آزمون با رویکرد یادگیری
الف) فعالیت های قبل از آزمون:
- پیش خوانی
- حضور فعال و مؤثر در کلاس درس و زمان تدریس
- خواندن درس ها هر روز در همان روز
- حل تمرین ها و مثال های تشریحی کتاب و جزوه ی معلم
- حل تست های آموزشی و خط به خط
- خلاصه نویسی / حاشیه نویسی / نکته برداری
- مرور خلاصه ها و نکته ها
- حل نمونه سوالات امتحانی
- فکر کردن به راه حل ها و تجزیه و تحلیل
- شروع تست زنی پله به پله با تست های کنکور سراسری
- نشان دار کردن تست ها
- مرور و حل تست های نشان دار
- خود را به جای معلم گذاشتن و تدریس کردن
- تست زنی و حل تمرین گروهی در صورت امکان
- عوض کردن داده ها، مهندسی معکوس، طرح مسئله ی جدید
- حل تست های طراحی شده ی مناسب و متناسب
- حل تست های زمان دار با اجرای تکنیک های زمانی
- شبیه سازی آزمون
- رفع اشکال شبیه سازی/ مرور خلاصه ها، نکات و تست علامت دار
- هدف گذاری چند تا از ده ها
ب) فعالیت های حین آزمون:
- مرور نقشه ی آزمون در ذهن ( تعداد سؤالات، چیدمان سؤالات، چیدمان پاسخ برگ)
- اجرای تکنیک های زمانی (ضربدر و منها/ زمان های نقصانی)
- تعهد به هدف گذاری چند تا از ده تا
ج)فعالیت های پس از آزمون
- درصد گیری اولیه
- مرور آزمون کلی در عصر آزمون
- یادداشت برداری و علامت دار کردن تست ها و تکمیل کتاب خود آموزی
- مشخص کردن مباحث یادگیری ناقص و پیش بینی اقدامات اصلاحی
- مراجعات بعدی به کتاب خودآموزی ( کلاسوری ارزیابی) طبقه بندی و حل هدفمند سؤالات گذشته
- پیش بینی مرور های بعدی شامل مطالعه ی نکته ها و حل تست های علامت دار
دانلود جزوه کنکور برای همه دروس
برای دانلود جزوات سایر دروس روی جزوه کنکور کلیک کنید