برنامه کنکور بعد از عید

سلام. در این مقاله سعی میشود برنامه کنکور بعد از عید را با یکسری کلیدواژه ترسیم کنیم. هر کدوم از این کلیدواژه ها اختصاص به بخشی از فعالیت های ما پس از نوروز دارد.

برنامه کنکور بعد از عید

سخت کوشی در کنکور سراسری

من برنامه های بعد از عید را بر اساس کلیدواژهی محبوبم، “سخت کوشی در کنکور”  تنظیم کرده ام. این کلمه به من حس خوب رفتن و رسیدن میدهد.  روزهای پایانی فروردین و روزهای ابتدایی اردیبهشت ممکن است همراه  با وقفه های مطالعاتی باشد که گاه و بیگاه از آشفتگی یا عقب ماندگی احتمالی از برنامه یا نرسیدن به سرفصل آزمونها ناشی شود. دوستان عزیزم همیشه گفتیم نابرده رنج گنج میسر نمیشود. امروز برای رسیدن به گنج خودتون تلاش کنید و خستگی ناپذیر هم تلاش کنید.

 

فراشناخت در کنکور سراسری

من برای دوران جمعبندی برنامه های ویژه دارم و اولویت های خود را  به خوبی میشناسم. “فراشناخت” کلیدواژهی محبوب من است. برای خارج شدن از سردرگمی بدونین دارید چیکار میکنید. برنامه داشته باشید. برنامه تعیین کنید که تا کی نیم سال دوم رو میخواهید بخوانید. از کی برنامه سه روز یکبار را شروع میکنید و چطور برای جمع بندی نهایی دروس را مرور میکنید؟ این برنامه ها را بنوسید تا کاملا از سردرگمی خارج شوید.

 

رعایت تعدل اختصاصی و عمومی در مطالعه برای کنکور سراسری

بعد از عید باید تا بالاترین حد ممکن به تقویت درسهای عمومی بپردازم.

البته من هنوز تعادل مهم مطالعاتی بین درسهای عمومی و اختصاصی را  فراموش نکرده ام. “رعایت تعادلها” کلیدواژهی محبوب من است.

مشاهده مقاله  برخی اصول برنامه ریزی و مدیریت زمان

 

سعی کنید رفته رفته زمان بیشتری را به عمومی ها اختصاص بدهید ولی در همه حال توجه داشته باشید که همواره دروس اختصاصی باید به میزان بیشتری مطالعه شوند.

 

نظم و پشتکار در مطالعه برای کنکور سراسری

در آزمونهای آزمایشی به هیچ وجه از برنامه جدا نخواهم  نشد. این یک استراتژی پیروزمندانه است؛ درست مثل همراهی ام با برنامه  در انتهای نیمسال اول. به خاطر دارم که آن زمان هم تا قبل از  امتحانات به خوبی مطالب را در کنار آزمونهای مبحثی مطالعه کردم و به  آزمونهای نیمسال اول رسیدم. “همراهی با برنامه ی آزمون” هم کلیدواژه ی  محبوب من است. جدا شدن از برنامه آزمون ها فقط و فقط باعث سردرگمی شما میشود.

 

پیش به سوی موفقیت در کنکور سراسری

با آزمونهای نیم سال اول به خوبی از بابت نیمسال اول آسوده خاطر  شده ام. حاال برای 60 روز آینده تصمیم دارم در کنار برنامه ی آزمون، آرام و پیوسته، موفقیت بزرگم را بسازم و بارور کنم. این همان هدف بزرگ ابتدای  سال تحصیلی من بود. هدفهای بزرگ و موفقیتهای بزرگ همیشه با هم رابطه ی مستقیم داشته اند. باور کنید موفقیت برای شماست و قدرتمندانه به پیش برین.

 

کلیدواژه های برنامه کنکور بعد از عید

کلیدواژههای محبوبم، سخت کوشی و تعادل و فراشناخت و نظم و پشتکار  را در کنار این بیت زیبای قیصر امینپور یادداشت کردهام و هر روز با خواندن
آن پر از انرژی و امید میشوم:
موجیم و وصل ما از خود بریدن است
ساحل بهانه ای است، رفتن رسیدن است

توصیه میکنم صفحه برنامه ریزی کنکور رو ببینید.

 

 

یک جلسه مشاوره رایگان با دانشجویان پزشکی

ما توی مکتبستان یک تیم بزرگ از دانشجویان پزشکی داریم که میتونیم تا کنکور بهتون برنامه و مشاوره تلفنی بدیم.

برای آشنایی با خدمات ما یک جلسه میتونیم مشاوره رایگان داشته باشیم.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید 

محصولات مکتبستان
دریافت لینک دانلود