین تر می باشد. از طرف دیگر، بکارگیری یک الگوریتم ترکیبی شرایط جهانی نتایج بهتری را ایجاد می کند، اما با مسئله پیچیدگی زمان اجرا مواجه می باشد. این موضوع در ارتباط با شناسایی (به طور غیرمستدل یا دستی) مجموعه ای از عملیات کلید می باشد که به صورت غیرمبهمی دستورات مجزای پردازشگر را نشان می دهند. بعد از تعیین تمام عملیات کلید در کل تووصیف معماری، طول دستور اجرایی از طریق انباشت تمام طول دستورات اجرایی مرتبط به عملیات بدون ترمینال بر روی مسیر نسبت به عملیات کلید، تعیین می گردد. متعاقبا مجموعه ای از عملیات کلید کدگذاری می شوند.
5.3 اجرای پردازشگر بهینه شده اتوماتیک
رابط پردازشگر در LISA مرتبط به یک مولد HDL می باشد. که قادر به ایجاد اجرای RTL بهینه شده پزذازشگر هدف می باشد. بر خلاف مدل دهی پردازشگر سنتی، در جاهایی که ابزارهای مناسب نرم افزاری و اجرای RTL به طور مجزا فراهم می گردد، این روش مزایای مهمی را ایجاد می کنند. در ایتدا خصوصیات مجزای LISA مشکلات مربوط به این اختلالات را در ابزارهای پردازشگر مختلف و عملکرد پردازشگر کمتر بهینه شده را به این دلایل حل می کند. دوم اینکه، ایجاد سریع موارد توصیفی RTL امکان تخمین عملکردی دقیق تری را در فاز بررسی فضای طراحی در ابتدا ایجاد کرده. سوم اینکه، در ارتباط با موارد دستی توصیفات RTL نوشتاری، این موارد توصیفی RTL ایجاد شده اتوماتیک مرتبط به جریانات هماهنگ فیزیکی تجاری برای ایجاد پردازشگر می باشد. برای تعیین اتوماتیک RTL ایجاد شده برای تمام این موارد، یک پیش نیاز مهم این می باشد که، آن می بایست درسطح بالایی از نظر زمان بندی منطقه ای و توان بهینه گردد. ابزار مولد HDL مربوط به LISA از اطلاعات ساختاری سطح بالا استفاده کرده، که در موارد رابط LIZSA ادغام می گردد، تا کیفیت رابط RTLرا به طور یکسان در آورده یا بهتر از مدل رابط RTL دستی کند. در بخش های جانبی بعدی، اصل مهم مولد HDL مرتبط به LISA و تکنیک بهینه سازی درونی مورد بحث قرار می گیرد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود